Shoutbox 0 nowych PW 


> A4 3,0 tdi v6
Patrox
post Tue, 30 Mar 2010 - 21:21
Post #1


User
Dołączył: Tue, 14 August 2007
Skąd: Wrocław





Witam, przedstawiam wynik strojenia mojego samochodu:
Audi A4 3.0 v6 TDi seria 233 Ps
Modyfikacje:
usunięty DPF mechanicznie oraz softowo,
zrobiony duzy centralny IC,
wydech 3 cale,
remap sterownika silnika.


Film



Najważniejsze ze zmian to obniżona temp EGt oraz moc ciągnie do 4500 tyś obr a nie jak większośc 3800.
Wszystkie prace mechaniczne wykonane we wrocławskim oddziale firmy Dynosoft, strojenie Ali Dynosoft Tychy.
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
------------------------------------------
EcuProject Wrocław
509 696 100
513 39 93 63
502 730 289
Go to the top of the page
 
+Quote Post
3 Stron V   1 2 3 >  
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 19)
Wspieraj forum
post Tue, 30 Mar 2010 - 21:21
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
fmaverick
post Tue, 30 Mar 2010 - 22:47
Post #2


Frequent User
Dołączył: Fri, 31 August 2007
Skąd: Wrocław





turbo ori? do ilu Nm daje radę sprzęgło?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SID
post Tue, 30 Mar 2010 - 23:10
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2005
Skąd: Rzeszów





grubo poszlo - normalnie do 280-300ps dochodzilo
u Ciebie doszedl IC - troche lepiej


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VIP
post Tue, 30 Mar 2010 - 23:51
Post #4


Super User
Dołączył: Tue, 20 February 2007
Skąd: Warszawa





To już jest max sprężarki czy jeszcze jest jakiś zapas ?


--------------------
0-100 - 2.8
100-200 - 6.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Tue, 30 Mar 2010 - 23:55
Post #5


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





masz szybszego klekota niz nie jedna s4 smile.gif Gratuluje.


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Wed, 31 Mar 2010 - 02:32
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





kreski grube jak palec wink.gif gratuluję !

nie mam przed sobą swoich wykresow z maha, ale tmp.oleju jest 22stopnie, ona w ogole nie byla mierzona, prawda ?

no i jakies zdjęcia auta i on-board by się przydały, żeby wiedziec na co na ulicach uwazać biggrin.gif


--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Wed, 31 Mar 2010 - 07:48
Post #7


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





bardzo ładny przebieg momentu! jak nie diesel wink.gif
osiągi?


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Patrox
post Wed, 31 Mar 2010 - 08:24
Post #8


User
Dołączył: Tue, 14 August 2007
Skąd: Wrocław





Sprzęgło Ori, turbo równiez. Potencjał tego silnika jest znacznie większy jak i układu wtyskowego. Niestety nie ma co juz rozdmuchac tego paliwa i spężarka nie domaga.


--------------------
------------------------------------------
EcuProject Wrocław
509 696 100
513 39 93 63
502 730 289
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iibitdi
post Wed, 31 Mar 2010 - 09:09
Post #9


Super User
Dołączył: Thu, 26 June 2008
Skąd: Kraków





Mam nadzieje, że to nie koniec modyfikacji. Bo robienie takiej rzeźby dla 15 koni IMHO jest bez sensu.
Na filmiku widać, że auto już mocno kopci - wolałbym mieć pod 300 bezdymnie z DPF.
Tak czy inaczej wynik jeśli chodzi o przebieg krzywych jest świetny i czekam aż pojawi się większe dmuchajło bo tylko wtedy będzie to miało sens.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 31 Mar 2010 - 09:42
Post #10


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Patrox @ Wed, 31 Mar 2010 - 08:24) *
Potencjał tego silnika jest znacznie większy jak i układu wtyskowego. Niestety nie ma co juz rozdmuchac tego paliwa i spężarka nie domaga.


no to znaczy że większe turbo i seryjne wtryski zrobią 350KM ?
przy całości modów to jakaś troche wydajniejsza turbina by się przydała - o ile jest miejsce i montaż byłby prosty
przy okazji na jakim doładowaniu jezdzi taki silnik przy mocy 300KM ?

dlaczego te silniki tak mają, że się tak słabo kręcą ? (pisał o tym tez masters)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Wed, 31 Mar 2010 - 09:49
Post #11


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





podstawa to manulalna skrzynia ... jak robilismy program w a6 3,0dti plus tiptronic to skrzynia odmawiala posluszenstwa jak dostala spory zastrzyk nm ....dlatego 3,0tdi plus manualna skrzynia - musi to jechac kozacko smile.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Patrox
post Wed, 31 Mar 2010 - 13:47
Post #12


User
Dołączył: Tue, 14 August 2007
Skąd: Wrocław





Raczej innego wyniku już nie będzie chyba że firma KKK wyprodukuje wieksze turbo niz BV50. Problemem jest elektroniczny akctuator który jest mocno powiązany z komputerem silnika. Nowe A4 maja turbo Gt2260VK i tam jest mozliwośc rozwiertu na wieksze smigła. W KKK niestety nie ma:) Obecne doładowanie to 1,5 bara.


