![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 28 July 2003 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Autko w trakcie modyfikacji... część modów ukończonych
ale najwazniejsze nadal przede mną... Aktualizacja - 26.11.2013 Marka i Model BMW 318is E30 M42B18 Modyfikacje Silnika Było – 1.8 is – po gruntownym remoncie moc hamowana 137KM i 169Nm (seria 136KM i 170Nm) Było – 2.8 M52B28 seria ( 193KM i 285Nm ) Było - 3.0 S50B30 (291KM i 340Nm) Jest : 3.2 0 S54B32 seria ( 343KM i 365Nm) i do tego dążymy ![]() *nowa chłodnica robiona na zamówienie węższa niż była dla silnika S50 *sprzęgło z S50B30 *aluminiowa osłona miski olejowej *akumulator wrzucony do bagażnika *wisko *miska olejowa Układ Dolotowy Było: Seria Jest - tymczasowy Dolot Simota - docelowo custom puszka pod oryginalną wkładkę od S54 Układ Wydechowy Było: seria Jest – od kolektora do katalizatora oryginalny wydech z M3 E46 - od katalizatora jak na razie wydech końcowy przelotowy robiony na zamówienie pod poprzedni silnik S50 Docelowo: kompletnie nowy wydech robiony od początku do końca robiony pod ten silnik w tej budzie Modyfikacje Elektroniki i Paliwa Było: Seria Jest – komputer silnika od S54B32 Układ Napędowy Było: seria Jest: *szpera 40% o przełożeniu 3.40 *short shifter *opony przód Federal RS-R 215/40/17, tył Toyo R1R 245/35/17 *felgi aluminiowe ASA AR1 17” szerokość 7,0” przód i 8,0" tył Układ Hamulcowy Było: seria Jest: *zaciski hamulcowe 4 tłoczkowe Brembo z Porsche Boxster *tarcze hamulcowe przód 300mm z focusa ST 170 po konwersji na 4x100 , *klocki ferodo premier przód i tył *płyn hamulcowy Motul RBF 660 *stalowe przewody hamulcowe Goodridge Modyfikacje Zawieszenia Było: seria Jest: *sprężyny KW -40 mm przód i -40mm tył *amortyzatory Koni Sport z regulacją twardoci *zestaw stabilizatorów przód i tył H&R *rozpórki przednich i tylnich kielichów *poliuretany na tylnej belce *tuleje przednie z asymetrycznymi otworami z M3 e30 *maglownica z e46 Modyfikacje Wnętrza i Car Audio Było: golas, seria Jest: *kierownica momo corse 35cm *elektryczne szyby *elektryczny szyberdach *tylne szyby uchylne *klimatyzacja *radyjko pioneer deh 77mp – rozmontowane i wmontowane na stałe w auto, *głośniki: systemy przód, subwoofer, wzmacniacz, *panele w drzwiach pod głośniki 16 *obita skórą podsufitka *skórzana gałka zmiany biegów Jacky ![]() *skórzane skórzane fotele Recaro Speed oraz skórzana tylna kanapa *dystans przybliżający kierownice *szelki sparco Body KIT i Oświetlenie Było: seria Jest: *podkładka pod przedni zderzak – spojler is *progi od is *malowanie całej karoserii bez zmiany koloru, *lekka maska z laminatu Gdy je kupiłem wyglądało mniejwięcej tak: ![]() Po kilku latach:) i paru gratach wrzuconych ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tak wygląda obecnie ![]() ![]() ![]() Moc shamowana 326KM i 340Nm Waga auta - było 1245Kg - teraz jeszcze nie wiem Do setki poniżej 5s - wg. vectora 4,6s Prędkości w milach. 1/4 - 13.07 sec - prędość 108.2 mph 1/8 - 8.52 sec - prędkość 86.7 mph 1000 ft - 11.00 sec 330 ft - 5.67 sec 60 ft - 2.10 sec 0-100 - 11.05 sec 0-90 - 8.87 sec 0-80 - 7.22 sec 0-70 - 5.87 sec 0-60 - 4.60 sec 0-50 - 3.65 sec 0-40 - 2.82 sec 0-30 - 1.82 sec 0-20 - 1.15 sec 0-10 - 0.40 sec Najbliższe plany to zwiększyć moc, wymienić zawieszenie na gwint KW V3, wymienić przepływomierz, cewki zapłonowe oraz sondy lambda na nowe, pomalować kompletnie po raz kolejny budę i doprowadzić wnętrze do bliskiego oryginałowi zająć się detalami. -------------------- Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm 300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
sliczna!!
