Shoutbox 0 nowych PW 


> Supercharged S4 B6 i RS4
prnit
post Tue, 28 Jul 2009 - 00:19
Post #1


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





Amerykanie zrobili fajny kit do 4,2 V8...tak wyglądają te cuda i troche danych fabrycznych:
http://www.pes-tuning.com/so_g4.aspx

Doładowane S4 osiąga ok 500KM, cena za modyfikacje 8500USD więc bez tragedii wink.gif, narazie testują zestaw do RS4 ale pokazały sie właśnie dzisiaj pierwsze filmiki http://www.youtube.com/watch?v=91lg9MAxqxQ

http://www.youtube.com/watch?v=VN4H5KCZdq0


kilka osób wspominało ze te V8 są cięzkie i nierozwojowe....silnik w S4 waży tyle ile 2,7biturbo, a czy są nierozwojowe to chyba już też nie jest argumentem bo mamy tutaj jedne z tanszych 500KM dostępnych na rynku..


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2 Stron V   1 2 >  
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 19)
Wspieraj forum
post Tue, 28 Jul 2009 - 00:19
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
candy81
post Tue, 28 Jul 2009 - 11:50
Post #2


Frequent User
Dołączył: Sun, 04 January 2009





Wszystko pieknie ladnie print tylko dlaczego te kompressory tak wyja?? Poza tym jak V8 to tylko N/A biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kremat0r
post Tue, 28 Jul 2009 - 13:48
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 March 2009
Skąd: Czechy





Bo kompresory tak wyją , w tym ich urok.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 28 Jul 2009 - 14:01
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





W usa jezdzi naprawde sporo 4.2 Biturbo (tych starszej generacji - 32V, choc zdarzaja sie i 40V) - moze ok 600 koni bez problemu wytrzymuja te silniki po odprezeniu uszczelka (i zapewne odswieżeniu dołu).


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
...XXX...
post Tue, 28 Jul 2009 - 14:32
Post #5


User
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Print tu nie chodzi o wage tylko bardziej o trzymanie mocy seryjnej...

500KM to Ci obiecuje producent kompresora ale obiecuje w przypadku gdy auto trzyma serie zawsze jest napisane np. seria 344KM vs kompresory 500KM a motory V8 Audi nie trzymają serii więc 500KM też nie będzie i nie ma na co tu liczyć.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JJacek
post Tue, 28 Jul 2009 - 15:59
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Thu, 13 April 2006





CYTAT(...XXX... @ Tue, 28 Jul 2009 - 14:32) *
Print tu nie chodzi o wage tylko bardziej o trzymanie mocy seryjnej...

500KM to Ci obiecuje producent kompresora ale obiecuje w przypadku gdy auto trzyma serie zawsze jest napisane np. seria 344KM vs kompresory 500KM a motory V8 Audi nie trzymają serii więc 500KM też nie będzie i nie ma na co tu liczyć.

Temat nie trzymania parametrów fabrycznych był już poruszany:
http://www.racingforum.pl/index.php?showto...st&p=715970
zadałem pytanie, ale nie otrzymałem odpowiedzi:
http://www.racingforum.pl/index.php?showto...st&p=719494
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Tue, 28 Jul 2009 - 16:26
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





czepiacie sie szczegółów jak zwykle zresztą..podobno RS4 tez nie trzymaja seryjnych mocy i 50% innych autek tez..ja sadze ze moje S4 ma ok 320 moze 330KM...zeby to sprawdzic musiałbym podjechać na hamownie drogową bo z tego co czytałem tez na innych forach sprawdzanie mocy S4 na hamowni stacjonarnej nie ma w przypadku tego auta sensu...poprostu sie cholernie grzeja i tyle...ja na narzekania ze auto nie jedzie i nie trzyma mocy założyłem poprostu tak jak pisałem wczesniej NX i problem z brakiem mocy i funu zniknął tongue.gif , auto według mnie już naprawde daje rade...oto krótki filmik przy strzale +50, drugi bieg, nx włączony ok 5tys obrotów...co do superchargera to obiecane 500KM a nawet 520-530KM w przypadku np M3 tez zawsze przynosiło moce ok 460-470KM...gdyby taki wynik udało się też uzyskać w S4 za pomocą wspomnianego wyżej urządzenia S4 robi się prawdziwym killerem...a czy to jest 470-500 who cares...min. moment V8 z kompressorem miażdzy wszystkie czterocylindrówki...a tutaj krótki filmik sorry za jakośc krecone komórką: klik


