![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
hej
mam B2 z podwoziem od B3, czyli amory przykręcane do zwrotnicy, całe napędy z B3 quattro sedan, czyli przednie i tylnie amory są identyczne (nie tak jak w S2 czy B4) ogólnie to oferta do audi B3 typ 89 jest bardzo ograniczona... raczej na 90% musi być u mnie gwint, żeby ładnie dopasować koła do poszerzeń, tak aby opona wypełniła nadkole być moze kit do 2.2T lub 2.3 20V byłby dobry - waga silnika podobna jak mój VR6 jeśli chodzi o przód, to sanki są z B4 i stabilizator bedzie mocowany na łączniku do amortyzatora, tak jak w późniejszych modelach B3, śruby to M12 opcje jakie mam: 1. H&R monotube produkt nr 29503-2 - cena około 960 EUR http://cgi.ebay.de/H-R-GEWINDEFAHRWERK-Aud...=item58886858b8 2. KW Var. 1 - cena około 1100 EUR http://cgi.ebay.de/KW-GEWINDEFAHRWERK-VARI...=item3cae313615 3. KW Var. 2 - cena około 1230 EUR http://cgi.ebay.de/KW-Gewindefahrwerk-Vari...=item3a5c46e257 wymagania: - chciałbym aby zawiecha była mocno twarda, gdyż auto bedzie głównie upalane na lotniskowych eventach.. - chciałbym aby wkłady mozna było wymieniać / regenerować - mile widziana regulacja twardości - dobrze aby wytrzymała ze 20 tys km ![]() poproszę ewentualnie o jeszcze jakies inne sugestie i uwagi, chciałbym dobrze wydać te 4-5 kPLN ![]() KW var 1 chyba nie ma amorów Koni ?, var 3 jest drogi i nie produkowany do tego modelu czy Zerkopl regeneruje H&Ra, tam są amory bilsteina czy jakieś na licencji bilsteina ? mam jeszcze oferte angielskiego SPAXa ale jest zbliżona do H&R tyle że ma regulację twardości ogólnie nie mam napinki na jakieś profesjonalne uzytkowanie tego auta i kwota 5 kPLN to absolutne max co moge wydac ![]() a moze wyrzeźbić samemu gwint ? dobrać sobie amory oraz springi, helpery ? kolega wyrzeźbił takie coś: http://img30.imageshack.us/img30/4623/dscf3237w.jpg z góry dziękuję za poradę kogoś kto uzywa / uzywał w/w gwintów i jeździł troche po zakrętach.. -------------------- |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
User Dołączył: Mon, 12 March 2007 Skąd: Ząbki ![]() |
Ja mogę wypowiedzieć się w kwestii Spaxa. Użytkownicy którzy kupowali to zawieszenie na tor chwalą sobie 28-stopniową regulację twardości. Można dobrać optymalną twardość do warunków na torze. Cenowo Spax nie wygląda źle, ale jeśli będziesz zainteresowany, znajdzie się dobra cena
![]() -------------------- pozdrawiam
polityk E39 530dA i miniRally Polo |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Ja mogę wypowiedzieć się w kwestii Spaxa. Użytkownicy którzy kupowali to zawieszenie na tor chwalą sobie 28-stopniową regulację twardości. Można dobrać optymalną twardość do warunków na torze. Cenowo Spax nie wygląda źle, ale jeśli będziesz zainteresowany, znajdzie się dobra cena ![]() mam oferte na SPAXa, która wygląda identycznie jak H&R w letniej promocji w SKN, a jeszcze taniej jest na ebay... ale warunek jest taki że mam podesłać zwrotnice, i dopiero w UK mi zrobią... ??? Spax jest z kryptonem i podobno jest mozliwość regeneracji przez SPAX-a... generalnie to tez moze być ciekawa opcja w stosunku do H&R jak masz jakies dana i katalog to poprosze o maila cowboy@o2.pl no i oczywiście podaj mi cene PW ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
polityk: chcesz mi jeszcze sprzedać ten zawias bo nijak nie mozna się z tobą skontaktowac... moje PW i telefony nie znajdują odpowiedzi
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 13 June 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
A czy ktoś z Was ma doświadczenia z częściami z 2BENNETT? 2bennett Mają dość szeroką ofertę do Audi
-------------------- 1991 S2 Coupe - było
2001 IS200 - jest |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
okazuje się że SPAX wykonuje gwint na bazie oryginalnych kolumn...
