Shoutbox 0 nowych PW 


> Silnik w Clio przerywa i nikt nie potrafi go naprawic :(
Shifty
post Sun, 30 Nov 2003 - 21:48
Post #1


Forum Killer
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Warszawa





Mam problem z tym "FRANCUSKIM" samochodem

Jest to Clio 1.2 i juz bylem w servisie i sobie chlopaki nie poradzili + kilka innych warsztatow.

Auto juz od roku przerywa, nie ciagnie. TZN

Objawy.
Rano jak sie go odpali to pracuje bardzo nie rowno i trzeba mu wdepnac pedal gazu zeby przestal przerywac i nie zgasl ( jak by nie pracowaly wszystkie cylindry )

Przy skrecaniu zazwyczaj w prawo przerywa dosc konkretnie ale nie zawsze.

Przy wjechaniu w kalurze auto zaczyna przerywac bardzo mocno ale tylko przez chwile.

Na codzien jak sie juz silnik rozgrzeje to jezdzi dosc dobrze ale jednak jest jeden problem. Jest wrazenie takie jak SAMOCHOD BY COS TRZYMALO np jak by ciagnal przyczepe i nie nabiera predkosci tak jak powinien.
Spalanie wzroslo bo ok 8-10L

Rzeczy wymienione

Lambda
przewody i swiece
kopulka
aparat wtryskowy okay
wyciety katalizator
silnik i jego elementy podczas pracy byly oblewane woda zeby zobaczyc czy sa przebicia i nic na to nie wskazywalo.
Filtry oleje

Czy ktos sie spotkal z takim problemem.
Juz nie wiemy gdzie szukac przyczyny.

A panowie z ASO nadaja jedynie do sprzatania ulic niz naprawy aut!


--------------------
www.ochronalakieru.pl - profesjonalny detailing
www.samochodowekosmetyki.pl - jesteś z forum? Poproś mnie o status VIP w naszym sklepie, a otrzymasz sporo bonusów.
__________________________________________
Wszyscy lubimy ładnie wyglądające samochody...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2 Stron V   1 2 >  
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 19)
Wspieraj forum
post Sun, 30 Nov 2003 - 21:48
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Dr Red Devil
post Sun, 30 Nov 2003 - 21:59
Post #2


ProRacingTechnology
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Marki k/Warszawy





Shifty zamiast do ASO, jedź do warsztatu, który zna się na samochodach Renault. Zajrzyj do warsztatu, który prowadzi Mirek Mila, skręcając z Alej w Łopuszańską, zaraz w prawo masz skręt w Jutrzenki, jedziesz prosto aż do torów kolejowych, przed torami w prawo, jest duża tablica informująca o warsztacie, kawałek w prawo i jesteś na miejscu. Od lat robią w Francuzach, i sobie radzą, z pewnymi sprawami sam do nich jeżdżę, więc możesz przy okazji powołać się na moje auto. Telefon do Mirka Mili 0602 578 559.


--------------------
UNIT Racing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sali
post Sun, 30 Nov 2003 - 23:05
Post #3


Super User
Dołączył: Sun, 30 March 2003
Skąd: Nowy Sącz





Ja kiedyś miałem podobny problem ze swoim, okazało się, że niefortunnie komputer jest umieszczony blisko wlewu płynu do spryskiwaczy. Jak to zwykle bywa ciężko idealnie wszystko wlać i po przewodach troszeczkę się dostało do środka. Na szczęście wystarczyło tylko odpiąć kompa i wyczyścić. Znam gościa co przez taki numer musiał kupić nowego


--------------------
Pozdrawiam
Sali
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piweł
post Mon, 01 Dec 2003 - 00:33
Post #4


User
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: Wuwua





Moje typy: pompa paliwa (przerywanie na zakrętach) lub zawór odsysania par benzyny (przerywanie po wjechaniu w kałużę), ewentualnie czujnik temperatury silnika (nierówna praca "na zimno").

Jeszcze jedna rzecz, która przychodzi mi do głowy: jak w tej Cliówce jest pomyślane dodawanie paliwa na zimnym silniku? Bo np. w moim super francuskim trupie jest taki zaworek, który przy zimnym silniku "puszcza" trochę powietrza obok przepustnicy, a komputer na podstawie wskazań MAFa dobiera do tego większą dawkę paliwa. Wydaje mi się, że coś się stało z tym zaworem i obecnie mam objawy podobne jak u Ciebie - tzn. na zimnym silniku chodzi jakby na 3 garach i jak nie doda mu się gazu to czasem gaśnie. Natomiast jak się nagrzeje to jak ręką odjął . No cóż taki urok samochodu na "f" .


