![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
robi mi się taka przypadłość że przy mocnym cisnięciu wybija bagnet oleju i chlapie naokoło, mam oil chatch tank z otwartą odmą i tam się syf zbiera znaczy że ukłąd odmy drożny, czyżby za duży luz na pierścieniach czy poprostu bagnet do wymiany bo gumka już za słaba ?? jakieś inne sugestie ??
pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
a sadzi dymem z dziury na bagnet albo spod korka pokrywy zaworow? jak tak to cos niecos pierscienie niedomagaja
![]() ale zasadniczo to uszczelniacz nowy albo jakis inny patent zeby bagnet siedzial ciasniej |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
no wali trochę dymem tak samo z odmy za chatch tank
-------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
sprawdz kompreche
![]() nie wiem jak masz uszczelniony bagnet ale od biedy mozesz nawet teflonem owinac ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 23 October 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
trytytka! LOL
![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
jak jest do czego przywiazac to moze byc i trytytka
![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Nie, trytka jest niepraktyczna. Polecam sprężynkę - w volvo s40 T4 mieliśmy ten sam problem. I... nie dało się go pozbyć. Po wnikliwej analizie zarówno szwedzi, anglicy jak i niemcy po prostu mocują go sprężynką.
Możesz kilka razy remont robić - po krótkiej chwili będzie to samo. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 03 October 2007 Skąd: pomorskie ![]() |
miałem dokładnie taką samą przypadłość u siebie zaraz po zamontowaniu aftermarketowych aluminiowych głowic oraz ostrzejszego wałka po czym przybyło 90KM!
![]() zamontowałem zamiast korka filterek, odmę w skrzyni korbowej miałem napewno drożną,zrobiłem tak kilka tys km. silnik hulał do samego końca bez żadnych innych objawów, plując "tylko" olejem Po 3 miesiącach kiedy zabrałem się za rozbieranie silnika chcąc dać blok do obróbki pod nadwymiarowe tłoki do strokera 5.7 doznałem olśnienia bo po wyjęciu tłoków okazało się,że prawie wszystkie miały powyłamywane półki między pierścieniami (kawałki aluminium dosłownie wypadały z tłoków) zrozumiałem,że ciśnienie przedostające się do bloku wybijało olej....... ale to nie koniec po obróbce bloku, założeniu nowego wału korbów tłoków itd.. lekką nogą nie kręcąc silnika wyżej jak 3-4tys. rpm zrobiłem 1500km i wszystko wydawało się być super, jeden raz spróbowałem zakręcić motor wyżej do 5000rpm i co? znowu to samo olej wydostał się i to w nie małych ilościach na zewnątrz dokładnie w ten sam sposób jak na seryjnym dole, niestety silnik ten nie miał tyle szczęścia co seria i skończył się kilka dni póżniej na hamowni z urwaną korbą czyli tak zwany gruz ![]() po jakimś czasie kupiłem na ebay.de uszkodzony (zatarty) silnik taki jak mój w serii 5.0 tylko z wcześniejszych lat z kutymi tłokami TRV, za grosze ![]() ![]() ![]() uwielbiam amerykańską motoryzację ![]() trochę się rozpisałem ale... mam tylko nadzieje,że u ciebie to jakiś detal może zapchana odma (filterek, sitko w środkowej części bloku pod przewodem odpowietrzającym) tak to przynajmniej rozwiązano u Henrego Forda -------------------- mustang 94r. 5.0 GT nitrous.
ET 11.89@199,5km/h Ełk 2012 |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
zobaczymy, przepcham rurki, oczyszczę catch tanka i zobaczymy co i jak bo robi się to od niedawna
pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 21:58 |