--------------------
------------------------------------------
EcuProject Wrocław
509 696 100
513 39 93 63
502 730 289
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VIP
post Thu, 01 Apr 2010 - 11:42
Post #13


Super User
Dołączył: Tue, 20 February 2007
Skąd: Warszawa





A nie da się dołożyć jeszcze jednego takiego turbo jak jest i zrobić układ biturbo ? - Tak wiem dać się pewnie da, ale miałoby to sens ?


--------------------
0-100 - 2.8
100-200 - 6.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Thu, 01 Apr 2010 - 12:20
Post #14


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





CYTAT(VIP @ Thu, 01 Apr 2010 - 11:42) *
A nie da się dołożyć jeszcze jednego takiego turbo jak jest i zrobić układ biturbo ? - Tak wiem dać się pewnie da, ale miałoby to sens ?


takiego samego raczej nie, 2 mniejsze mozna by dac, ale to juz raczej grubsza modyfikacja... o ile wogole by sie zmiescily 2 turbiny


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lagadula
post Thu, 01 Apr 2010 - 12:40
Post #15


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





W tym miejscu co ori, raczej nie, ale tam chyba jest miejsce smile.gif kolektory są do zrobienia i ogień.. smile.gif Mozna wykorzystać zamysł z 2.7 S4. To V6 i to V6.


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SYLWEK28
post Thu, 01 Apr 2010 - 13:17
Post #16


Frequent User
Dołączył: Tue, 02 January 2007
Skąd: Grabanów-Kolonia





No Panowie,ładnie, ładnie tongue.gif
Na jakim poziomie jest teraz egt?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K47
post Thu, 01 Apr 2010 - 14:45
Post #17


Forum Killer
Dołączył: Sat, 27 November 2004
Skąd: Łódź





CYTAT(iibitdi @ Wed, 31 Mar 2010 - 09:09) *
Mam nadzieje, że to nie koniec modyfikacji. Bo robienie takiej rzeźby dla 15 koni IMHO jest bez sensu.


Ale seria ma 233 KM więc w stosunku do 315 KM to więcej niż 15 KM

CYTAT(iibitdi @ Wed, 31 Mar 2010 - 09:09) *
Na filmiku widać, że auto już mocno kopci - wolałbym mieć pod 300 bezdymnie z DPF.


Coś kosztem czegoś, też mi to nie odpowiada, więc wole swoją serie.


--------------------
don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Patrox
post Thu, 01 Apr 2010 - 15:51
Post #18


User
Dołączył: Tue, 14 August 2007
Skąd: Wrocław





Wszystko da radę zrobić tylko pytanie czy jest sens. O ile założenie turbo to nie największy problem, to zrobienia zasilań oleju, spływów i sterowanie actuatora to już problem. W A4 kolektory sa koło podłuznic więc trzebabyłoby wsadzic turbiny pod podłuznice. EGT w tej chwili jest na poziomie 900 st na 5 biegu. Gdyby w tym aucie turbo było sterowane na zasadzie podciśnienia a nie jak jest teraz elektronicznie to bez większego problemu można byłoby założyć Gt25 i w zupełności by starczyło bez twin turbo.


--------------------
------------------------------------------
EcuProject Wrocław
509 696 100
513 39 93 63
502 730 289
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lelon
post Thu, 01 Apr 2010 - 16:27
Post #19


Super User
Dołączył: Sun, 12 June 2005
Skąd: Warszawa





CYTAT(K47 @ Thu, 01 Apr 2010 - 14:45) *
Ale seria ma 233 KM więc w stosunku do 315 KM to więcej niż 15 KM



Ibitdi'emu pewnie chodziło o to, że Masters ostatnio robił takie coś na 299KM bez przeróbek mechanicznych i bez wywalania DPF.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Norbi1
post Sat, 03 Apr 2010 - 16:57
Post #20


Forum Killer
Dołączył: Sat, 30 December 2006
Skąd: Otrębusy





Ładnie wyszło, przy naprawde małym nakładzie.
Z 330D podobna akcja jest do wykonania?


--------------------
[b]RS4[/b]
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 09:27