Shoutbox 0 nowych PW 


> Troche inna Corsa - 3.0V6 + EATON M112, CNC / Laser / Hydrografika
STELMI
post Fri, 25 Jun 2010 - 12:20
Post #1


Forum Killer
Dołączył: Mon, 16 January 2006
Skąd: Bydgoszcz





projekt upadł



--------------------
Frezowanie, cięcie CNC

https://www.facebook.com/pages/STELMACH/286353431402978
Go to the top of the page
 
+Quote Post
3 Stron V   1 2 3 >  
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 19)
Wspieraj forum
post Fri, 25 Jun 2010 - 12:20
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
STELMI
post Fri, 25 Jun 2010 - 12:22
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Mon, 16 January 2006
Skąd: Bydgoszcz





projekt upadł



--------------------
Frezowanie, cięcie CNC

https://www.facebook.com/pages/STELMACH/286353431402978
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Fri, 25 Jun 2010 - 12:53
Post #3


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Projekt gruby , jak zobaczylem opis to nie wierzylem , a jak juz zobaczylem tego eatona to zbieralem szczeke z ziemi , pytanie gdzie on sie tam zmiesci ?
Pozatym przypadlo mi do gustu te wszystkie detale , niby pikus a roboty masa , koreczki, grawerki i inne gadzety.
Pod maska perfekt, wnetrze zostaje tak jak jest ?Czy jakies jeszcze plany masz ?

Gdzies mi sie obilo ze projekt do sprzedania ?


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cichy78
post Fri, 25 Jun 2010 - 12:54
Post #4


Frequent User
Dołączył: Tue, 28 June 2005
Skąd: dolnyśląsk





Projekt rewelacyjny, kibicuje mu od początku, oby tylko znalazł finał
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zgred
post Fri, 25 Jun 2010 - 13:18
Post #5


Super User
Dołączył: Tue, 21 November 2006
Skąd: Warszawa/Raszyn





Corsa jak Corsa ale to c-330 na podwórku to dopiero potencjał wink.gif

Oba sprzęty ładne-gratuluje


--------------------
WARNING! Small children may get sucked into turbo!


X20SED+td05-16=300....
B235+???=??? się zaczyna robić
Go to the top of the page
 
+Quote Post
STELMI
post Fri, 25 Jun 2010 - 13:19
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Mon, 16 January 2006
Skąd: Bydgoszcz





CYTAT
jak juz zobaczylem tego eatona to zbieralem szczeke z ziemi , pytanie gdzie on sie tam zmiesci

Będzie założony układ ssący z C25XE, który w całości idzie w stronę grodzi, nie tak jak obecny z X25XE, który idzie w obydwie strony. Przy grodzi będzie zrobione mocowanie kompresora i tam go planuję zamocować (jest tam sporo miejsca jeszcze, więc da radę najprawdopodobniej bez żadnych modyfikacji założyć fabryczną maskę)
CYTAT
Pozatym przypadlo mi do gustu te wszystkie detale , niby pikus a roboty masa , koreczki, grawerki i inne gadzety.

dzięki wink.gif Trochę pracy mnie kosztowały, ale wydaje mi się, że było warto wink.gif
CYTAT
Pod maska perfekt, wnetrze zostaje tak jak jest ?Czy jakies jeszcze plany masz ?

Nie ma zdjęcia jak obecnie wygląda wnętrze, ale generalnie nie widać już żadnego kabla, wszystko jest poprowadzone w pełnej kulturze w peszlach i są zamocowane 2 kubełki BIMARCO. Narazie nie planuję reszty wnętrza montować, chociaż wciąż jest taka ewentualność
CYTAT
Gdzies mi sie obilo ze projekt do sprzedania ?

stoi na allegro, wystawiłem w chwili kryzysu finansowego. Nie sprzeda się i na 99% będę robić dalej, do obecnego stanu buduję już prawie 2 lata i jakoś średnio mi się uśmiecha oddawanie jej komuś, tymbardziej po tym jak się nią przejechałem N/A
[quote]Projekt rewelacyjny, kibicuje mu od początku, oby tylko znalazł finał /quote]

dzięki, oby, oby wink.gif



--------------------
Frezowanie, cięcie CNC

https://www.facebook.com/pages/STELMACH/286353431402978
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MateuS
post Fri, 25 Jun 2010 - 13:24
Post #7