coraz bliżej jestem H&R bo amory ma na licencji Bilsteina ![]() kiedys gwinty H&R miały 2 spręzyny, tzn normalną spręzyne + helper... a teraz widze jedna spręzyna... jest jakaś róznica w działaniu ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
na placu boju został H&R i KW var1
o ile z HRem kłopot, sprzedawcy piszą że zrobią ale tylko na ori kolumnach... w SKNie od miesiąca próbuje to zamówić, to w ATC za tydzien moge mieć KW pytanie co bedzie lepsze do jazdy po torze: H&R monotube czy KW ? ktoś zapewne jeździł i ma prównanie z góry dziekuje za opinie, bo chciałby decyzję podjąć dzisiaj lub jutro.. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
KW v1 wg mnie nie ma najlepszej trwałości
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
KW v1 wg mnie nie ma najlepszej trwałości jest to argument, w kontekscie tego że sie nie regeneruje.... a HRa zrobie w Zerkopolu bo tam zdaje sie Bilstein B8 siedzi , wiec bedzie tez mozna utwardzić w razie potrzeby autem pewnie bede robił z 10 tys km rocznie (weekendowe upalania) wiec chyba takie KW styknie na kilka lat ? w razie czego wymiana wkładów w KW to połowa cena zawiasu.. moze ktoś ma wrażenia z jazdy na tych gwintach ? juz niekoniecznie w audi quattro -------------------- |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
Znajomy jak kupował do B2 to właście wybrał H&R jak pamiętam, raczej jest zadowolony, negatywnych wypowiedzi nie słyszałem
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
mam w 7A gwint H&R no i oczywiście że tam w środku jest bil...
zawieszenie jest betonowe jak dla mnie, dlatego też nie jeździłem nim do pracy ![]() jak by to opisać..na A4rce auto podskakiwało. ![]() niestety nie mogę znaleźć oferty TEINa ale na 100 % był topowy model coś za niecałe 7 tyś z pełną regulacją - na 10000% nie wiem dlaczego już nie ma nawet miałem jego foto i wyglądał jak taki do b3 foto ![]() Uploaded with ImageShack.us p.s. dobrze że poruszyłeś ten temat bo jak widać ruda mnie zjada ![]() -------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
mam w 7A gwint H&R no i oczywiście że tam w środku jest bil... zawieszenie jest betonowe jak dla mnie, dlatego też nie jeździłem nim do pracy ![]() jak by to opisać..na A4rce auto podskakiwało. ![]() niestety nie mogę znaleźć oferty TEINa ale na 100 % był topowy model coś za niecałe 7 tyś z pełną regulacją - na 10000% nie wiem dlaczego już nie ma nawet miałem jego foto i wyglądał jak taki do b3 a mozesz mi podesłac fotki tego H&R ? lub oznaczenie bo własnie dostałem maila że musze przesłac im moje kolumny... jak rozumiem Ty kupiłes gotowy produkt a nie zrobiony na bazie twoich mcphersonów ? info z HR: Vehicles fitted with BMW M-Technic, MB-Sportsline, Audi Sportsuspension etc. will show less lowering as they are already factory lowered. , Adjustable suspension kit is height adjustable within the dimensions as specified in the TÜV-report. , Send in front strut housings without wheel bearings, ABS brackets, cartridges etc. Damaged strut housings will be either rejected or repaired for extra charge if possible. In case of in advance delivery by H&R a desposit between 205 and 215,- € per strut will be required. , Depending on engine, gearbox/transmission, equipment and vehicle tolerances lowering may differ from the values given. , Send in existing front and rear struts without wheel bearings and other attachments. Refer also to note no. 23! , In case of ordering complete struts we need additional information: a) struts "with" or "without" stabilizer holder ![]() , RA-shock absorber with stabilizer holder. , Attention: The lowering dates were determined from the test cars. Please note that the maximum lowering can not reached with every car, please refer conditions and notes in the parts approval and also to the technical guidelines suspension program 12,17, 32. , Only for cars without orginal sport-suspension. co do TEINa nie chce mi się wierzyć bo sprawdzałem katalogi i w ogóle B3 czy B4 czy S2 nie występuje... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
