![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 10 April 2006 Skąd: Krakow ![]() |
Mam nastepujacy problem z S60 2.4D (131 KM). Przedwczoraj zerwal sie pasek klinowy, na szczescie blisko domu i dalem rade dojechac bez ladowania. Na noc podlaczylem aku pod prostownik i z samego rana do mechanika na montaz paska. Auto od samego poczatku prawie nie jechalo i przez caly czas bardzo kopcilo na czarno. Przyspieszanie bylo na poziomie malucha i nie da rady rozpedzic sie powyzej 80 km/h. Jak jechalem do domu po zerwaniu paska jechalo normalnie. Na forum znalazlem ze moze to byc przeplywka, nieszczelnosc w dolocie albo problem z wtryskami. Czy po wyjeciu aku na noc moglo sie cos stac??
|
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
najprawdopodobniej uszkodziles glowice
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 02 March 2006 Skąd: Pomorskie ![]() |
![]() Jakim cudem? -------------------- CBR F4i & CRF250R
Pug 607 2.2 HDI |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 12 September 2008 Skąd: UK ![]() |
Gumowy waz do intercoolera przy montazu paska spadl i jest tam niszczelnosc
-------------------- Data logging, race car engineering ,
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 10 April 2006 Skąd: Krakow ![]() |
Przed odlaczeniem aku na noc jechalo normalnie. Dopiero rano jak jechalem do mechanika zaczelo dymic i nie mialo mocy
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 10 April 2006 Skąd: Krakow ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 22 July 2009 ![]() |
Moze ci przeszedl komputer w stan awaryjny...
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 10 April 2006 Skąd: Krakow ![]() |
W trybie awaryjnym silnik kreci sie do max 3000 obrotow ale do tej wartosci jedzie normalnie
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 10 April 2006 Skąd: Krakow ![]() |
A czy w wyniku zerwania paska mogl jakos przestawic sie rozrzad?? Bo dostalem info(co prawda przez telefon i ten mechanik nie widzial auta po usterce) ze pasek lub napinacz przy zerwaniu mogl uderzyc w pasek rozrzadu i przestawic go o jeden zabek
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: Pd ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 10 April 2006 Skąd: Krakow ![]() |
Knutomaniak dzieki. Liczylem na Twoja odpowiedz. Co do trybu awaryjnego to mialem tak jak pisalem(no moze byl troche slabszy) jak mialem uszkodzona poduszke pod silnikiem
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 10 April 2006 Skąd: Krakow ![]() |
A wiec tak: po zerwaniu paska klinowego rolka wbila sie w obudowe rozrzadu i przestawila go o 2 zabki na pompie wody... Podobno tak sie czesto zdaza bo podobno tak jest to wszystko umieszczone ze rolka musi uderzyc w obudowe(wg serwisu specjalizujacego sie w volvo). Tak jak pisal flapjck1 uszkodzona glowica(tloki prawdopodobnie tez-padla decyzja o wymianie calego silnika wiec nie bylo sensu rozbierac). To tak dla przestrogi dla uzytkownikow.
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
przykro mi ze to wykrakalem, niestety te silniki maja kolizyjny rozrzad z napedem osprzetu i takie hocki sa dosc czeste
znajomy serwis w kraku trzyma takie silniki na polce |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 00:14 |