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobik
post Mon, 01 Dec 2003 - 00:50
Post #5


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 March 2003
Skąd: Wrocek





Może nie łączy wtyczka przy czujniku położenia wału korbowego mi też przez to przerywał przy skręcie w lewo tylko z tą wodą to ma niewiele wspólnego, raczej ta wiązka idąca na dole przy belce trzeba wymienić każdy kadel w niej idący.


--------------------
Jetronik employee

>>Tu byłem<<
Ninja

EVO(A Honda Hunter & V8 Eater)


<b>[url=http://www.srtw.pl/portal.php:27mqq1nl]Streetracing Team Wrocław[/url:27mqq1nl]</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spoon
post Mon, 01 Dec 2003 - 08:48
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Fri, 02 May 2003
Skąd: Warszawa





Jesli przy skrecie w prawo przerywa, czy przy skrecie w lewo cos sie dzieje, np. smierdzi benzyna?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shifty
post Mon, 01 Dec 2003 - 09:15
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Warszawa





bezyna nie bardzo, juz przez rok ??


--------------------
www.ochronalakieru.pl - profesjonalny detailing
www.samochodowekosmetyki.pl - jesteś z forum? Poproś mnie o status VIP w naszym sklepie, a otrzymasz sporo bonusów.
__________________________________________
Wszyscy lubimy ładnie wyglądające samochody...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piotrek_lbn
post Mon, 01 Dec 2003 - 09:21
Post #8


User
Dołączył: Wed, 02 April 2003
Skąd: LUBLIN





sprawdz cewke róznico-prądową miałem podobnie w twingo i bwłąsnie o to chodziło
Go to the top of the page
 
+Quote Post
juziooo
post Mon, 01 Dec 2003 - 12:30
Post #9


Frequent User
Dołączył: Wed, 25 June 2003
Skąd: dolnyslask





hmm podobne objawy widzialem w lancerze

jak sie odpalalo samochod rano tak samo
trzeba bylo go nagrzac
na wolynch obrotach nie chodzil rowno i gasl
a na wysokich wmiare rowno

po wymianie cewki wszystko bylo oki

wez jakas inna i sproboj


pozdrawiam


--------------------
www.RacingTires.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
panfil
post Mon, 01 Dec 2003 - 12:36
Post #10


Super User
Dołączył: Wed, 02 July 2003
Skąd: Warszawa





Rozumiem, ze koncowka diagnostyczna nic nie pokazuje ?

Bo moze to czujnik polozenia walu (Clio ma chyba tylko jeden), albo rzeczywiscie cewka...


--------------------
BMW 323 TI
Byly:
AC Schnitzer S3 E34 (240 HP)
Ford Sierra RS Cosworth 2WD (270 HP)
Suzuki Swift GTI MKIII
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shifty
post Tue, 02 Dec 2003 - 20:58
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Warszawa





panfil
o tym czujniku nigdy nie slyszalem, a wlasciwie nawet sie nie zaglebiam w budowe 'F' samochodow

Wymienie jutro pompe paliwa
zobaczymy co bedzie dalej


--------------------
www.ochronalakieru.pl - profesjonalny detailing
www.samochodowekosmetyki.pl - jesteś z forum? Poproś mnie o status VIP w naszym sklepie, a otrzymasz sporo bonusów.
__________________________________________
Wszyscy lubimy ładnie wyglądające samochody...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
panfil
post Wed, 03 Dec 2003 - 12:43
Post #12


Super User
Dołączył: Wed, 02 July 2003
Skąd: Warszawa





Wydaje mi sie, ze wiekszosc (o ile nie wszystkie) samochody z elektronicznym wtryskiem maja czujnik polozenia walu (np. oplowski silnik 2.0 16V XEV ma nawet dwa czujniki - polozenia walu korbowego
i walka rozrzadu). Jak ten czujnik walnal mi w Omedze, to byly podobne objawy - ale to wyszlo na kompie diagnostycznym.


--------------------
BMW 323 TI
Byly:
AC Schnitzer S3 E34 (240 HP)
Ford Sierra RS Cosworth 2WD (270 HP)
Suzuki Swift GTI MKIII
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mariusz
post Wed, 03 Dec 2003 - 12:51
Post #13


Frequent User
Dołączył: Mon, 21 July 2003
Skąd: Warszawa





rzeczywiście czujnik położenia wału mógłby podpasić ( w Clio fakt jest tylko jeden) - i to by pasowało jeśli chodzi o przerywanie silnika i po rozgrzaniu objawy znikaja. Tylko nijak sie to ma z wjeżdzaneim w kałuże, bo czujnik ten jest umieszczony dość wysoko...
jeśli mechanik zajmujacy się obecnie Twoim autem nie pomoże Ci to wal do mnei na priv'a mam namiary na gościa w Warszawie z ASO Renault, który bardzo dobrze robi samochody po sensownych cenach na oryginalnych częściach.
Ja u niego robiłem przegląd i dopiero tam okazało się że mam fabrycznie źle zamontowany pasek rozrządu. PO wymianie samochód chodzi rewelacyjnie. Tego typu szczegółu nie znaleźli ani w ASO Kijańczyka, ani Sapińskiego.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr Red Devil
post Wed, 03 Dec 2003 - 13:47
Post #14