User
Dołączył: Thu, 04 March 2010





Jestem pełen podziwu dla włożonej pracy ohmy.gif Koniecznie jakiś onboard musi być rolleyes.gif

Autem będziesz po bułki jeździł czy jakies 1/4 też będzie grane ? ;>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
weede
post Fri, 25 Jun 2010 - 14:03
Post #8


Super User
Dołączył: Thu, 03 February 2005
Skąd: Bydgoszcz





trzymam kciuki za ten projekt i pierwszy sparing wink.gif


--------------------
15" TOYOTA GT86 HKS Supercharger
23" Skoda Octavia IV
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hubanek
post Fri, 25 Jun 2010 - 14:57
Post #9


Super User
Dołączył: Sun, 01 October 2006
Skąd: Wwa / Octane Squad ;)





autko bylo na sprzedaz ?


--------------------
WWW.PROCUSTOM.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andy_czarny
post Fri, 25 Jun 2010 - 15:13
Post #10


Frequent User
Dołączył: Mon, 06 August 2007
Skąd: Bydgoszcz





Stelmi jeszcze raz gratuluje i wytrwalosci w wykonczeniu tego wink.gif czekam az sie dotrze i bedzie killowac na ulicach wink.gif


--------------------
_Obrazek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lelon
post Fri, 25 Jun 2010 - 15:15
Post #11


Super User
Dołączył: Sun, 12 June 2005
Skąd: Warszawa





CYTAT(Hubanek @ Fri, 25 Jun 2010 - 14:57) *
autko bylo na sprzedaz ?



żartujesz... prawda?? jest 7 postów w tym temacie z czego w 2-óch jest mowa o sprzedaży, a Ty masz problemy z ich znalezieniem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
plasma555
post Fri, 25 Jun 2010 - 15:19
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Sun, 04 March 2007
Skąd: Zakopane





Projekt sam w sobie bardzo ładny, a co do detali to .... Lubię to! smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Javie
post Fri, 25 Jun 2010 - 15:34
Post #13


Super User
Dołączył: Sat, 12 July 2008





Ważyłeś ją może ?

Uznanie za ilość pracy wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karolo
post Fri, 25 Jun 2010 - 16:10
Post #14


Frequent User
Dołączył: Mon, 02 February 2009





Te wszystkie elementy pokryte są folią carbon czy prawdziwym włóknem szklanym? Jak będziesz stroił ecumastera z eatonem - jak możesz to zamiesć jak najwięcej info i zdjęć z tego procesu - przyda się wielu.


--------------------
FTWL Motorsport - części i akcesoria do instalacji turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szatek92
post Fri, 25 Jun 2010 - 16:36
Post #15


User
Dołączył: Mon, 16 July 2007
Skąd: WE/CRY





CYTAT(Karolo @ Fri, 25 Jun 2010 - 16:10) *
Te wszystkie elementy pokryte są folią carbon czy prawdziwym włóknem szklanym?


Hydrografika.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
choody
post Fri, 25 Jun 2010 - 16:37
Post #16


Frequent User
Dołączył: Tue, 26 May 2009





Wpisz sobie w google hydrografika - dowiesz się wszystkiego - i carbon to nie włókno szklane tylko węglowe.

Projekt rzuca na kolana i każe prosić o litość smile.gif Jak z trakcją?? Jak z prowadzeniem?? Kurde nie ogarniam jak to będzie z tym kompresorem latać smile.gif na 4ech biegach brak trakcji smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Fri, 25 Jun 2010 - 16:50
Post #17


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, pogratulować takiego projektu. Trzymam kciuki i nie mogę się doczekać jak to wyjedzie z tym kompresorem.
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Driftman
post Fri, 25 Jun 2010 - 18:44
Post #18


Forum Homee
Dołączył: Mon, 29 January 2007
Skąd: Z Mercedesów i Hond





Gratuluje ogromu włożonej pracy.
Wsadź ten kompresor. Niech się dzieje wola boska biggrin.gif

CYTAT(Karolo @ Fri, 25 Jun 2010 - 16:10) *
Te wszystkie elementy pokryte są folią carbon czy prawdziwym włóknem szklanym? Jak będziesz stroił ecumastera z eatonem - jak możesz to zamiesć jak najwięcej info i zdjęć z tego procesu - przyda się wielu.


