Shoutbox 0 nowych PW 


> Problem z S60 2.4D, Dymi i nie jedzie
maykel
post Wed, 05 Aug 2009 - 17:18
Post #1


Frequent User
Dołączył: Mon, 10 April 2006
Skąd: Krakow





Mam nastepujacy problem z S60 2.4D (131 KM). Przedwczoraj zerwal sie pasek klinowy, na szczescie blisko domu i dalem rade dojechac bez ladowania. Na noc podlaczylem aku pod prostownik i z samego rana do mechanika na montaz paska. Auto od samego poczatku prawie nie jechalo i przez caly czas bardzo kopcilo na czarno. Przyspieszanie bylo na poziomie malucha i nie da rady rozpedzic sie powyzej 80 km/h. Jak jechalem do domu po zerwaniu paska jechalo normalnie. Na forum znalazlem ze moze to byc przeplywka, nieszczelnosc w dolocie albo problem z wtryskami. Czy po wyjeciu aku na noc moglo sie cos stac??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 12)
Wspieraj forum
post Wed, 05 Aug 2009 - 17:18
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
flapjck1
post Wed, 05 Aug 2009 - 18:31
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





najprawdopodobniej uszkodziles glowice
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KaeS
post Wed, 05 Aug 2009 - 18:39
Post #3


Super User
Dołączył: Thu, 02 March 2006
Skąd: Pomorskie





ohmy.gif
Jakim cudem?


--------------------
CBR F4i & CRF250R
Pug 607 2.2 HDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzespe
post Wed, 05 Aug 2009 - 18:41
Post #4


Frequent User
Dołączył: Fri, 12 September 2008
Skąd: UK





Gumowy waz do intercoolera przy montazu paska spadl i jest tam niszczelnosc


--------------------
Data logging, race car engineering ,
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maykel
post Wed, 05 Aug 2009 - 18:44
Post #5


Frequent User
Dołączył: Mon, 10 April 2006
Skąd: Krakow





Przed odlaczeniem aku na noc jechalo normalnie. Dopiero rano jak jechalem do mechanika zaczelo dymic i nie mialo mocy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maykel
post Wed, 05 Aug 2009 - 18:46
Post #6


Frequent User
Dołączył: Mon, 10 April 2006
Skąd: Krakow





CYTAT(flapjck1 @ Wed, 05 Aug 2009 - 18:31) *
najprawdopodobniej uszkodziles glowice


Cos wiecej?? Mam nadzieje ze nie bo ceny czesci do tego samochodu zabijaja...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GR8-325tds
post Wed, 05 Aug 2009 - 20:06
Post #7


Rookie
Dołączył: Wed, 22 July 2009





Moze ci przeszedl komputer w stan awaryjny...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maykel
post Wed, 05 Aug 2009 - 20:46
Post #8


Frequent User
Dołączył: Mon, 10 April 2006
Skąd: Krakow





W trybie awaryjnym silnik kreci sie do max 3000 obrotow ale do tej wartosci jedzie normalnie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maykel
post Wed, 05 Aug 2009 - 22:15
Post #9


Frequent User
Dołączył: Mon, 10 April 2006
Skąd: Krakow





A czy w wyniku zerwania paska mogl jakos przestawic sie rozrzad?? Bo dostalem info(co prawda przez telefon i ten mechanik nie widzial auta po usterce) ze pasek lub napinacz przy zerwaniu mogl uderzyc w pasek rozrzadu i przestawic go o jeden zabek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Knutomaniak
post Thu, 06 Aug 2009 - 06:30
Post #10


Super User
Dołączył: Sun, 03 December 2006
Skąd: Pd





CYTAT(maykel @ Wed, 05 Aug 2009 - 20:46) *
W trybie awaryjnym silnik kreci sie do max 3000 obrotow ale do tej wartosci jedzie normalnie


Bzdura. Jedzie gorzej niz wolnossacy Diesel.

Nic Ci sie nie stalo, tylko to co pisza na forum: dolot, wtryski lub przeplywka. Ja stawiam na dolot lub przeplywke.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maykel
post Thu, 06 Aug 2009 - 11:06
Post #11


Frequent User
Dołączył: Mon, 10 April 2006
Skąd: Krakow





Knutomaniak dzieki. Liczylem na Twoja odpowiedz. Co do trybu awaryjnego to mialem tak jak pisalem(no moze byl troche slabszy) jak mialem uszkodzona poduszke pod silnikiem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maykel
post Sat, 29 Aug 2009 - 20:55
Post #12


Frequent User
Dołączył: Mon, 10 April 2006
Skąd: Krakow





A wiec tak: po zerwaniu paska klinowego rolka wbila sie w obudowe rozrzadu i przestawila go o 2 zabki na pompie wody... Podobno tak sie czesto zdaza bo podobno tak jest to wszystko umieszczone ze rolka musi uderzyc w obudowe(wg serwisu specjalizujacego sie w volvo). Tak jak pisal flapjck1 uszkodzona glowica(tloki prawdopodobnie tez-padla decyzja o wymianie calego silnika wiec nie bylo sensu rozbierac). To tak dla przestrogi dla uzytkownikow.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
flapjck1
post Tue, 08 Sep 2009 - 19:40
Post #13


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 November 2006





przykro mi ze to wykrakalem, niestety te silniki maja kolizyjny rozrzad z napedem osprzetu i takie hocki sa dosc czeste

znajomy serwis w kraku trzyma takie silniki na polce
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 00:14