Shoutbox 0 nowych PW 


> Silnik subaru Ej2ott, subaru
Jendrus
post Fri, 07 May 2010 - 11:09
Post #1


Rookie
Dołączył: Fri, 07 May 2010





Witam planuje swap takiego silnika do innego auta.Szukam inforacjina na temat tego knkretnego silnika,znalazlem info ze byl montowany w subaru legacy i potocznie byl oznaczany jako twin turbo 280 km.Uwazam ze jest to dobra baza z uwagi na moc w podstawie jego wymiary i co najwazniejsze ze szlaki w modyfikacjach takich jednostek sa przetarte.Chcialbym sie dowiedziec co o tym konkretnym silniku sadzicie,czy jest to dobry wybor czy moze cos innego z rodziny subaru zaznacze ze musi byc to silnik w ukladzie boxer z uwagi na ograniczona ilosc miejsca.



z Gory dziki wielkie wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 12)
Wspieraj forum
post Fri, 07 May 2010 - 11:09
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Taffarel
post Fri, 07 May 2010 - 11:21
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





po pierwsze - nie ten dział.
po drugie:
a) w jaką moc clujesz ?
c) do czego chcesz to upchać ?
c) jeśli powyżej 4xx koni, to szukaj bloku zamkniętego (closed deck)


--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Fri, 07 May 2010 - 13:04
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Jeżeli jest mało miejsca,to ten silnik nie jest najszczęśliwszym pomysłem z racji bardzo rozbudowanego osprzętu.
Poza tym ktokolwiek się tego tykał potem mocno żałował,chociaż sam w sobie jest to ciekawy silnik.


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Fri, 07 May 2010 - 13:49
Post #4


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Poza tym akurat co jak co, ale twin-turbo jest chyba najmniej rozmkinionym z racji komplikacji silnikiem subaru. Za to swapkity do garbusów dla EJ20T można za psie pieniądze kupić.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Fri, 07 May 2010 - 14:03
Post #5


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





CYTAT(hwojtek @ Fri, 07 May 2010 - 13:49) *
Za to swapkity do garbusów dla EJ20T można za psie pieniądze kupić.

I można zrobić np Garbusa STi ? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cavaas
post Fri, 07 May 2010 - 14:26
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Sun, 31 August 2003
Skąd: Wrocław





a jak smile.gif


--------------------
AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było
teraz- STI bug
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Fri, 07 May 2010 - 14:45
Post #7


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





Teraz pytanie tylko jak rozwiązać w Garbusie napęd, żeby był czterołap... Fajny killer na miasto by był wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jendrus
post Fri, 07 May 2010 - 22:03
Post #8


Rookie
Dołączył: Fri, 07 May 2010





Do jakiego dzialu przeniesc temat?A jezeli juz jest ktos kto wie co i jak to powiedz mi w jakich autach szukac silnika z polzamknietym blokiem,jezeli chodzi o moc to celuje w jakies 350km auto na wieczorne ucieranie nosa innym...Wybralem silnik z legacy z uwagi na dobry wspolczynik mocy wyjciowej do ceny bo nie ukrywam ze budzet jest ograniczony.Czym rozni sie ej20tt od ej20t poza dwiema turbinami, czy jest jakas znaczaca roznic?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tommo
post Fri, 07 May 2010 - 22:22
Post #9


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 February 2008
Skąd: NMiasto





Najlepszym silnikiem z rodziny EJ wg.mnie to fenomenalny EJ22G.280 koni,362 niutonów przy zaledwie 3600 obr. fabrycznie zakuty ( tłoki,wał)i zamknięty bardzo wytrzymały blok,ech czegóż chcieć więcej.Tyle,że znaleźć taką jednostkę to karkołomne zadanie.Ten silnik występował tylko w limitowanej Imprezie 22b i Legacy STI na Japonie.

Może napisz do czego chcesz wsadzić ten silnik będzie łatwiej coś podpowiedzieć.


--------------------
A110S
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Fri, 07 May 2010 - 22:27
Post #10


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





POZDRAWIAM ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Sat, 08 May 2010 - 01:05
Post #11


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





Z tego co pamiętam, w silniku TT, poza dwoma turbosprężarkami, nie ma żadnych superpowers czy ekstra techniki rodem z NASA. Olać, wziąć zwykły.

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the.wolf
post Sat, 08 May 2010 - 01:27
Post #12


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





taniej, prosciej, lepiej wziac ej207, ewentualanie jakies ej20K z pierwszych imprez.


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Sat, 08 May 2010 - 04:12
Post #13


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





my tu o zamknetych blokach, a chodzi o marne 350koni, phiii biggrin.gif kup sobie silnik 2,0 z sti '02-'05 z osprzętem - po wydechu, pompie i programie osiągniesz celowaną moc.
i jeszcze jedno - jesli w moich skromnych oczach nie chcesz wyjsc na koniobijcę, to nie zapomnij pochwalić się projektem na forum i złomotać (a przynajmniej spróbować) e30 335T.
powodzenia cool.gif


--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 02 October 2025 - 13:27