![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 09 April 2009 Skąd: BMN ![]() |
spotkalem sie z opinia,ze brembo jako zamienniki latwo sie przegrzewaja i odksztalcaja
moglby to ktos potwierdzic? z gory dzieki -------------------- C20XE *******BLITZ.............
kadett 16v sold,FIAT 131 mirafiori 2.0DOHC czeka na lepsze czasy... AR 156 jtd . 302 tys km aktualnie-51 tys km na zaspawanym dwumasie |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 26 September 2010 ![]() |
Zależy do jakiego auta... i jaka średnica ? Ja mam w legacy 277 mm, założyłem na przód nowe tarcze brembo(gładkie), klocki oem i tarcze po jednym hamowaniu ze 150 do zera mam krzywe i fioletowe. Dodam że montaż właściwy, zaciski nie stoją a w kałużę też nie wjechałem. Masakra tarcze po ok 1 tyś km nadają się na śmietnik..
-------------------- EJ25
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Sat, 23 January 2010 Skąd: CK ![]() |
Ja mogę od siebie dodać tyle, że oprócz tego, że nie zatrzymasz auta nie słysząc wycia to jeszcze rdzewieją strasznie szybko i urywają się zaraz za płaszczyzną przylegania do piasty. Po prostu śmieci, a nie tarcze. ATM MIKODA w tej samej cenie, a nie ma z nimi żadnych problemów.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 09 April 2009 Skąd: BMN ![]() |
to do audi A6 2.7 TDI 2006R
-------------------- C20XE *******BLITZ.............
kadett 16v sold,FIAT 131 mirafiori 2.0DOHC czeka na lepsze czasy... AR 156 jtd . 302 tys km aktualnie-51 tys km na zaspawanym dwumasie |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Zależy do jakiego auta... i jaka średnica ? Ja mam w legacy 277 mm, założyłem na przód nowe tarcze brembo(gładkie), klocki oem i tarcze po jednym hamowaniu ze 150 do zera mam krzywe i fioletowe. Dodam że montaż właściwy, zaciski nie stoją a w kałużę też nie wjechałem. Masakra tarcze po ok 1 tyś km nadają się na śmietnik.. a ułozyłeś tarcze czy od razu hebel od 150 do zera ? ja tak lekko pogiąłem kiedyś brembo bo od razu dałem im w palnik nastepne tarcze deilkatnie układałem delikatnie hamując przez 500km i były OK pisze o 280/20 do seryjnego auta to chyba najlepszy zimmermann - tania i dobra tarcza -------------------- |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 09 April 2009 Skąd: BMN ![]() |
nie pamietam rozmiarow,a bylem z kolega w sklepie
byl taki motyw,ze mial on jeszcze orgi tarcze i mechanicy wymienili mu klocki na jakies siakies i po ostrym hamowaniu na tych klockach dostaly bicia a hamowaly kijowo,a przeciez byly dotarte? teraz wlasnie kupilismy klocki trw?by lucas czy jakos tak a tarcze zamowilismy brembo wentylowane i uslyszalem zle opinie akurat,stad te pytania w sumie to w be jestesmy i brembo sa w raczej najbardziej przystepnej cenie -------------------- C20XE *******BLITZ.............
kadett 16v sold,FIAT 131 mirafiori 2.0DOHC czeka na lepsze czasy... AR 156 jtd . 302 tys km aktualnie-51 tys km na zaspawanym dwumasie |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 26 September 2010 ![]() |
a ułozyłeś tarcze czy od razu hebel od 150 do zera ? Tak ułożyłem odpowiednio, po 1 tyś km było to pierwsze takie hamowanie. -------------------- EJ25
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 28 January 2010 Skąd: Kraków ![]() |
ja kiedyś montowałem do Vectry 288mm, poprawnie założone, dotarte.
zwichrowały się i biły jak cholera... od tej pory jeżdżę głównie na ATS'ach... -------------------- MX-5 - track
E55 AMG - daily |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 August 2006 Skąd: Kraków ![]() |
![]() -------------------- Tackday' owe E36 M62B44 >>> NSR RACING www.nsrracing.pl
Kanał na YT: _http://www.youtube.com/user/danielstrojek1980?feature=guide |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 13 September 2010 Skąd: Rzeszów ![]() |
Nie polecam, do cywilnego auta Polski nasz wyrób jak już ktoś wcześniej pisał ATM Mikoda.
