![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Amerykanie zrobili fajny kit do 4,2 V8...tak wyglądają te cuda i troche danych fabrycznych:
http://www.pes-tuning.com/so_g4.aspx Doładowane S4 osiąga ok 500KM, cena za modyfikacje 8500USD więc bez tragedii ![]() http://www.youtube.com/watch?v=VN4H5KCZdq0 kilka osób wspominało ze te V8 są cięzkie i nierozwojowe....silnik w S4 waży tyle ile 2,7biturbo, a czy są nierozwojowe to chyba już też nie jest argumentem bo mamy tutaj jedne z tanszych 500KM dostępnych na rynku.. -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 January 2009 ![]() |
Wszystko pieknie ladnie print tylko dlaczego te kompressory tak wyja?? Poza tym jak V8 to tylko N/A
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy ![]() |
Bo kompresory tak wyją , w tym ich urok.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
W usa jezdzi naprawde sporo 4.2 Biturbo (tych starszej generacji - 32V, choc zdarzaja sie i 40V) - moze ok 600 koni bez problemu wytrzymuja te silniki po odprezeniu uszczelka (i zapewne odswieżeniu dołu).
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Print tu nie chodzi o wage tylko bardziej o trzymanie mocy seryjnej...
500KM to Ci obiecuje producent kompresora ale obiecuje w przypadku gdy auto trzyma serie zawsze jest napisane np. seria 344KM vs kompresory 500KM a motory V8 Audi nie trzymają serii więc 500KM też nie będzie i nie ma na co tu liczyć. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 13 April 2006 ![]() |
Print tu nie chodzi o wage tylko bardziej o trzymanie mocy seryjnej... 500KM to Ci obiecuje producent kompresora ale obiecuje w przypadku gdy auto trzyma serie zawsze jest napisane np. seria 344KM vs kompresory 500KM a motory V8 Audi nie trzymają serii więc 500KM też nie będzie i nie ma na co tu liczyć. Temat nie trzymania parametrów fabrycznych był już poruszany: http://www.racingforum.pl/index.php?showto...st&p=715970 zadałem pytanie, ale nie otrzymałem odpowiedzi: http://www.racingforum.pl/index.php?showto...st&p=719494 |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
czepiacie sie szczegółów jak zwykle zresztą..podobno RS4 tez nie trzymaja seryjnych mocy i 50% innych autek tez..ja sadze ze moje S4 ma ok 320 moze 330KM...zeby to sprawdzic musiałbym podjechać na hamownie drogową bo z tego co czytałem tez na innych forach sprawdzanie mocy S4 na hamowni stacjonarnej nie ma w przypadku tego auta sensu...poprostu sie cholernie grzeja i tyle...ja na narzekania ze auto nie jedzie i nie trzyma mocy założyłem poprostu tak jak pisałem wczesniej NX i problem z brakiem mocy i funu zniknął
![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#8
|
![]() |
Ja tylko wiem, że z RS4 B7 MTM miał duże problemy, ponieważ 1 czy 2 szt. zrobiły blow up
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
User Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Z chęcią zobaczymy wykresik tych 414KM
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 23 October 2005 Skąd: WPR ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 13 June 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Witam, mam takie pytanie: czy te moce 500-600km są osiągalne dla silników 4.2 audi bez wymiany układu korbowo-tłokowego na mocniejszy?
-------------------- 1991 S2 Coupe - było
2001 IS200 - jest |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT Witam, mam takie pytanie: czy te moce 500-600km są osiągalne dla silników 4.2 audi bez wymiany układu korbowo-tłokowego na mocniejszy? Jesli mowa o silnikach starszej generacji (tych montowanych w V8/S4/S6/pierwszych A8) to przyjmuja bez stekniecia 80 koni z cylindra. Wiadomo, na odswieżony motor (głównie chodzi o panewki), ale daja rade. PS. Tłoka kutego do 4.2V8 jeszcze nie spotkałem. Korby są, owszem, ale jak by ktos gdzies znalazł kute tłoki do starych V8 (32V) to prosze o info. Z tego co sie orientowałem to silniki te, to sa jednorazówki - nie ma do nich pierscieni np. do kupienia. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
a jak wygląda sytuacja w nowszych konstrukcjach 40V? ile moze spokojnie przyjąc ten silnik...pytam sie bo zastaniam się czy bezpieczne bedzie strzelanie w niego +100KM....to ogolnie +25% wiec tragedii nie powinno być ale może macie jakies konkretne info..ja znalazłem gdzies na polskich stronach info ze strzelali +150 do starszego Audi S8 (wyszło ponad 450KM) i silnik przeżył....wiec jak w nowszych 4,2...wytrzymałe bestie czy uważać i się nie wygłupiać?