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Pablo vel 2hot_*
post Tue, 28 Jul 2009 - 17:10
Post #8









Ja tylko wiem, że z RS4 B7 MTM miał duże problemy, ponieważ 1 czy 2 szt. zrobiły blow up biggrin.gif Nie wiem dlaczego, ale tak jakoś wyszło. Ja oczywiście zostałbym przy N/A taki jest urok tego silnika, jednak jak obiecują takie przyrosty to chyba nie jest problemem osiągnięcie 500KM tylko co za tym idzie reszta zmian od zawieszenia po układ hamulcowy, więc nie wiem czy ma sens taka zabawa cool.gif Jak robisz 5000-10000km rocznie to na pewno tak, ja robię 30000km więc sobie odpuszczam ... jadę 300km/h jadę ... przy I hamowaniu w VTG miałem 414KM miałem, więc relax laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
...XXX...
post Tue, 28 Jul 2009 - 18:23
Post #9


User
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Z chęcią zobaczymy wykresik tych 414KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poziek
post Tue, 28 Jul 2009 - 18:25
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Sun, 23 October 2005
Skąd: WPR





CYTAT(...XXX... @ Tue, 28 Jul 2009 - 18:23) *
Z chęcią zobaczymy wykresik tych 414KM



X 2 biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darekwawa
post Tue, 28 Jul 2009 - 18:36
Post #11


Frequent User
Dołączył: Fri, 13 June 2008
Skąd: Warszawa





Witam, mam takie pytanie: czy te moce 500-600km są osiągalne dla silników 4.2 audi bez wymiany układu korbowo-tłokowego na mocniejszy?


--------------------
1991 S2 Coupe - było
2001 IS200 - jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 28 Jul 2009 - 22:19
Post #12


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
Witam, mam takie pytanie: czy te moce 500-600km są osiągalne dla silników 4.2 audi bez wymiany układu korbowo-tłokowego na mocniejszy?

Jesli mowa o silnikach starszej generacji (tych montowanych w V8/S4/S6/pierwszych A8) to przyjmuja bez stekniecia 80 koni z cylindra. Wiadomo, na odswieżony motor (głównie chodzi o panewki), ale daja rade.
PS. Tłoka kutego do 4.2V8 jeszcze nie spotkałem. Korby są, owszem, ale jak by ktos gdzies znalazł kute tłoki do starych V8 (32V) to prosze o info. Z tego co sie orientowałem to silniki te, to sa jednorazówki - nie ma do nich pierscieni np. do kupienia.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Tue, 28 Jul 2009 - 22:38
Post #13


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





a jak wygląda sytuacja w nowszych konstrukcjach 40V? ile moze spokojnie przyjąc ten silnik...pytam sie bo zastaniam się czy bezpieczne bedzie strzelanie w niego +100KM....to ogolnie +25% wiec tragedii nie powinno być ale może macie jakies konkretne info..ja znalazłem gdzies na polskich stronach info ze strzelali +150 do starszego Audi S8 (wyszło ponad 450KM) i silnik przeżył....wiec jak w nowszych 4,2...wytrzymałe bestie czy uważać i się nie wygłupiać?


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Tue, 28 Jul 2009 - 22:53
Post #14


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





oj bedzie pozniej płacz, a że cylindrów wiecej to i większe wydatki


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SID
post Tue, 28 Jul 2009 - 22:55
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2005
Skąd: Rzeszów





mi się bardzo podoba projekt Supercharger w V8
nawet swego czasu sam myślałem na dołożeniem tego ale w 2,8l V6
mało projektów znalazłem gotowych i jakoś temat ucichł

cena dla V8 do ogarnięcia
ale chciałbym o takim projekcie przeczytać w PL na silniku V8 32V i supercharger z USA (tam tego sporo na ebay)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 28 Jul 2009 - 22:57
Post #16


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
oj bedzie pozniej płacz, a że cylindrów wiecej to i większe wydatki

zalezy jeszcze o którym silniku mowa - nowsze, owszem - drogie cholernie i pewnie ciezko uchodzic. Te starsze (np. ABZ) napewno taniej sie kupi kompletnego niz chociazby 2.2T.