Jest jak wół napisane. Nie czytacie tekstu...

CYTAT(STELMI @ Fri, 25 Jun 2010 - 12:22) *
pokrywy zaworów, osłony rozrządu, układ ssący - hydrografika carbon z PROPERFEKT, nadkola okleina Carbon 3D


--------------------
Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ?
Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny.
Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Fri, 25 Jun 2010 - 20:07
Post #19


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





widzialem Ją na alledrogo jakies 2 tyg temu i pomyslalem dlaczego jej nie ma tutaj,ale widze,ze trafila w dobre miejsce smile.gif
ciekawy widok samego bloku pod maska rolleyes.gif ...tak jak ktos do litrowki dolozylby drugi silnik he
Go to the top of the page
 
+Quote Post
STELMI
post Fri, 25 Jun 2010 - 20:37
Post #20


Forum Killer
Dołączył: Mon, 16 January 2006
Skąd: Bydgoszcz





CYTAT
Koniecznie jakiś onboard musi być

będzie, będzie, jak dotrę to zrobię najpierw jako N/A
CYTAT
trzymam kciuki za ten projekt i pierwszy sparing

Weed, bardzo chętnie wink.gif
CYTAT
Ważyłeś ją może ?

mam jeszcze do opanowania kilka pierdołów z wodą/wentylatorem i wskaźnikiem temp, jak to będzie opanowane to na pewno pojadę na wagę. Nie oczekuję cudów, wkońcu mam ciężkie koła 16" 9J i ciężki silnik i żadnych lekkich elementów ani nic powycinane. Liczę pocichu na okolice 900-950kg, a przy tej mocy powinna całkiem nieźle się przemieszczać wink.gif
CYTAT
Jak będziesz stroił ecumastera z eatonem - jak możesz to zamiesć jak najwięcej info i zdjęć z tego procesu - przyda się wielu.

Akurat strojeniem ja się zajmować nie będę, tylko dam kolegom, bo są w tym doświadczeni i na pewno lepsi. Druga sprawa to przy kompresorze strojenie jest bardzo podobne do strojenia auta N/A
CYTAT
Jak z trakcją?? Jak z prowadzeniem?? Kurde nie ogarniam jak to będzie z tym kompresorem latać na 4ech biegach brak trakcji

nie robiłem jeszcze żadnych poważnych prób trakcji. Myślę, ze na R888 235/50/15 które mam powinna jakaś trakcja się znaleźć wink.gif Odnośnie prowadzenia starałem się zrobić wszystko co się da, żeby maksymalnie pozbyć się podsterowności w aucie związanej z ciężkim przodem a lekkim tyłem. Stąd poliuretan, gwint, rozpórki i bardzo szerokie koła, dodatkowo, zeby nie mieć nadsterowności przez lekki tył - dałem szersze dystanse z tyłu
CYTAT
Autem będziesz po bułki jeździł czy jakies 1/4 też będzie grane ?

Generalnie auto jest do zabawy, bez znaczenia czy na ulice, czy na zawody na 1/4 czy nawet pomimo słabego rozkładu masy na tor. O czasach na 1/4 nie myślę, będzie na to jeszcze czas. Wątpie, ze dam radę w tym roku gdzieś wystartować z kompresorem, bo nie mam na to kasy obecnie, ale z N/A byćmoże gdzieś zdążę pojechać, jednak z odprężonym silnikiem i z za luźnym do N/A wydechem nie spodziewam się rewelacji

EDIT:
CYTAT
ciekawy widok samego bloku pod maska ...tak jak ktos do litrowki dolozylby drugi silnik


Tak, jak był założony sam dół to taki mały się silnik wydawał, dopiero po uzbrajaniu troszkę mu się urosło wink.gif Jednak patrząc pod maskę u mnie w Corsie a patrząc pod maskę w Vectrze B z V6 to u mnie, pomimo że to sporo mniejsze auto można biegać pod maską. W VB nie można wcisnąc palca, a ja nad skrzynią zmieszczę ogromnego Pipercrossa jak będzie kompresor i jeszcze się trochę meijsca znajdzie wink.gif


--------------------
Frezowanie, cięcie CNC

https://www.facebook.com/pages/STELMACH/286353431402978
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 00:04