Shoutbox 0 nowych PW 


> Renault 5 GT turbo
rottie
post Thu, 15 Jan 2004 - 00:16
Post #1


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 09 March 2003
Skąd: Londyn





Zamierzam zmienic moja padake na cos szybszego i znalazlem niedrogo Renault 5 GT Turbo...Moze ktos sie zna na tym,co sprawdzic glownie,na co uwazac i jakie potem sa z tego mozliwosci??
WEST SIDE is the best!!!:lol:Booyakasha
Go to the top of the page
 
+Quote Post
3 Stron V   1 2 3 >  
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 19)
Wspieraj forum
post Thu, 15 Jan 2004 - 00:16
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
tery
post Thu, 15 Jan 2004 - 00:23
Post #2


drift freak
Dołączył: Sun, 29 June 2003
Skąd: kterej.pl





Pogadaj z panami z Forti z tego co mi wiadomo oni maja chyba najwieksza wiedze na ten temat.Slyszalem ze maja w tym momencie 3 do sprzedania.


--------------------
_http://www.drifters.pl
_http://www.kterej.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rottie
post Thu, 15 Jan 2004 - 00:26
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 09 March 2003
Skąd: Londyn





Tylko ze jest maly problem,w tych co oni maja kierownica jest chyba ze zlej strony i watpie zeby cena byla konkurencyjna do tego mojego...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tery
post Thu, 15 Jan 2004 - 00:30
Post #4


drift freak
Dołączył: Sun, 29 June 2003
Skąd: kterej.pl





no tak...Sory nie zwrocilem uwagi na drobny szczegol z Londynem
Ale panowie z forti napewno udziela ci odpowiednich informacji przez maila albo forum.pozdrawiam


--------------------
_http://www.drifters.pl
_http://www.kterej.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
is300
post Thu, 15 Jan 2004 - 01:25
Post #5


Super User
Dołączył: Wed, 06 November 2002
Skąd: New Jersey - Bialystok





Moze byl by ktosc mily wystawic jakiesc Fotki tego auta, i cosc o nim napisac chodzi mi o silnik? moc? i inne duperelki.


PZRW


--------------------
2004 Lexus IS300 Sport Design NA

If it handles like it's on rails, than you are not driving fast enough.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomo_HC3D
post Thu, 15 Jan 2004 - 01:45
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: Warszawa





nie kupuj tego... to auto tylko dla amatorow i kolekcjonerow. W forti owszem widzialem jedno ale bez kół i silnika...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Scooby
post Thu, 15 Jan 2004 - 01:52
Post #7


User
Dołączył: Sat, 07 June 2003
Skąd: Poznań





is300:
Tu znajdziesz to o co się pytałeś i jeszcze więcej:
[url:1d6kasnn]http://www.rtoc.org/[/url:1d6kasnn]
[url:1d6kasnn]http://www.r5-turbo.co.uk/[/url:1d6kasnn]
[url:1d6kasnn]http://www.leegt5.btinternet.co.uk/[/url:1d6kasnn]

Rottie:
Tobie polecam pierwszy adres. Ty też znajdziesz tam dużo odpowiedzi. Naprawdę dużo informacji oraz ludzi z Twoich okolic. Możesz spróbować zasięgnąć języka u nich...

Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rottie
post Thu, 15 Jan 2004 - 02:40
Post #8


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 09 March 2003
Skąd: Londyn





Tomo,a skad taka opinia?
dzieki wielkie.Z jednej strony wiem ze to auto na F nie za ladne ,FWD itd.Ale z drugiej strony 1.4 wiec mniejsze ubezpieczenie,male,wiec latwo zaparkowac,a w LOndynie to naprawde wazne ...Ale z drugiej strony zawsze wyglada sie troche smiesznie wysiadajac z niego,a za niewiele wieksze pieniadze moge znalezc nissana 200SX (RWD!! ) tylko ze juz silnik wiekszy i wieksze oplaty...No nic,pomysle...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomo_HC3D
post Thu, 15 Jan 2004 - 03:28
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: Warszawa





jest to stare auto made in france. trzbea miec cierpliwosc bo auto jest ustrkowe. A skad wiem? Sąsiad miał i sie tym bawił dość długo


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rottie
post Thu, 15 Jan 2004 - 05:23
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 09 March 2003
Skąd: Londyn





wlasnie sobie obliczylem skladke najtanszego OC za 200SX...