SID, jak wszystko sie uda, i silnik nie okaże sie złomem (narazie pomiar kompresji i stan rozrzadu dobrze rokował, a ze był juz poza autem nie mozna było go sprawdzic dogłebnie) to moze przeczytasz o 32V Turbo


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Tue, 28 Jul 2009 - 23:10
Post #17


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





ostatnio widziałem silnik za ok 4tysie do S4 344KM wiec moze takiej tragedii nie bedzie wink.gif pozatym nie mam zamiaru go wysadzać i dla tego sie pytam ile bezpiecznie psikać..te 50KM przyjmuje bez żadnego bólu...psikam właściwie codziennie i zero stresu...spróbuje moze +75 bo takie dysze mam jeszcze do założenia i narazie na tym zostanie.


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SID
post Tue, 28 Jul 2009 - 23:13
Post #18


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2005
Skąd: Rzeszów





CYTAT(guzior @ Tue, 28 Jul 2009 - 22:57) *
SID, jak wszystko sie uda, i silnik nie okaże sie złomem (narazie pomiar kompresji i stan rozrzadu dobrze rokował, a ze był juz poza autem nie mozna było go sprawdzic dogłebnie) to moze przeczytasz o 32V Turbo


he he miło będzie i to w PL jeszcze smile.gif (piszesz turbo, będzie x1 czy x2 turbo ?)
widziałem parę projektów takich już, nawet jeden w RS4 B5 budzie (silnik nie z RS6)

dawaj go w dział projekty ! wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 28 Jul 2009 - 23:13
Post #19


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
psikam właściwie codziennie i zero stresu...spróbuje moze +75 bo takie dysze mam jeszcze do założenia i narazie na tym zostanie.

ohmy.gif
To majatek na gaz musisz wydawac. I pewnie przemysłowa butle w bagazniku wozisz smile.gif Rozumiem ze silnik bez zadnego odprezenia - po prostu seria?

CYTAT
he he miło będzie i to w PL jeszcze (piszesz turbo, będzie x1 czy x2 turbo ?)
widziałem parę projektów takich już, nawet jeden w RS4 B5 budzie (silnik nie z RS6)

dawaj go w dział projekty !

Narazie nie chce uaktualniac swojego starego tematu, dopuki silnik nie zagosci w budzie na stałe i nie zagada. Wiazke mam uplecioną (czyt. przerobioną orginalna) pod VEMSa juz. Niby wszystko powinno banglac, ale jak to zwykle bywa zawsze cos moze sie wysrac w najmniej oczekiwanym momencie i bedzie lipa, ze projekt nie dotrwal do konca (2.2T odpadlo w przedbiegach - za duzo chciałem na nierozbieranym silniku).
Chciałbym jedno turbo (bo mam akurat w garazu walajacego sie HX40 - byłby jak znalazł). Wstepna przymiarka juz byla - niby miesci sie w tym samym miejscu co byl w 2.2T, ale jeszcze bede musiał ogarnac poprowadzenie rur do i z goracej strony i na to moze miejsca braknac.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Tue, 28 Jul 2009 - 23:18
Post #20


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





CYTAT(guzior @ Tue, 28 Jul 2009 - 23:13) *
ohmy.gif
To majatek na gaz musisz wydawac. I pewnie przemysłowa butle w bagazniku wozisz smile.gif Rozumiem ze silnik bez zadnego odprezenia - po prostu seria?


te gadanie ze gaz to starcza na 5 min to jest gadanie osob które nigdy podtlenka nie mieli albo używali go w słabych autach i cały czas do przyspieszania używali gazu...S4 daje rade sobie spokojnie na jedynce na dwójce psika się dokładnie 2 sek i na trzecim biegu psikam ok 3-5 sek do końca obrotów i do predkości ok 150kmh bo najczesciej sciganka są do tej prędkości...naprawde tego gazu dużo nie idzie...a butla jest standardowa...silnik pełna seria.


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 17:35