okazuje się że SPAX wykonuje gwint na bazie oryginalnych kolumn... coraz bliżej jestem H&R bo amory ma na licencji Bilsteina ![]() kiedys gwinty H&R miały 2 spręzyny, tzn normalną spręzyne + helper... a teraz widze jedna spręzyna... jest jakaś róznica w działaniu ? To co jest na zdjęciach na pewno nie jest do quattro -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
To co jest na zdjęciach na pewno nie jest do quattro to samo napisałem do SKN a oni dalej do H&R-a ![]() ![]() jestem naprawde w szoku ze juz tego nikt nie robi a np do golfów 2,3 pełno gwintów.. cos mi się wydaje że mam juz rozwiązanie mojego problemu, na pewno bedzie Bilstein B8 ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Panie WIELKIE DZIEKI !!! za ten fotex napisz tylko czy kupiłeś gotowe, czy wysylales kolumny i podaj mi oznaczenie to moze mi się uda ![]() Twoje wyglądaj na zrobione z oryginalnych - ta fotka gwintu z FWD jaką dostałęm wygląda na zrobione wystarczy popatrzeć na wąs do drążka kierowniczego.. widze jakies ucho na stabilizator w tylnym, i sie kurna zastanwiałem o co chodzi w tych opisach HR? przecież stabi na łacznik jest tylko z przodu ? ja mam z sedana zawieche i akurat nie mam stabi z tyłu, bedzie robiony, ale jak jest to podobno na tyle tez jest mcowany do wahacza.. w związku z powyższym - po co to ucho z na tylnej kolumnie jest ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
to ucho na kolumnie jest...do niczego - nie wiem po co. kupiłem całe ale były używane wiec nie wiem jak to było...
![]() Uploaded with ImageShack.us Pełny stabilizator w 7A jest do wahacza ale występuje z tyłu tylko w wersji sport ja mam exclusive. tu w wer. sport ![]() Uploaded with ImageShack.us -------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
no własnie to by się zgadzało...
coupe chyba miały tez stabilzator z tyłu - mam na mysli cały czas 7a heh no własnie zdziwony byłem że taka ruda wyszła.. jak tak patrze na te fotki to mi wychodzi, że przedni jest zrobiony na bazie oryginału... a tylni jest zrobiony na nowo tu moje ori kolumny przód i tył jakie kupiłem z kompletnymi napędami z 7a sedana ![]() widac róznice w uszach mocujących do zwrotnicy pomiędzy oryginalnym a robionym teraz to juz wiem wszystko ![]() jeszcze raz wielkie dzieki za fotosy ! -------------------- |
|
|
gość_Keler_* |
![]()
Post
#18
|
![]() |
Tak dla ścisłości, zawias ze zdjęcia nie jest też do ośki (tzn. może jest ale nie do Audi 80). Może to jakieś zdjęcie poglądowe?
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Tak dla ścisłości, zawias ze zdjęcia nie jest też do ośki (tzn. może jest ale nie do Audi 80). Może to jakieś zdjęcie poglądowe? ale na pewno nie quattro, moze jakies coupe ? oska ma mocowanie na dole na ucho ale na górze wchodzi normalnie w kielich jak w quattro - jesli dobrze kojarze, wiec powinien byc talerzyk, a te mają z 2 stron uszy -------------------- |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 January 2010 ![]() |
mam KW Var. 1 basic (czyli stalowe) w bmw e36 m3
plus tuleje poliuretanowe o twardości 90 (najtwardzsze) na suchy tor, lotnisko idealne - jest bardzo twardo, auto praktycznie się nie ugina, reakcja na kierownicę błyskawiczna tutaj można zobaczyć jak w połączeniu ze slickami to zawieszenie pozwala ciasno jechać przy dużych prędkościach było dla mnie dziwne, że duże utwardzenie dało zamontowanie poliuterantów z tyłu zawieszenia (zrobiłem to później niż wymiana zawieszenia, więc mogłem sprawdzić różnicę) co do trwałości: założyłem w grudniu 2009 i sam się dziwię, że po tych wszystkich dziurach na próbach nie ma uszkodzeń, a nawet zmiany działania jestem bardzo zadowolony z KW |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 17 August 2025 - 15:58 |