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
oj bedzie pozniej płacz, a że cylindrów wiecej to i większe wydatki
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
mi się bardzo podoba projekt Supercharger w V8
nawet swego czasu sam myślałem na dołożeniem tego ale w 2,8l V6 mało projektów znalazłem gotowych i jakoś temat ucichł cena dla V8 do ogarnięcia ale chciałbym o takim projekcie przeczytać w PL na silniku V8 32V i supercharger z USA (tam tego sporo na ebay) -------------------- |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT oj bedzie pozniej płacz, a że cylindrów wiecej to i większe wydatki zalezy jeszcze o którym silniku mowa - nowsze, owszem - drogie cholernie i pewnie ciezko uchodzic. Te starsze (np. ABZ) napewno taniej sie kupi kompletnego niz chociazby 2.2T. SID, jak wszystko sie uda, i silnik nie okaże sie złomem (narazie pomiar kompresji i stan rozrzadu dobrze rokował, a ze był juz poza autem nie mozna było go sprawdzic dogłebnie) to moze przeczytasz o 32V Turbo -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
ostatnio widziałem silnik za ok 4tysie do S4 344KM wiec moze takiej tragedii nie bedzie
![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
SID, jak wszystko sie uda, i silnik nie okaże sie złomem (narazie pomiar kompresji i stan rozrzadu dobrze rokował, a ze był juz poza autem nie mozna było go sprawdzic dogłebnie) to moze przeczytasz o 32V Turbo he he miło będzie i to w PL jeszcze ![]() widziałem parę projektów takich już, nawet jeden w RS4 B5 budzie (silnik nie z RS6) dawaj go w dział projekty ! ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT psikam właściwie codziennie i zero stresu...spróbuje moze +75 bo takie dysze mam jeszcze do założenia i narazie na tym zostanie. ![]() To majatek na gaz musisz wydawac. I pewnie przemysłowa butle w bagazniku wozisz ![]() CYTAT he he miło będzie i to w PL jeszcze (piszesz turbo, będzie x1 czy x2 turbo ?) widziałem parę projektów takich już, nawet jeden w RS4 B5 budzie (silnik nie z RS6) dawaj go w dział projekty ! Narazie nie chce uaktualniac swojego starego tematu, dopuki silnik nie zagosci w budzie na stałe i nie zagada. Wiazke mam uplecioną (czyt. przerobioną orginalna) pod VEMSa juz. Niby wszystko powinno banglac, ale jak to zwykle bywa zawsze cos moze sie wysrac w najmniej oczekiwanym momencie i bedzie lipa, ze projekt nie dotrwal do konca (2.2T odpadlo w przedbiegach - za duzo chciałem na nierozbieranym silniku). Chciałbym jedno turbo (bo mam akurat w garazu walajacego sie HX40 - byłby jak znalazł). Wstepna przymiarka juz byla - niby miesci sie w tym samym miejscu co byl w 2.2T, ale jeszcze bede musiał ogarnac poprowadzenie rur do i z goracej strony i na to moze miejsca braknac. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
![]() To majatek na gaz musisz wydawac. I pewnie przemysłowa butle w bagazniku wozisz ![]() te gadanie ze gaz to starcza na 5 min to jest gadanie osob które nigdy podtlenka nie mieli albo używali go w słabych autach i cały czas do przyspieszania używali gazu...S4 daje rade sobie spokojnie na jedynce na dwójce psika się dokładnie 2 sek i na trzecim biegu psikam ok 3-5 sek do końca obrotów i do predkości ok 150kmh bo najczesciej sciganka są do tej prędkości...naprawde tego gazu dużo nie idzie...a butla jest standardowa...silnik pełna seria. -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 17:35 |