Shoutbox 0 nowych PW 


> POLO 6N2 - swap 1.9 Tdi PD 130/150
arts_ch
post Sun, 26 Jul 2009 - 19:13
Post #1


Super User
Dołączył: Mon, 17 November 2008
Skąd: WPR





Jak wyglada przekladka do budy polo 6N2, przerabial ktos ten temat na wlasnej skorze?
Z racji tego ze trafila sie buda z zajezdzonym silnikiem przyszedl pomysl adaptacji jakiegos 1.9 Tdi, domyslam sie ze wkladanie np. 2.0 Tdi wiaze juz sie z wiekszym problemem ze strony kabelkow ...
Z gory dziekuje za podpowiedzi i wskazowki oraz sens pakowania sie w to smile.gif


--------------------
Golf VI R20, RS4 B5 progress...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2 Stron V   1 2 >  
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 19)
Wspieraj forum
post Sun, 26 Jul 2009 - 19:13
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
tdik
post Mon, 27 Jul 2009 - 16:33
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





problem kabelków jest jak najabrdziej do ogarniecia. Compsporty wkladały 2,0 tdi swego czasu do polo 6N1 wiec maja temat obtrzaskany


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iibitdi
post Mon, 27 Jul 2009 - 17:16
Post #3


Super User
Dołączył: Thu, 26 June 2008
Skąd: Kraków





jesli masz polo z jakas benzyna to czy 1.9 czy 2.0 jesli chodzi o robote instalacji to juz zadna roznica
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin_kielce
post Tue, 28 Jul 2009 - 13:09
Post #4


Frequent User
Dołączył: Sun, 31 December 2006
Skąd: Kielce/Wawa





Jeśli masz diesla, to na komputerze z 1.9 TDI da się wystroić 2.0 TDI tylko nie każdy to potrafi. wink.gif

Pozdrawiam
Marcin


--------------------
Seat Leon by TTC Kraków
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iibitdi
post Tue, 28 Jul 2009 - 13:50
Post #5


Super User
Dołączył: Thu, 26 June 2008
Skąd: Kraków





a co za problem zrobić instalacje pod BKD? zegary, ECU troche kabli i bangla
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darksmile
post Wed, 29 Jul 2009 - 11:58
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 14 November 2002
Skąd: Milanówek/WWA





CYTAT(marcin_kielce @ Tue, 28 Jul 2009 - 13:09) *
Jeśli masz diesla, to na komputerze z 1.9 TDI da się wystroić 2.0 TDI tylko nie każdy to potrafi. wink.gif



Pewnie jak się uprzesz to zrobisz to na instalacji z Kadeta wink.gif. Tylko pytanie po co takie gównozjadztwo uskutedczniać
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin_kielce
post Wed, 29 Jul 2009 - 13:04
Post #7


Frequent User
Dołączył: Sun, 31 December 2006
Skąd: Kielce/Wawa





darksmile chociażby po to, żeby nie pruc całej instalacji i zakładac od nowa wink.gif a na EDC 15 da się to ładnie wystroic i co najlepsze to jeździ, bo znam takie autko...

Pozdrawiam
Marcin


--------------------
Seat Leon by TTC Kraków
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shak
post Wed, 29 Jul 2009 - 13:27
Post #8


Frequent User
Dołączył: Fri, 18 January 2008





CYTAT(marcin_kielce @ Wed, 29 Jul 2009 - 13:04) *
darksmile chociażby po to, żeby nie pruc całej instalacji i zakładac od nowa wink.gif a na EDC 15 da się to ładnie wystroic i co najlepsze to jeździ, bo znam takie autko...

Pozdrawiam
Marcin


Ale o jakiej instalacji Ty piszesz? Przeczytałeś w ogóle wątek dokładnie?
Kolega chce swapować 1.9 lub 2.0 do polo w którym nie ma teraz żadnego z tych silników, więc całą instalację trzeba pruć aby to miało ręce i nogi, a najlepiej z tego silnika, który kupi.


--------------------
Klub 100kucy/1L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darksmile
post Wed, 29 Jul 2009 - 13:32
Post #9


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 14 November 2002
Skąd: Milanówek/WWA





Ja nie kumam po prostu po co zostawiać stary sterownik i kabelki, skoro montuje się nowy silnik. Chodzi o oszczędność 100 PLN czy...?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin_kielce
post Wed, 29 Jul 2009 - 13:34
Post #10


Frequent User
Dołączył: Sun, 31 December 2006
Skąd: Kielce/Wawa





Jeśli kolega w Polo nie ma żadnego z powyższych silników to w takim razie nie było tematu, musi wszystko założyc od nowa więc oczywiście lepiej iśc od razu w EDC 16.