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
przesliczna
p.s. mam sentymen do e30 mialem z 3.6 m5 ale niestety polegla ![]() -------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
ja tez mam sentyment do e30, piekna niunia, mialem wiele lat temu identyczna is-ke, tez czerwona, tez w niej bylo kilka silnikow
![]() -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
Piękna. Bardzo spójna. Niczym nie obwieszona. Aż miło się patrzy. Nie ma się do czego przyczepić. Aż Ci troszkę zazdroszczę tego autka
![]() -------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: w-wa ![]() |
a dlaczego nie przerzucacie aku do bagaznika ?
to powina byc 1 rzecz od jakiej sie powinno zaczac , zeby nieco poprawic slaby rozklad masy. poza tym bardzo ladna e30tka ![]() -------------------- Focus RS MK3 Tor Poznan 1.46.2
Megane RS CUP Tor Poznan 1.50.1 BMW E36 2.0 260KM Tor Poznań 1.40.1 |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 28 July 2003 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
fota sytuacji pod maską jest z początkowego etapu zaraz po swapie... obecnie jest już porządeczek, picuś glancuś... akumulator siedzi z tyłu... maska jest z laminatu a pomiędzy kielichami jest już rozpórka... kilka innych pierdułek również jest skończonych...
najbliższe prace jakie czekają bmkę to przedłużeniee przewodów i przesunięcie zbiornika płynu wspomagania ponad kolektor ssący aby nie trzeba było demontować dolotu w celu dolania płynu do wspomy... do tego dorzucam chłodnice układu wspomagania, montuje wskażniki dodatkowe w miejscu standardowego montazu radia oraz zaczynam walke z hamulcami... największym minusem auta jest waga i te przeklete hamulce... -------------------- Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm 300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 01 October 2006 Skąd: Wwa / Octane Squad ;) ![]() |
Mozna powiedziec - unikatowy egzemplarz, ech szkoda ze wiekszosc e30 nie jest w takim stanie.
Samochod nie dosc ze jezdzi to rowniez fantastycznie wyglada, czego gratuluje bo osiagniecie tych 2 celow jest kwintesencja udanego projektu ![]() ![]() Nie zastanawiales sie na wzmocnieniem silnika, ale w strone N/A ? Wiecej takich Youngtimer'ow ! -------------------- WWW.PROCUSTOM.PL
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 28 July 2003 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Niestety wagą auta nie mówiąc już o wadze jego kierowcy jest duża w stosunku do e30 wydmuszki...
Jedynym sposobem na sensowne poprawienie osiągów jest jednak doładowanie... Mamy w Bydgoszczy zwartą ekipę która się wspólnie napędza i motywuje do kolejnych modów... w związku z czym mamy kilka szybkich aut a ja nie chce być na tyle naszej stawki... ![]() Te silniki dobrze znoszą umiarkowane doładowania a ja początkowo chciałbym osiągnąć 400+ co w N/A było by mega drogą zabawą o ile niemożliwą w polskich realiach.... -------------------- Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm 300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Piekne auto sliczna e30 kurde ale mi sie podoba osobicie jesli by bylo to moje auto to by byla czarna a tak pozatym to kozak naprawde ...
