Shoutbox 0 nowych PW 


> Jaki silnik do astry F???
Grzegorz94
post Mon, 11 Apr 2011 - 17:50
Post #1


Rookie
Dołączył: Sun, 27 February 2011
Skąd: Rzeszów





Witam. biggrin.gif Posiadam Opla Astrę f rok.prod.1994. W samochodzie jest silnik 1.6 8V, planuje wsadzić do niej jakieś 2.0 ale nie wiem jaki silnik wybrać? Zastanawiałem się na c20xe ale wątpię że znajdę jakiś w dobrym stanie. Myślałem nad X20XEV, a może macie inną propozycje?

To mój pierwszy wpis na forum proszę wyrozumiałość.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
3 Stron V   1 2 3 >  
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 19)
Wspieraj forum
post Mon, 11 Apr 2011 - 17:50
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
rennen
post Mon, 11 Apr 2011 - 18:20
Post #2


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





B204R wink.gif


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Mon, 11 Apr 2011 - 20:37
Post #3


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Ile ma byc koni?? Do czego ma być używanie?? Ile ma palić i jaki budżet?? Najtaniej najmocniej i z największym potencjałem tak jak kolega napisał wcześniejszy silnik saaba 2.0 turbo lub 2.3, i leta masz w dupie...


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Mon, 11 Apr 2011 - 23:17
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





zapewne autor tematu chce wolnossaka a nie turboburbo
zaden ecokibel jak juz to xe zamiast eco


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kebi
post Tue, 12 Apr 2011 - 13:47
Post #5


User
Dołączył: Sat, 14 November 2009





najlepiej xe za 700 zł i remont 2500 smile.gif


--------------------
@rcw.waw.pl 58.41, rspw 1.23,5 @e30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
opornick
post Tue, 12 Apr 2011 - 17:03
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: podkarpacie





2.0 z nubiry
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzegorz94
post Tue, 12 Apr 2011 - 17:59
Post #7


Rookie
Dołączył: Sun, 27 February 2011
Skąd: Rzeszów





Myślę że koło 200 koników wystarczy może być turbo. Samochód ma być do jazdy na co dzień. Co do budżetu to koło 5tyś. może troszeczkę więcej. Chciałbym silnik który nie będzie dużo palił(tak do 15L/100??).
Dzięki wszystkim za podpowiedzi smile.gif
A ten silnik od saaba w jakich cenach chodzi?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Warpi
post Tue, 12 Apr 2011 - 20:14
Post #8


Super User
Dołączył: Mon, 17 May 2004
Skąd: LBI





zależy od stanu jak szukałem do siebie to polecana osoba na forum saaba chciała 1600-1700 bez osprzetu. ja kupiłem za 1200 ale igła to to nie była.


--------------------
CCWA i ARX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dudek81
post Tue, 12 Apr 2011 - 20:39
Post #9


Frequent User
Dołączył: Wed, 29 December 2004
Skąd: GKW





Wrzucaj c25xe + wałki z 3.0 + dobry dolot i wydech i będziesz miał ponad 200 KM bez doładowania.

Nawet jest chyba kilka takich projektów na forum.

Są też chłopacy z Białegostoku co ogarniają takie swapy bezproblemowo. Już kilka Nexii z tymi silnikami zamiata.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzegorz94
post Tue, 12 Apr 2011 - 21:01
Post #10


Rookie
Dołączył: Sun, 27 February 2011
Skąd: Rzeszów





A mam jeszcze pytanko czy taki c20xe po przejechaniu 200tyś. się jeszcze do czegoś nadaje?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Tue, 12 Apr 2011 - 22:00
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





CYTAT(dudek81 @ Tue, 12 Apr 2011 - 20:39) *
Wrzucaj c25xe + wałki z 3.0 + dobry dolot i wydech i będziesz miał ponad 200 KM bez doładowania.

Nawet jest chyba kilka takich projektów na forum.

Są też chłopacy z Białegostoku co ogarniają takie swapy bezproblemowo. Już kilka Nexii z tymi silnikami zamiata.


i uwazasz ze z tymi modami zmiesci sie w kwocie ktora napisal autor tematu?

a ze tak sie zapytam, jakie to ""chlopacy"" z bialegostoku?


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzegorz94
post Wed, 13 Apr 2011 - 19:18
Post #12


Rookie
Dołączył: Sun, 27 February 2011
Skąd: Rzeszów





A tak w ogóle to czym się różni ec20xe od x20xev?????? I czy Eco nadaje się do tuningu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Wed, 13 Apr 2011 - 21:08
Post #13


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





eco to nadaje sie ale do dupy, i zaraz sie ktos odezwie ze nibu da sie , bo sie da, ale totalnie bez sensu,
jak juz chcesz wybierac miedzy tymi silnikami to jedynie starsza wersje 16v czyli XE,
a jak juz wogole chcialbys nie narzekac za jakis czas ze malo mocy to jedynie v6


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Woj.Tek
post Wed, 13 Apr 2011 - 21:41
Post #14


