![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 09 May 2010 ![]() |
Witam,jakie części trzeba zastosować do takiego serca będę wdzięczny za porady.
![]() |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 09 May 2010 ![]() |
Panowie nikt nic nie wie,a może jednak
![]() Czy podejdzie miska olejowa z e34 m50 nr 11 13 1740 346,pompa oleju e34 m50 nr 11 41 1740 155,jakie łapy i poduszki silnikowe,skrzynia 5b od m54 wejdzie p&p,po wywaleniu katów z programu osiągi pozostają niezmienione i czy zmieści się wisco.Dzięki za jakiekolwiek info. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Tue, 13 January 2009 ![]() |
Wszystko wchodzi na podobnych zasadach jak m50/m52. Czyli miska - m50 e34 lub m52 e38, łapy m50/m52 e36 + poduszki odwrócone z e36, chłodnica 324td bo to chyba największe co wchodzi do e30 (ew 325 wersja tropikalna), wał 328 e36. Tylko z elektryką jest duuuuzio zabawy bo m54 to już na CANie lata
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Sat, 07 February 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Z elektryką nie jest wcale aż tak źle. Można kupić "swap box". i wszystko działa "od kopa"
![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 25 March 2008 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Sat, 07 February 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Parametry znam :-).
Do modułu dochodzą zasilania (pozycja radio, "run", i permanentne), CAN, sygnał z klimy (jesli jest klima) i jeszcze kilka innych. A w zamian silnik dostaje info po can'ie o wszystkim co potrzebuje by nie wchodzić w jakieś dziwne tryby. Dodatkowo działa klima i zostają oryginalne zegary - wskazuja wszystko poza spalaniem chwilowym. Na pewno bez zmiany pompy asc nie będzie działał. (ze względu na to że w dawcy ASC było realizowane na dodatkowym serwo i nie ma jak wykorzystać tego sygnału z starego modułu do sterowania elektryczną przepustnicą). Oczywiście "normalny" ABS działa poprawnie. Napiszę Ci na P/W gdy znajdę wiecej detali ![]() Pozdr M.K. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 20 March 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 26 May 2009 ![]() |
Chodzi głównie o podporę, a dokładniej jej umiejscowienie i wymiary.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 20 March 2009 ![]() |
Chodzi głównie o podporę, a dokładniej jej umiejscowienie i wymiary. Możesz wyjaśnić? Z tego co rozumie bazą jest m54b30. blok z m54 jest przystosowany do wału z m54 bo to fabryka. Przecież kiedy założymy wał z m52b28 znacznie spadnie stopień sprężania. Zastanawia mnie to gdyż planuje stroker na 3.0 przy pomocy wału z m54 w silniku m50b25 non vamos. Z informacji które znalazłem wynika że nie jest to p&p i właśnie chodzi o tą podporę wału ale nic dokładniej nie znalazłem. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Możesz wyjaśnić? Z tego co rozumie bazą jest m54b30. blok z m54 jest przystosowany do wału z m54 bo to fabryka. Przecież kiedy założymy wał z m52b28 znacznie spadnie stopień sprężania. Zastanawia mnie to gdyż planuje stroker na 3.0 przy pomocy wału z m54 w silniku m50b25 non vamos. Z informacji które znalazłem wynika że nie jest to p&p i właśnie chodzi o tą podporę wału ale nic dokładniej nie znalazłem. A nie chodziło przypadkiem o wał napędowy ? Ten, który jest między skrzynią a dyfrem ? |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 26 May 2009 ![]() |
Nie może a na pewno
![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 09 May 2010 ![]() |
Dzięki za info możesz podać namiary na swap box może być na pw. Skrzynie mam 5b i wał z ety na duży krzyżak więc nie ma problemu,czy po usunięciu katów z programu sterującego parametry silnika się nie zmienią moc/spalanie czy lepiej zostawić?
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
User Dołączył: Sat, 07 February 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Ja osobiście nie ruszał bym w ogóle programu ani ECU. Nie ma sensu poprawiać fabryki jeśli nie planujesz innych modów. Po prostu podłaczasz ECU z EWS'em, co się "nie da" do box'a i jazda
![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 09 May 2010 ![]() |
Rozumiem że oszuka sondy również.
2.5 też niezle sunie może niejednego zadziwić -) |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
User Dołączył: Sat, 07 February 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Nie, nie. Sond nie oszukuje. Po prostu zostawiasz oryginalny kolektor wydechowy z katalizatorami lub zostawiasz sondy.
Oszukiwanie sond to średni pomysł (wg. mnie), bo trzeba by udawać że mieszanka cały czas jest oki, co może skutkować tym że masz zbyt ubogo lub bogato a ECU myśli że jest oki. |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
User Dołączył: Sun, 09 May 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Na czym polega ogarnięcie kompa w przypadku tego swapu ? Odpowiednie rezystory na czujniki ? Wszędzie piszą że nie jest to łatwa sprawa, ale nikt nie pisze konkretnie o co chodzi. Chcę sam spróbować to ogarnać.
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
User Dołączył: Sat, 07 February 2009 Skąd: Kraków ![]() |
O co pytasz ?. O oszukanie sond czy ogólnie o elektronikę przy tym swapie ?
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
User Dołączył: Sun, 09 May 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Ogólnie o elektronikę.
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
User Dołączył: Sat, 07 February 2009 Skąd: Kraków ![]() |
To ogólnie było opisane już nie raz ;-). Generalnie chodzi o to że MS43 to sterownik który otrzymuje / wysyła większość parametrów po CAN'ie. Więc są dwie drogi
1). Przekładka podzespołów które są przeznaczone do tego silnika i 2). Urządzenie konwertujące sygnały I/O pochodzące z obecnych sterowników na to co chce otrzymać MS43. Ponad to setki razy opisywane rzeczy takie jak PWG. Pytanie co chcesz osiągnąć - jakoś uruchomić silnik czy przełożyć silnik tak jak był w oryginale ![]() Pozdr M.K. |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
User Dołączył: Sun, 09 May 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Dzięki, w takim razie bez wizyty u specjalistów się nie obejdzie.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 23:41 |