Silnik taki jak u mnie ![]() Dziwi mnie spora waga auta twojego bo moje auto wazy 1240 kg - e36 troszke wydmuszka ale dlugo myslalem nad e30 ze wzgledu na mniejsza wage ... robiaac wydmuszke do ilu kg mozna zejsc w e30 ? nie mowiac o dzwiach z lamintu itd... -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 ![]() |
Piekny samochód. Mam takie pytanie jake sa koszty takiego swapa? Czyli koszty zwiazane z zakupem silnika i montazem?
Z góry dzieki za odp. moze byc na prv. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 28 July 2003 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Nie wiem dokładnie... wszystko zależy od silnika jaki jest wsadzony i kilku waznych w tym temacie pierduł ale mysle ze 1000kg jest do osiągnięcia bez wiekszych problemów...
Chcialem mieć auto które wygląd ma z lat 90ych, a stanem wyposażenia i osiagów jest zbliżony do najnowszych w miere sportowych aut... Tak więc mam elektryczny szyberdach, który waży tone, podsufitka zmodyfikowana pod panel radia obszyta skórą wraz w miare rozbudowanym audio... dołożoną klime, elektryczne szyby... no ale coś za coś... Wydmuszkę mogę zrobić zawsze... jak na razie trzymam się początkowego założenia... -------------------- Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm 300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
sliczna E30stka. tak powinny wygladac modyfikacje BMW. super
-------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 22 November 2002 ![]() |
Ładnie się prezentuje i na pewno szybko jeździ.
Bez zbędnych spoilerów, świecący lakierek i z pełnym środkiem. Tak właśnie powinno wyglądać e30 ![]() Tam 3mać -------------------- Ecu-Tune.Pl
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 26 March 2005 Skąd: wr ![]() |
Cóż można napisać .. E30 forever!
![]() ![]() -------------------- diesel power
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 05 July 2007 Skąd: Opole ![]() |
Nie wiem dokładnie... wszystko zależy od silnika jaki jest wsadzony i kilku waznych w tym temacie pierduł ale mysle ze 1000kg jest do osiągnięcia bez wiekszych problemów... Bardzo fajne podejście. Każdy się spodziewa spartańskiego wykończenia a w środku przyjemnie i luksusowo.
Chcialem mieć auto które wygląd ma z lat 90ych, a stanem wyposażenia i osiagów jest zbliżony do najnowszych w miere sportowych aut... Tak więc mam elektryczny szyberdach, który waży tone, podsufitka zmodyfikowana pod panel radia obszyta skórą wraz w miare rozbudowanym audio... dołożoną klime, elektryczne szyby... no ale coś za coś... Wydmuszkę mogę zrobić zawsze... jak na razie trzymam się początkowego założenia... -------------------- CRX ED9 --> sold
CRX EE8 --> sold C36 AMG --> sold Sunny GTI-R --> sold Sunny GTI Neo VVL --> new toy |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
User Dołączył: Mon, 07 July 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
poprosimy wiecej zdjec:)
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Świetna !! Miałem e30 320i '85 w stanie kolekcjonerskim i zawsze żałuję że ją sprzedałem.... Dbaj i pieść.
-------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 15 November 2006 Skąd: Warszawa/Poznan ![]() |
Cudo!
-------------------- ___/==\*/==\___\ 75 nowy nabytek, wymaga trochę pracy
(Oo( =I= )oO) 123 perfect condition |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 10 April 2008 Skąd: Nowy Dwór Maz. ![]() |
Nie myślałeś żeby pujść w strone ciemnych HELLI na przodzie,ciemnej nerki i kierunków? Moja tak miała i następna też napewno będzie miała ![]() No, no... jeszcze ciemne szybki, tylne lampy spray'em, Borbet 9x16, gleba 80/60 i pod remize. To jakiś szczyt tuningu, kwintesencja doskonałości E30? Gdzie bym nie czytał to wszyscy zachwycają się tą konfiguracją. -------------------- Rally drivers do it sideways.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 01:38 |