ProRacingTechnology
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Marki k/Warszawy





Gdyby czujnik położenia wału działał wadliwie, to samochodzik by nie zapalił, tak przynajmniej jest w Renault.


--------------------
UNIT Racing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
REN
post Wed, 03 Dec 2003 - 14:53
Post #15


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("Dr Red Devil":1ue9vh0f)
Gdyby czujnik położenia wału działał wadliwie, to samochodzik by nie zapalił, tak przynajmniej jest w Renault.
nie w kazdym samochodzie jest tak samo, np. w oplu jest inaczej


--------------------
2:05.534 Tor Poznań - zwykłe Combo na SP9000
2:26.273 - seria Combo 1.3CDTI
następnym razem testuję Vivaro 1.9
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobik
post Wed, 03 Dec 2003 - 14:57
Post #16


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 March 2003
Skąd: Wrocek





Niekoniecznie nie zapali jak jest zasyfiony strasznie to auto raz zapali raz nie i właśnie może dziwnie chodzić.
Złe łączenie tego czujnika ma duży wpływ na prace zwłaszcza w zakrętach, auto przerywa wtedy tak jakby nie dostawało paliwa.


--------------------
Jetronik employee

>>Tu byłem<<
Ninja

EVO(A Honda Hunter & V8 Eater)


<b>[url=http://www.srtw.pl/portal.php:27mqq1nl]Streetracing Team Wrocław[/url:27mqq1nl]</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shifty
post Wed, 03 Dec 2003 - 17:28
Post #17


Forum Killer
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Warszawa





Hmmm
ale on zawsze zapala bez problemu.
Tylko dziala na poczatku tak jakby na 3 garach i trzeba go przygazowac zeby sie unormowal.
Wystarczy 10-20sec
Aha i nie zawsze sie to dzieje. Czasem na dworzu jest suchutenko temp 20 C i zaczyna przerywac a czasem jest okay.


Zapomnialem napisac

Ostatnio zalalem bak na full i tak jakby paliwo dostalo sie do kabiny. Zaczelo smierdzic strasznie w srodku.
Majster rozebral podloge dostal sie od gory do baku i stwierdzil ze wszystko bylo szczelne i prawidlowe


--------------------
www.ochronalakieru.pl - profesjonalny detailing
www.samochodowekosmetyki.pl - jesteś z forum? Poproś mnie o status VIP w naszym sklepie, a otrzymasz sporo bonusów.
__________________________________________
Wszyscy lubimy ładnie wyglądające samochody...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobik
post Wed, 03 Dec 2003 - 20:14
Post #18


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 March 2003
Skąd: Wrocek





Hmmm sprzedaj tą france.Hmmm sprzedaj tą france.Hmmm sprzedaj tą france.


--------------------
Jetronik employee

>>Tu byłem<<
Ninja

EVO(A Honda Hunter & V8 Eater)


<b>[url=http://www.srtw.pl/portal.php:27mqq1nl]Streetracing Team Wrocław[/url:27mqq1nl]</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lmac
post Thu, 04 Dec 2003 - 17:57
Post #19


User
Dołączył: Thu, 25 September 2003
Skąd: Lublin





nie wdajac sie w szczegoly, moj tez pracuje nierowno i ma dolki jak jest zimny, ale taki juz urok tych silnikow

natomaist co do Twoich objawow
cos do przygasania na zimnym tez mialem od nowosci, potem ustalo, od jakiegos czasu nie wystepuje, choc nic nie bylo robione

jesli nie cewki, i zmieniles paliwo (stacje), i wiele innych to tak mysle, to moze juz od naszego paliwka wtryskiwacze kwalifikuja sie do wymiany?


--------------------
Carbon Black KRC#102
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shifty
post Thu, 04 Dec 2003 - 19:13
Post #20


Forum Killer
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Warszawa





wtrysk jest okay


--------------------
www.ochronalakieru.pl - profesjonalny detailing
www.samochodowekosmetyki.pl - jesteś z forum? Poproś mnie o status VIP w naszym sklepie, a otrzymasz sporo bonusów.
__________________________________________
Wszyscy lubimy ładnie wyglądające samochody...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 10 July 2025 - 11:02