![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Londyn ![]() |
Zamierzam zmienic moja padake na cos szybszego i znalazlem niedrogo Renault 5 GT Turbo...Moze ktos sie zna na tym,co sprawdzic glownie,na co uwazac i jakie potem sa z tego mozliwosci??
WEST SIDE is the best!!!:lol:Booyakasha |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
drift freak Dołączył: Sun, 29 June 2003 Skąd: kterej.pl ![]() |
Pogadaj z panami z Forti z tego co mi wiadomo oni maja chyba najwieksza wiedze na ten temat.Slyszalem ze maja w tym momencie 3 do sprzedania.
-------------------- _http://www.drifters.pl
_http://www.kterej.pl |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Londyn ![]() |
Tylko ze jest maly problem,w tych co oni maja kierownica jest chyba ze zlej strony i watpie zeby cena byla konkurencyjna do tego mojego...
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
drift freak Dołączył: Sun, 29 June 2003 Skąd: kterej.pl ![]() |
no tak...Sory nie zwrocilem uwagi na drobny szczegol z Londynem
Ale panowie z forti napewno udziela ci odpowiednich informacji przez maila albo forum.pozdrawiam -------------------- _http://www.drifters.pl
_http://www.kterej.pl |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 06 November 2002 Skąd: New Jersey - Bialystok ![]() |
Moze byl by ktosc mily wystawic jakiesc Fotki tego auta, i cosc o nim napisac chodzi mi o silnik? moc? i inne duperelki.
PZRW -------------------- 2004 Lexus IS300 Sport Design NA
If it handles like it's on rails, than you are not driving fast enough. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
nie kupuj tego... to auto tylko dla amatorow i kolekcjonerow. W forti owszem widzialem jedno ale bez kół i silnika...
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 07 June 2003 Skąd: Poznań ![]() |
is300:
Tu znajdziesz to o co się pytałeś i jeszcze więcej: [url:1d6kasnn]http://www.rtoc.org/[/url:1d6kasnn] [url:1d6kasnn]http://www.r5-turbo.co.uk/[/url:1d6kasnn] [url:1d6kasnn]http://www.leegt5.btinternet.co.uk/[/url:1d6kasnn] Rottie: Tobie polecam pierwszy adres. Ty też znajdziesz tam dużo odpowiedzi. Naprawdę dużo informacji oraz ludzi z Twoich okolic. Możesz spróbować zasięgnąć języka u nich... Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Londyn ![]() |
Tomo,a skad taka opinia?
dzieki wielkie.Z jednej strony wiem ze to auto na F nie za ladne ,FWD itd.Ale z drugiej strony 1.4 wiec mniejsze ubezpieczenie,male,wiec latwo zaparkowac,a w LOndynie to naprawde wazne ...Ale z drugiej strony zawsze wyglada sie troche smiesznie wysiadajac z niego,a za niewiele wieksze pieniadze moge znalezc nissana 200SX (RWD!! ) tylko ze juz silnik wiekszy i wieksze oplaty...No nic,pomysle... |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
jest to stare auto made in france. trzbea miec cierpliwosc bo auto jest ustrkowe. A skad wiem? Sąsiad miał i sie tym bawił dość długo
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Londyn ![]() |
wlasnie sobie obliczylem skladke najtanszego OC za 200SX...
2533 Funtow za rok!!! Poj....alo ich |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
ProRacingTechnology Dołączył: Tue, 15 October 2002 Skąd: Marki k/Warszawy ![]() |
Tomo, Twoje uprzedzenia nie są obiektywne, więc tak bardzo nie broń stanowiska, że to taka straszna padaka, jak sąsiad miał zniszczoną życiem, to nie dziwne że sprawiała kłopoty, tak samo jak każdy samochód, o który się na czas nie dba.
Autko jest stare, i małe, i jak kupować R5GTT, to tylko w Anglii, jest ich tam najwięcej, a już z całą pewnością dostaniesz do niej najwięcej gratów. Tak się dziwnie składa, że wyspiarze posiadają najmocniejsze wersje, które można spotkać na ulicy. Z pewnością szybciej trafisz tam dobry egzemplarz, niż w Polsce chodź by jeden, który nie uczestniczył w testach zderzeniowych. Silnik na oryginalnych bebechach da się podkręcić do bezpiecznych 200 koników, tylko turbinkę przydałoby się wymienić, i kupić zestaw dysz do gaźnika, a jeśli plany są ambitniejsze, to 300 koników stoi w zasięgu, szczególnie, że na miejscu możesz kupić cały kit do samochodu. Minus R5 to blacha, jeśli jest cała, to brać i się nie oglądać, silniki są wytrzymałe, jeśli nikt się nie bawił ciśnieniem na turbinie, to nie powinno być żadnych problemów, tak samo jak przednie zawieszenie, nie sprawia problemów, i na pewno czeka Cię wymiana elementów gumowo-metalowych z zawieszeniu, i kilku detali w tylnej belce, ale te części są nawet w Polsce tanie. -------------------- UNIT Racing
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 09 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Rottie, R5T to jest ekstra wózek, taki gokarcik, jak masz za dobre pieniądze to bierz, super frajda z jazdy. Co do usterkowości to jak to w każdym aucie z tych lat, zależy od poprzednich właścicieli, ale "nie patrz na to - patrz na serce" - R5T polecam.