Super User
Dołączył: Mon, 23 July 2007
Skąd: Lidzbark Warminski





wogóle to jest pytanie czy autor tematu chce sam zrobic swap zeby sie np pobawic mechaniką

bo jak ma dać komuś te 5 tys zł zeby mu wstawil silnik c20xe to chyba lepiej sprzedać i kupić astre GSI

z drugiej strony 1.6 8v fajny silniczek:)

kiedys wstawiałem 2.0 8V zamiast 1.6 8V - bardzo prosty swap i mozna skrzynie, zawias i hamulce zostawic bez zmian... no ale wiadomo że człowiek chce setki KM:)


pisałeś że samochód do jazdy na codzień, może byc turbo, około 200KM i żeby mały palił.... w takim razie - tak jak rennen Ci napisał - B204R z saaba
kupic całego saaba (angol, walniety w tył itp itd - ze sprawnym silnikiem i przekładac) resztę sprzedać
ale z astra zaczną sie problemy - skrzynia, zawias, hamulce.... reakcja łańcuchowa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matt_matt
post Wed, 13 Apr 2011 - 22:09
Post #15


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 February 2010
Skąd: Mazowieckie





Dokładnie, kupisz saaba 900 Turbo 94-98 lub 9-3 98-00 z B204L i masz na starcie już 185 koni, do stage3 dojdziesz za grosze i 240 koni osiągalne na seryjnej turbince. Wystrugasz dolot, wydech 2,5 cala i ktoś Ci program zrobi, za 500funtów masz całego saaba. Tylko żebyś miał dojście albo dużo cierpliwości i zapał. Mój saab z tym silnikiem i stage3 pali mniej więcej 17l/100km w mieście przy dociskaniu do spodu na co drugiej prostej. Przy średnio agresywnej jeździe w 15 spokojnie się zmieścisz. A jak zachowasz wszystkie zasady ecodrivingu w mieście to 12 jest możliwe spokojnie przy masie 3 drzwiowej Astry. Zastanów się nad tym. Bo pomodzisz ten motor za grosze i 500 koni znosi.


--------------------
Stage3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Wed, 13 Apr 2011 - 23:15
Post #16


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





CYTAT(matt_matt @ Wed, 13 Apr 2011 - 22:09) *
Dokładnie, kupisz saaba 900 Turbo 94-98 lub 9-3 98-00 z B204L i masz na starcie już 185 koni, do stage3 dojdziesz za grosze i 240 koni osiągalne na seryjnej turbince. Wystrugasz dolot, wydech 2,5 cala i ktoś Ci program zrobi, za 500funtów masz całego saaba. Tylko żebyś miał dojście albo dużo cierpliwości i zapał. Mój saab z tym silnikiem i stage3 pali mniej więcej 17l/100km w mieście przy dociskaniu do spodu na co drugiej prostej. Przy średnio agresywnej jeździe w 15 spokojnie się zmieścisz. A jak zachowasz wszystkie zasady ecodrivingu w mieście to 12 jest możliwe spokojnie przy masie 3 drzwiowej Astry. Zastanów się nad tym. Bo pomodzisz ten motor za grosze i 500 koni znosi.



to jak jest tak FAJNIE to napisz prosze ile trzeba wlozyc zeby zniosl te 500 koni a nie pozniej sie legenty tworza z fabrycznego silnika z fabrycznym osprzetemi da sie tyle wycisnac, wiec prosze cie zejdz na ziemie, i nie pisz zaraz ze fabrycznie silnik zniesie tyle bo to wiem, ale juz nie na innych seryjnych dodatkach do bloku


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dudek81
post Thu, 14 Apr 2011 - 07:35
Post #17


Frequent User
Dołączył: Wed, 29 December 2004
Skąd: GKW





CYTAT(henry @ Tue, 12 Apr 2011 - 22:00) *
i uwazasz ze z tymi modami zmiesci sie w kwocie ktora napisal autor tematu?

a ze tak sie zapytam, jakie to ""chlopacy"" z bialegostoku?




W OPT była nexia c25xe od nich. Może pamiętasz?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Thu, 14 Apr 2011 - 07:47
Post #18


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





w OPT to byla nexia 3,0v6 to raz , dwa niby byla schamowana i niby bylo 240km,
jakos od POL ROKU czekam na wykres i lipa, nie ma
po trzecie taka nexia z v6 juz jezdzila od 2007r


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Thu, 14 Apr 2011 - 08:06
Post #19


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Nie pchać się w 2.5 od razu 3.0 smile.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Woj.Tek
post Thu, 14 Apr 2011 - 08:49
Post #20


Super User
Dołączył: Mon, 23 July 2007
Skąd: Lidzbark Warminski





3.2 V6:)

Autor pisał że ma 5 tyś.... trzeba przemyślec czy tylko troche podnieść moc, czy więcej i zmieniać podzespoły samochodu... a może jedz do komisu wymień na astre GSI zostawiając swoją Fkę i dopłacając, za resztę podstawowy przeglad (oleje, rozrząd, filtry) i jazda:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 03 July 2025 - 19:47