![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 30 August 2004 Skąd: Lublin ![]() |
Witam , pacjent to S3 8L z dużym coolerem , całym 3 calowym wydechem na jednej puszce bez kata , dolotem z kwasówki do turbo.
Oczywiscie autko wystrojone przez Patryka , jezdzi świetnie , ale wiadomo , choroba postępuje i chciałoby się więcej. Obecna turbina jest już troche zmęczona , dmucha jak trzeba , oleju nie bierze , ale mocno już ją słychać. Nie zakuwam silnika , moc docelowa ~330koni z w miare dobrym dołem. Tak więc musze zrobić upgrade , a nie chce wsadzać tego co miałem , bo wiadomo jest to bez sensu. Budżet jakim dysponuje to max 7tys pln. Opcja nr 1 - Hybryda K04/06 tu kosztu nie znam , ale z tego co zrobiłem wywiad to spokojnie w połowie tej kwoty się zmieszcze. Oczywiscie najmniejszy przyrost i nigdy nie będzie zakładanej mocy , ale pozwoli sie zbliżyć do 300 i będzie najlepszy dół , na czym mi bardzo zależy. Opcja nr 2 - KIT ATP Eliminator GT2871R lub GTRS , pasuje do seryjnego kolektora , w zestawie przewody , wszystko plug&play , z wiekszymi wtryskami i wysyłką mieszcze się w budżecie. Tylko tu pytanie , jak to będzie wstawać , czy ma ktoś jakieś doświadczenie ? . Z jednej strony kusi cena , nie musze przerabiać bardzo dobrze zrobionego 3calowego DP , przewody w komplecie , no cód miód malina , tylko pewnie jest gdzieś haczyk. Opcja nr 3 ?? Tu licze na jakieś Wasze pomysły co można by jeszcze wymyśleć w tym budżecie. Pozdro i z góry dzięki za rady. -------------------- Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
|
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie ![]() |
Opcja nr 2 2871R nawet nie ma się nad czym zastaniawiać. Ja mam u siebie w S2 cały kit GT3071R na BB a wstaje to jeszcze lepiej od małej k24 na panewce. Sam sobie założysz nowe turbo w 2-3h i jaka satysfakcja
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
tylko roznie to bywa z jakoscia garretów. zazwyczaj szybko sie psuja...
-------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 30 August 2004 Skąd: Lublin ![]() |
a mi sie wydaje że z garrettami jest wszystko ok , wręcz przeciwnie do zawartości ecu aut w którym te garrety sie psują
![]() -------------------- Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
A ile masz KM i NM na obecnej ? Masz serie sprzeglo?
-------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
a ja uwazam ze jeszeli celujesz w 330km i nie bedzie chcial wiecej to nie ma co pchac gt2871r , tylko dac gt28rs i bedzie idealnie . Natomiast jezeli np w przyszlosci cos ci strzeli do glowy i bedziesz chcial zmienic sobie jeszcze korby i podkrecic boosta ... to wkladaj gt2871r
ps wtryskiwacze kup sobie lepiej odrazu tez wieksze na zapas zebys pozniej nie musial znowu wymieniac -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Mam dokładnie ten sam problem w aucie żony
![]() Na półce u siebie mam garretta t04b z lancii HF Integrale - potencjał do 350KM ale zastanawiam się czy nie założyć td05-16g z EVO- ze względu może na mniejszy lag ale tego właśnie nie jestem pewien. Z tego co wiem TD potencjał ma wystarczający pod 400KM wstaje od 3200-3500 obr. Jeżeli takie rozwiązanie by Ciebie satysfakcjonowało to mogę załatwić td05-16g w dobrej cenie i wyspawac pod nie kolektor. Jak mam robić taki zestaw dla siebie to mogę polcieć hutrowo ![]() -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 30 August 2004 Skąd: Lublin ![]() |
Arturo , mam to co Ty miałeś mniejwięcej , te same mody , dobry soft , tylko nie pamiętam czy miałeś TIP'a z nierdzewki.
Mario , opcja z td będie chyba najlepsza ![]() -------------------- Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
A jaka moc obecnie?
-------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 30 August 2004 Skąd: Lublin ![]() |
niewiem , auto nie było mierzone
-------------------- Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
GT28RS może być za mała do tych 330KM, zależy jeszcze z jakim A/R, ale jak to ma szybko w miarę wstawać jak tą moc to pewnie nie będzie łatwo. GT2871r da spokojnie te 330KM i nie będzie trzeba dusić max doładowania jakie potrafi dmuchnąć. Ja bym się zastanowił nad tą 71r lub tą TD05, tyle że pod TD to trzeba ekstra kolektor DS spawać. Wystarczy pooglądać filmiki z pokazanymi zegarami na jutube jak wstają dane turbiny w 1.8T.
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 September 2003 Skąd: Elbląg ![]() |
a kto u nas robi hybrydy ko4 tak żeby można było założyć to bez strachu ?
-------------------- Black smoke racing corrado tdi by CHANGE Engine Garage soft by Bartezzz
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 15 May 2009 Skąd: WWA TGK ![]() |
kls (mammoth) robi na wirnikach rs6 lub scrollproducts.com tez cos w ten desen
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 30 August 2004 Skąd: Lublin ![]() |
z tego co ja wiem , to nikt już nie robi hybryd k04/06. Wie ktoś może jak będzie wstawać td05-16G9.8 z dobrym twinscrollowym kolektorem ? podobnie do gt28rs czy może ciut lepiej ?
-------------------- Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
ja już nie robie hybryd na bazie K04 (no chyba ze ktos bedzie bardzo nalegal) ale zeby z hybrydy osiagnac powyzej 300KM to trzeba zrobic dobry kolektor wydechowy i dobrze jak auto ma zaaplikowane walki
-------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 30 August 2004 Skąd: Lublin ![]() |
No i niech to będzie dobrym podsumowaniem , że hybrydom K04 mówimy nie , zakładamy coś większego na dobrym rurowym kolektorze , a czy będzie to twinscroll , czy jakieś gt28 , to już wedle uznania
![]() -------------------- Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 20:45 |