2533 Funtow za rok!!!
Poj....alo ich
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr Red Devil
post Thu, 15 Jan 2004 - 08:54
Post #11


ProRacingTechnology
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Marki k/Warszawy





Tomo, Twoje uprzedzenia nie są obiektywne, więc tak bardzo nie broń stanowiska, że to taka straszna padaka, jak sąsiad miał zniszczoną życiem, to nie dziwne że sprawiała kłopoty, tak samo jak każdy samochód, o który się na czas nie dba.
Autko jest stare, i małe, i jak kupować R5GTT, to tylko w Anglii, jest ich tam najwięcej, a już z całą pewnością dostaniesz do niej najwięcej gratów. Tak się dziwnie składa, że wyspiarze posiadają najmocniejsze wersje, które można spotkać na ulicy. Z pewnością szybciej trafisz tam dobry egzemplarz, niż w Polsce chodź by jeden, który nie uczestniczył w testach zderzeniowych. Silnik na oryginalnych bebechach da się podkręcić do bezpiecznych 200 koników, tylko turbinkę przydałoby się wymienić, i kupić zestaw dysz do gaźnika, a jeśli plany są ambitniejsze, to 300 koników stoi w zasięgu, szczególnie, że na miejscu możesz kupić cały kit do samochodu.
Minus R5 to blacha, jeśli jest cała, to brać i się nie oglądać, silniki są wytrzymałe, jeśli nikt się nie bawił ciśnieniem na turbinie, to nie powinno być żadnych problemów, tak samo jak przednie zawieszenie, nie sprawia problemów, i na pewno czeka Cię wymiana elementów gumowo-metalowych z zawieszeniu, i kilku detali w tylnej belce, ale te części są nawet w Polsce tanie.


--------------------
UNIT Racing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Brychu
post Thu, 15 Jan 2004 - 10:07
Post #12


Forum Homee
Dołączył: Sat, 09 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Rottie, R5T to jest ekstra wózek, taki gokarcik, jak masz za dobre pieniądze to bierz, super frajda z jazdy. Co do usterkowości to jak to w każdym aucie z tych lat, zależy od poprzednich właścicieli, ale "nie patrz na to - patrz na serce" - R5T polecam.


--------------------
srtb
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Japoniec
post Thu, 15 Jan 2004 - 10:07
Post #13


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 December 2003
Skąd: Sopot





Ale szukasz 1.4 turbo czy 1.7 turbo ? Ja jezdziłem swego czasu 1.7 turbo i moja R5 była w stanie idealnym jednak wadliwa konstrukcja rury od turbo powodowała że notorycznie mi ją wydmuchiwało i ciągle traciłem moc.
Jednak efekt Blow off oraz rozkreconej turbiny odczowalny na maxa i rajcuje strasznie

Auto lekkie z silnikiem 1.4 turbo zrywa sie katalogowo do 100 w 7,2 s
Środek hmm tandetny co tu gadać siermiężne plastiki aż rażą .
Sprawdz tylnią klape bo jest bardzo podatna na rdzewienie i często tam jest mogiła pełna.
Ogolnie polecam ale jako chwilową przygode bo jest dość usterkowe i aby dobrze jezdziło należy mu poświęcić dużo uwagi


--------------------
Inter Cars S.A
Gdańsk
Piekarnicza

www.hondatech.pl / www.jdm-option.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
--orzech--
post Thu, 15 Jan 2004 - 10:22
Post #14


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 July 2003
Skąd: Bydgoszcz





japoniec....
mam pytanko...
1.7 turbo? bo nie slyszalem a takim seryjnym...
mialem okazje kilka razy prowadzic 1.7 ale on mial tylko 90 KM...

a po drugie...pod maska cos mało miejsca na turbo...



rottie
jezeli jest po okazyjnej cenie to R5 T to bierz bez wahania...
nawet jezeli bedzie sie psuł to czesci jest mase na szotach... i zawsze sa tansze zamienniki...
jedyny problem mozesz miez ze starym turbo...


ale spoko zmienisz na nowe i bedzie jak by z tasmy dopiero zszedł...


