![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 04 March 2007 Skąd: Zakopane ![]() |
Witam,
czy wie ktoś jakie są większe różnice pomiędzy tymi modelami? Jakie moce można uzyskać z 118d chipem? Czy hamulce i zawias jest ten sam ? Jak spalanie w takim aucie i jazda na tej masie elektorniki ? Silniki są 2.0 w obu autach a 40KM różnicy musi się skądś wziąć. Z góry dzięki za odp. Pzdr! Jasiek |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
czasami smigam 118d poliftowa czyli 143km. Spalanie jest smieszne bo w miescie jakies 5,8-6,5. Trasie przy ciezkiej nodze jakies 6/100. Prowadzi sie dosc fajnie, jednak wrzucilbym grubsze stabilizatory bo troche buja. Elektronika nie przeszkadza, esp mozna wylaczyc. Jedyny mankament tego samochodu to marne zachowanie na sniegu i ciagla walka o trakcje.
generlanie zastanawiam sie czy nie przesiasc sie w 118d lub 120d na codzien... remapem ze 143 atakujesz okolo 180km. -------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Szukaj 123d, świetna sprawa. Taki po chipie ma podejście do seryjnego WRXa spokojnie, a z ~300KM STi Type-R był minimalnie z tyłu.
![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 11 December 2008 Skąd: Na dole z lewej strony mapy ![]() |
Szukaj 123d, świetna sprawa. Taki po chipie ma podejście do seryjnego WRXa spokojnie, a z ~300KM STi Type-R był minimalnie z tyłu. ![]() To zes pomogl ![]() -------------------- Mocy Dostarcza JETRONIK
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 04 March 2007 Skąd: Zakopane ![]() |
słyszałem jeszcze o wersji 122KM .... z tego podobno robi się 160KM. Muszę mieć auto na trasy żebym nie musiał się obawiać wyprzedzania czy depnięcia kiedy trzeba ...
2.0d mam w X3 i jedzie to świetnie więc w takie BMW 1 by mi tyle wystarczyło. Z 122KM co by trzeba zrobić na tyle KM ? |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 23 October 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Witam, czy wie ktoś jakie są większe różnice pomiędzy tymi modelami? Jakie moce można uzyskać z 118d chipem? Czy hamulce i zawias jest ten sam ? Jak spalanie w takim aucie i jazda na tej masie elektorniki ? Silniki są 2.0 w obu autach a 40KM różnicy musi się skądś wziąć. Inne wstryskiwacze. Pompa wysokiego, IC, ten sam. Hebel ten sam. Jednak inna turbina. i kilka innych drobiazgów innych ![]() Ja mam 118d i samochód prowadzi sie moim zdaniem w swojej klasie bezkonkurencyjnie. Poliftowy motor N47 w skrocie lepszy od M47 (przedlift/122KM). Remapuje sie pod 180/440 jak ktoś już napisał. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 04 March 2007 Skąd: Zakopane ![]() |
Inne turbo OK, inne wtryski ... załatwi się
![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 17 March 2003 Skąd: lublin ![]() |
Napisz do usera SQL mial taki silnik na czesci
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
Inne turbo OK, inne wtryski ... załatwi się ![]() za filtry (kabinowy,powietrza oleju) zaplacilem ostatnio 400pln ![]() -------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 04 March 2007 Skąd: Zakopane ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
User Dołączył: Mon, 08 March 2010 Skąd: Kielce ![]() |
trzymanie drogi jedynki to, jak dla mnie, poezja, zdecydowanie najlepsze auto w klasie
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 04 March 2007 Skąd: Zakopane ![]() |
No właśnie jakby było 120d to bym się nie martwił bo wiem że te auta są podatne na moce. Ten 118d jest podobno bez DPF co chyba ułatwia chipowanie ?
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 23 October 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
Inne turbo OK, inne wtryski ... załatwi się ![]() Ceny - nie umiem Ci logicznie odpowiedzieć. BMW nie Fiat. Natomiast z dostępnością czegokolwiek nie ma żadnych problemów. Po co chcesz zmieniać 118d w 120d ? Znajdź od razu 120d i zrób tylko lekkiego wirusika i bedzie koszernie. CYTAT No włanie jakby było 120d to bym się nie martwił bo wiem że te auta są podatne na moce. Ten 118d jest podobno bez DPF co chyba ułatwia chipowanie ? Przedliftówki bez DPF seryjnie znajdziesz. Poliftówki już nie. Nie bój sie DPF - jak jest sprawny to jest git. Jak jest zepsuty - nowy nie jest koszmarnie drogi. Albo wyciąć u tunera jeżeli masz takie życzenie. Utylitarnie - 1ka jest autem bezsensu. Ale to jak większość BMW ;-) |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 28 September 2010 ![]() |
OT maksymalnie, za co przepraszam, ale chyba w ogłoszeniu sprzedaży subaru doczytałem się, że masz zamiar pokonywać długie trasy, co w przypadku kompaktowej jedynki jest raczej bez sensu,
nie wiem czy podzielasz moje zdanie, ale ja bym szedł w e90 e60 albo e46 330d chociaż przy dzisiejszych cenach ON ja bym szedł w PB ew.LPG, laikiem jednak nie jesteś, więc wymądrzać się nie będę ![]() m52b28/m54b30 w trasie nie palą dużo, a moim zdaniem kuszą bardziej niż klekot ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 04 March 2007 Skąd: Zakopane ![]() |
Nie no....duże dystanse to nie;P ale 500km w tydIen mi się coraz częściej zdarza....a to w zasadzie cały bak w Subaru;)
chodzi o to ze robię tez sporo km w mieście a wtedy ON wygrywa z PB! Chodzi o to ze dyszel rzadko wyjdzie powyżej 10l/100km a pb w moim przypadku spokojnie. Zastanawiam się nad 118d bo mam opcje zamiany a ze nie miałem pojęcia co to za samochód to postanowiłem się poradzić. |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 19 March 2011 ![]() |
Przy 118d czy 120d w miescie powinienes spokojnie zmiescic sie w 7l , czyli na 10l okolice 150 km do pokonania
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 06:43 |