Pozdrawiam


--------------------
Seat Leon by TTC Kraków
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dario84
post Wed, 29 Jul 2009 - 14:20
Post #11


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 August 2007
Skąd: Kędzierzyn-Koźle





Uruchomic edc15 na silniku ktory pracowal na edc16 nie jest tak latwo, trzeba mechanicznie przekonstruowac (zalozyc od nowa) czujnik polozenia walu bo sa calkiem inne czujniki i w innych miejscach ulozone.


--------------------
Golf 4 1,9 TDI 240KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Wed, 29 Jul 2009 - 21:59
Post #12


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





to ktory silnik wlozysz czy 1,9 czy 2,0 to nie ma roznicy.
Bardzo duza roznice robi skrzynia biegow 5 czy 6 biegow.

Jesli chodzi o BKD na EDC15 to nasze Lupo jezdzi na takim setupie od 2005roku, od tego czasu zrobilismy jeszcze A3,Polo 6N1,Fabie,Leona BKD EDC15.


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arts_ch
post Wed, 29 Jul 2009 - 23:07
Post #13


Super User
Dołączył: Mon, 17 November 2008
Skąd: WPR





raczej myslalem nad 2.0 Tdi i 6 skrzynia plus jakis soft chociaz 1.9 tez niewykluczam, niezalezy mi na mega osiagach, raczej na sprawnym i bezawawryjnym poruszaniu. Ciekawi mnie fakt od strony technicznej w sensie pomieszczenia silnika w komorze 6N2, czy nie ma z tym problemow, czy podchodzi na ori lapy, siedzial tam 1.9SDI, co z chlodnicami... byl bym wdzieczny za wskazowki

Co do instalacji domyslam sie ze trzeba troche popruc smile.gif


--------------------
Golf VI R20, RS4 B5 progress...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Thu, 30 Jul 2009 - 08:07
Post #14


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





zeby zmiescic 1,9/2,0 z 6SG w Polo6N trzeba przerabiac podluznice bo "zestaw" jest za szeroki.


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arts_ch
post Thu, 30 Jul 2009 - 09:10
Post #15


Super User
Dołączył: Mon, 17 November 2008
Skąd: WPR





a z 5-tka sie mieci ...czy tez jest za kuso? smile.gif i czy taka 5-tka potem zyje czy przymiera?


--------------------
Golf VI R20, RS4 B5 progress...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iibitdi
post Thu, 30 Jul 2009 - 10:46
Post #16


Super User
Dołączył: Thu, 26 June 2008
Skąd: Kraków





Z 5 biegową skrzynią nie ma takich problemów.
Co do jej żywotności to jest różnie, jedni mają skrzynie 5 i ponad 200 KM i skrzynia jezdzi dziesiatki tys km
inni maja skrzynie 6 i podobna moc i zajezdzaja 2 w ciagu roku - ciezko powiedziec zatem
Jesli nie planujesz jakichs niewiadomo jakich mocy to ja bym wsadzil 5b bo mniej rzezby jest przy tym.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 30 Jul 2009 - 10:50
Post #17


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





dokładnie pakuj długa skrzynke z Polo, Ibizy GGU albo EWT i bedzie git - do nabycia za 500 PLN, w lekkim aucie spokojnie da sobie rade z 200KM@380NM

pamietaj że 6 biegowe były raczej montowane (jesli dobrze pamietam) w większych autach, gdzie obwód koła jest większy...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iibitdi
post Thu, 30 Jul 2009 - 11:03
Post #18


Super User
Dołączył: Thu, 26 June 2008
Skąd: Kraków





Bo ja wiem czy ibiza 6L to az tak wieksze auto od polo czy ibizy 6k2 ?
W 6L po prostu silnik i skrzynia w komorze sa pod katem ulozone smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomoff
post Tue, 24 Nov 2009 - 22:48
Post #19


Rookie
Dołączył: Fri, 16 October 2009





CYTAT(Dario84 @ Wed, 29 Jul 2009 - 14:20) *
Uruchomic edc15 na silniku ktory pracowal na edc16 nie jest tak latwo, trzeba mechanicznie przekonstruowac (zalozyc od nowa) czujnik polozenia walu bo sa calkiem inne czujniki i w innych miejscach ulozone.



z g40 to nie ma problemu ale g28 w edc16 to hallotron a wiec prostokaty angry.gif ale tak sobie dumam jak by tak dorobic pierścien z triggerem 60-2 i zapodac go w miejsce tego z magnesami tylko jaki wtedy czujnik tam spasowac bo miejsca mało huh.gif podpowie ktos czy tak da rade bo wlasnie stoje przed takim problemem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Wed, 25 Nov 2009 - 07:42
Post #20


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





A wiesz gdzie niektóre BMKi maja czujnik obrotu wału zamontowany fabrycznie ?

Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 10:48