-------------------- Hamowania- chiptuning
Elektronika samochodowa BMW , Mercedes-benz Kodowanie kluczy |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#11
|
![]() |
do seryjnego auta to chyba najlepszy zimmermann - tania i dobra tarcza Vectra "zjadła" dwa komplety tych tarcz.. zarówno gładkich jak i nawiercanych, wielkość 314mm wytrzymały max 25k w normalnym użytkowaniu teraz mam nawiercaną Mikodę przód i tył.... i nie dość, że tańsza to lepiej się spisuje |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: WWA ![]() |
Vectra "zjadła" dwa komplety tych tarcz.. zarówno gładkich jak i nawiercanych, wielkość 314mm wytrzymały max 25k w normalnym użytkowaniu teraz mam nawiercaną Mikodę przód i tył.... i nie dość, że tańsza to lepiej się spisuje Te Mikody nadaja sie do troche szybszej jazdy w miescie ? auto A4 B5. -------------------- Audi A4 1.8TQ with FP WHITE inside :)
>>397KM/461NM by GTO<< -------------> SOLD :( >>STOLEN ;(;( >> Mazda 323BF 1.6GT Turbo << :) Puureee Fuuun :) |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 23 April 2009 Skąd: z lasu ![]() |
Te Mikody nadaja sie do troche szybszej jazdy w miescie ? auto A4 B5. Moim zdaniem się nie nadają. -------------------- :)
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#14
|
![]() |
Te Mikody nadaja sie do troche szybszej jazdy w miescie ? auto A4 B5. moim zdaniem niewiele (albo i wcale) różnią się od tanich i średnio tanich (tak do 1.000 pln za komplet) tarcz tzw. markowych... a są sporo tańsze u mnie lepiej się spisują niż zimmermany sport chcesz dobre tarcze ? kup Brembo ORO |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: WWA ![]() |
moim zdaniem niewiele (albo i wcale) różnią się od tanich i średnio tanich (tak do 1.000 pln za komplet) tarcz tzw. markowych... a są sporo tańsze u mnie lepiej się spisują niż zimmermany sport chcesz dobre tarcze ? kup Brembo ORO Brembo ORO wiem, polecane ![]() Rozkminiam wersje budzetowa... -------------------- Audi A4 1.8TQ with FP WHITE inside :)
>>397KM/461NM by GTO<< -------------> SOLD :( >>STOLEN ;(;( >> Mazda 323BF 1.6GT Turbo << :) Puureee Fuuun :) |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#16
|
![]() |
sprawdź Mikodę..
tylko ma być dobrze założona i zahartowana jak się nie sprawdzi to niewiele stracisz:) |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
budzetowa opcja to gładki zimmermann
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 29 December 2002 Skąd: Trójmiasto ![]() |
a zimmermann sport ma zle opinie, wiec bezduszny przetestuj sobie gladkie.
-------------------- Pozdrawiam,
Maciek |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#19
|
![]() |
miałem i gładkie...
to samo tylko bez dziurek i ciut drożej |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 29 December 2002 Skąd: Trójmiasto ![]() |
Ja mam gladkie, do tego klocki Ferodo Premier w Audi A4 B6 i ogolnie kompletnie zadnych problemow, zdarzaly sie hamowania autostradowe 'na debila' od 200 do 0 i jest na prawde ok, nic nie bije, nie wali itp. Zastanawialem sie nad Mikoda kiedys ale o ile mi wiadomo to 321mm na przod i 288mm na tyl do mnie nie maja w ofercie, wiec u mnie sensowny komplet do wozidla to wlasnie gladkie Zimmermanny i Premiery.
-------------------- Pozdrawiam,
Maciek |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 14:36 |