--------------------
Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm
300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było
Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było
Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Japoniec
post Thu, 15 Jan 2004 - 10:36
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 December 2003
Skąd: Sopot





Owszem były limitowana wersja około 500 sztuk własnie z podstawą od 1.7 90 konnego GTE ( zresztą ta sama podstawa smigała w volvo 440 zakupiona własnie od renault ) góra od 1.4 turbo . Panowie z serwisu renault byli bardzo zdziwieni że właśnie tą wersje posiadam bo większość była sprzedana na rynek francji . Co do miejsca miejsce jest i na turbo i na intercooler bo silnik jest wstawiony odwrotnie czyli kolektory są za silnikiem zaś turbina koło zderzajka dziwne rozwiązanie ale jednak to francja i słynie z tego typu rozwiązań


--------------------
Inter Cars S.A
Gdańsk
Piekarnicza

www.hondatech.pl / www.jdm-option.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
--orzech--
post Thu, 15 Jan 2004 - 10:56
Post #16


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 July 2003
Skąd: Bydgoszcz





i znow jestem troche mądrzejszy....
niewiele ale zawsze cos


--------------------
Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm
300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było
Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było
Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr Red Devil
post Thu, 15 Jan 2004 - 10:56
Post #17


ProRacingTechnology
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Marki k/Warszawy





Aż sprawdzę dzisiaj w Renault, czy faktycznie coś takiego było, bo aż mi się wierzyć nie chce, żeby ktoś był w stanie przeszczepić głowicę z 1.4 do 1.7, bo są to diametralnie dwa różne silniki, pomijając, że Volvo miało w swojej ofercie 1.7 Turbo, a Renault nie. Silniki w Volvo mają głowicę modyfikowaną przez Porsche, ale nigdy nic nie słyszałem by fabrycznie był ten silnik montowany w R5, co innego swap'y, bo takie jeżdżą.
Rottie, gdybyś jednak zdecydował się na R5GTT, to daj znać, podeślę Ci kilka adresów firm angielskich od R5GTT.


--------------------
UNIT Racing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EnDrIu
post Thu, 15 Jan 2004 - 11:17
Post #18


User
Dołączył: Mon, 02 June 2003





CYTAT("rottie":hif73k1r)
Zamierzam zmienic moja padake na cos szybszego i znalazlem niedrogo Renault 5 GT Turbo...Moze ktos sie zna na tym,co sprawdzic glownie,na co uwazac i jakie potem sa z tego mozliwosci??
WEST SIDE is the best!!!:lol:Booyakasha
R 5 GT to czesty gosc serwisow, jak masz duzo czasu, kasy i nie jestes nerwowy to wez fajnie jezdzi, ale ta awaryjnosc


--------------------
EnDrIu



Modlin 06.09.2003r ET 17.479 na nastepnym powinno byc lepiej...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Japoniec
post Thu, 15 Jan 2004 - 11:25
Post #19


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 December 2003
Skąd: Sopot





Żaden Swap po legalu z Belgii sciągniety . Co do silnika volvo to masz racje bo to ten sam silnik który smigał własnie w Volvo turbo co do głowicy pewny nie jestem jednak wiem co miałem bo poprzedni własciciel ktorego znam zresztą miał kilku klientow z francji i poszukuje się własnie tego modelu bo było ich bardzo niewiele oznaczenie silnika B 18 FT

Prosze o to link http://www2.mf.uni-lj.si/~jurbancic/engines.htm


--------------------
Inter Cars S.A
Gdańsk
Piekarnicza

www.hondatech.pl / www.jdm-option.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krystian
post Thu, 15 Jan 2004 - 11:31
Post #20


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: z Reguły





CYTAT("Japoniec":blhdtqk8)
Auto lekkie z silnikiem 1.4 turbo zrywa sie katalogowo do 100 w 7,2 s


trochę przesadziłeś
auto waży 800kg i ma 120KM (przynajmniej powinno tyle mieć )
a do setki katalogowo ma 8,2 sek.
kiedyś takim miałem okazję jeździć w młodych latach i bardzo miłe auto było i łoiło strasznie

1,7 T wychodziło w modelu R11 Turbo - znajomek miał takie coś ale strasznie zajeżdzone


--------------------
///M
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 19:08