-------------------- srtb
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 22 December 2003 Skąd: Sopot ![]() |
Ale szukasz 1.4 turbo czy 1.7 turbo ? Ja jezdziłem swego czasu 1.7 turbo i moja R5 była w stanie idealnym jednak wadliwa konstrukcja rury od turbo powodowała że notorycznie mi ją wydmuchiwało i ciągle traciłem moc.
Jednak efekt Blow off oraz rozkreconej turbiny odczowalny na maxa i rajcuje strasznie Auto lekkie z silnikiem 1.4 turbo zrywa sie katalogowo do 100 w 7,2 s Środek hmm tandetny co tu gadać siermiężne plastiki aż rażą . Sprawdz tylnią klape bo jest bardzo podatna na rdzewienie i często tam jest mogiła pełna. Ogolnie polecam ale jako chwilową przygode bo jest dość usterkowe i aby dobrze jezdziło należy mu poświęcić dużo uwagi -------------------- Inter Cars S.A
Gdańsk Piekarnicza www.hondatech.pl / www.jdm-option.pl |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 28 July 2003 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
japoniec....
mam pytanko... 1.7 turbo? bo nie slyszalem a takim seryjnym... mialem okazje kilka razy prowadzic 1.7 ale on mial tylko 90 KM... a po drugie...pod maska cos mało miejsca na turbo... rottie jezeli jest po okazyjnej cenie to R5 T to bierz bez wahania... nawet jezeli bedzie sie psuł to czesci jest mase na szotach... i zawsze sa tansze zamienniki... jedyny problem mozesz miez ze starym turbo... ale spoko zmienisz na nowe i bedzie jak by z tasmy dopiero zszedł... -------------------- Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm 300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 22 December 2003 Skąd: Sopot ![]() |
Owszem były limitowana wersja około 500 sztuk własnie z podstawą od 1.7 90 konnego GTE ( zresztą ta sama podstawa smigała w volvo 440 zakupiona własnie od renault ) góra od 1.4 turbo . Panowie z serwisu renault byli bardzo zdziwieni że właśnie tą wersje posiadam bo większość była sprzedana na rynek francji . Co do miejsca miejsce jest i na turbo i na intercooler bo silnik jest wstawiony odwrotnie czyli kolektory są za silnikiem zaś turbina koło zderzajka dziwne rozwiązanie ale jednak to francja i słynie z tego typu rozwiązań
-------------------- Inter Cars S.A
Gdańsk Piekarnicza www.hondatech.pl / www.jdm-option.pl |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 28 July 2003 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
i znow jestem troche mądrzejszy....
niewiele ale zawsze cos -------------------- Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm 300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
ProRacingTechnology Dołączył: Tue, 15 October 2002 Skąd: Marki k/Warszawy ![]() |
Aż sprawdzę dzisiaj w Renault, czy faktycznie coś takiego było, bo aż mi się wierzyć nie chce, żeby ktoś był w stanie przeszczepić głowicę z 1.4 do 1.7, bo są to diametralnie dwa różne silniki, pomijając, że Volvo miało w swojej ofercie 1.7 Turbo, a Renault nie. Silniki w Volvo mają głowicę modyfikowaną przez Porsche, ale nigdy nic nie słyszałem by fabrycznie był ten silnik montowany w R5, co innego swap'y, bo takie jeżdżą.
Rottie, gdybyś jednak zdecydował się na R5GTT, to daj znać, podeślę Ci kilka adresów firm angielskich od R5GTT. -------------------- UNIT Racing
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
User Dołączył: Mon, 02 June 2003 ![]() |
CYTAT("rottie":hif73k1r) Zamierzam zmienic moja padake na cos szybszego i znalazlem niedrogo Renault 5 GT Turbo...Moze ktos sie zna na tym,co sprawdzic glownie,na co uwazac i jakie potem sa z tego mozliwosci?? R 5 GT to czesty gosc serwisow, jak masz duzo czasu, kasy i nie jestes nerwowy to wez fajnie jezdzi, ale ta awaryjnosc
WEST SIDE is the best!!!:lol:Booyakasha -------------------- EnDrIu
Modlin 06.09.2003r ET 17.479 na nastepnym powinno byc lepiej... |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 22 December 2003 Skąd: Sopot ![]() |
Żaden Swap po legalu z Belgii sciągniety . Co do silnika volvo to masz racje bo to ten sam silnik który smigał własnie w Volvo turbo co do głowicy pewny nie jestem jednak wiem co miałem bo poprzedni własciciel ktorego znam zresztą miał kilku klientow z francji i poszukuje się własnie tego modelu bo było ich bardzo niewiele oznaczenie silnika B 18 FT
Prosze o to link http://www2.mf.uni-lj.si/~jurbancic/engines.htm -------------------- Inter Cars S.A
Gdańsk Piekarnicza www.hondatech.pl / www.jdm-option.pl |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: z Reguły ![]() |
CYTAT("Japoniec":blhdtqk8) Auto lekkie z silnikiem 1.4 turbo zrywa sie katalogowo do 100 w 7,2 s
trochę przesadziłeś auto waży 800kg i ma 120KM (przynajmniej powinno tyle mieć ) a do setki katalogowo ma 8,2 sek. kiedyś takim miałem okazję jeździć w młodych latach i bardzo miłe auto było i łoiło strasznie 1,7 T wychodziło w modelu R11 Turbo - znajomek miał takie coś ale strasznie zajeżdzone -------------------- ///M
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 19:08 |