![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 26 March 2007 Skąd: Pruszków ![]() |
Witam
Pewnie słabo goglowałem ale nie znalazłem Czy wiecie może jaka turbina siedzi w Clio 1.2 TCE ?? a jak byłoby wiadomo ile to dmucha to juz hohoho by bylo. Silniczek fajny do miasta 100KM 145Nm momentu przy 3000obr. Różnica jest taka ze te same 100KM i 145Nm w focusie 1.6 jest przy 4500up... ale nieważne. Bardziej pytam z ciekawości pod kątem ew modów małych silników, co zawsze jest średnio postrzegane. BTW w W Holandii robią go na 124@200 co daje 100KM z litra (to juz chyba sporo) Pozdrawiam J. -------------------- Kiedyś TDCI teraz US - VTEC
SZYBCIEJ mocą, FAJNIEJ momentem |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 18 November 2004 Skąd: wawa ![]() |
Szkoda tylko, że Clio kombi 1.2 TCE spaliło koledze 10, a mi Megane 1.4 tce prawie 11.. w trasie. IMO downsizing w Renault nie powiódł się tak jak w VW. A taki Focus 1.6 (mówię o Focusie II fl) spalił mi 8. Dychę, czy nawet trochę mniej to palił taki sam Focus, tyle że 2.0 145 koni. Trzeba chyba wyjątkowo lubić te literki TCE, żeby to miało sens.
-------------------- www.classicauto.pl
www.syndrom.fotolog.pl ww.lowrider.pl www.tlc.org.pl |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 26 March 2007 Skąd: Pruszków ![]() |
Wszystkio jest zalezne od punktu odniesienia
Mi fiesta 04' 1.25 75KM w warszawskich korkach spaliła 9.8 przy jeździe na FUNie czyli 4500-odcinka (o ile mkożna i tak mówic o funie w takim przypadku). Żonie ta fiesta na codzień pali 7-8litrów przy jeździe do 3500. Pytam jednak TYLKO o turbinę, nie chce kupowac tego auta. -------------------- Kiedyś TDCI teraz US - VTEC
SZYBCIEJ mocą, FAJNIEJ momentem |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Mon, 16 July 2007 Skąd: WE/CRY ![]() |
Wyprzedzając dyskusje o krok, chcesz zapodać to turbo do fiesty ??
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
dmucha ok.0.8bara
-------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 26 March 2007 Skąd: Pruszków ![]() |
Nie wiem czy do fiesty... bo nie wiem czy nadal ją będe miał (kryzys i takie tam) ale rzeczywiście pod tym katem patrzę i badam. Jest auto-fabryka to warto na to kooknać?
Bartek1ZZ ale co to za dmuchawa... i czy motor co tam siedzi to jakas stara padaka ubrana w elektronike czy jakas całkiem nowa (i np: wzmocniona) konstrukcja ? Silniki 1.2 N/A to daja jakies 60-70KM obecnie ten daje 100 więc przyrost prawie 50% - to sporo trzeba przyznac -------------------- Kiedyś TDCI teraz US - VTEC
SZYBCIEJ mocą, FAJNIEJ momentem |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
TD025M2-06TA -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 26 March 2007 Skąd: Pruszków ![]() |
DZIĘKI
Niezły wynalazek MITSUBISHI ![]() -------------------- Kiedyś TDCI teraz US - VTEC
SZYBCIEJ mocą, FAJNIEJ momentem |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 11:23 |