![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2008 Skąd: Bratislava ![]() |
odnośnie rejestracji... bo niektórzy pytają...
r34 można rejestrować bez problemu w pl jako rhd... kwestia przejścia się do rzeczoznawcy po papier, że ten samochód występował tylko jako rhd... z tym papiurem do wydziału komunikacji i jeździmy po pl ![]() i tyle problematyczności z urzędasami ![]() -------------------- Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind Insta: @tqmmpl Twitter: @tqmmpl |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() SHIFT_oldschool Dołączył: Sun, 14 November 2004 ![]() |
Tia, tylko weź wytłumacz gościowi na stacji diagnostycznej, żeby podbił ci przegląd gdy masz kierownicę po niewłaściwej stronie.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 07 June 2006 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2008 Skąd: Bratislava ![]() |
dałem jako przykład... przecież nie wymienię wszystkich samochodó rhd only
-------------------- Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind Insta: @tqmmpl Twitter: @tqmmpl |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
moj samochod marzenie tez od wielu latek...krece sie b. czesto wlasnie w miejscu gdzie zrobiles te fotki na Puławskiej wiec mam nadzieje zobaczyc to auto na zywo....jedyne do czego nie potrafilbym sie przyzwyczaic to kierownica po prawej
![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 23 August 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
odnośnie rejestracji... bo niektórzy pytają... r34 można rejestrować bez problemu w pl jako rhd... kwestia przejścia się do rzeczoznawcy po papier, że ten samochód występował tylko jako rhd... z tym papiurem do wydziału komunikacji i jeździmy po pl ![]() i tyle problematyczności z urzędasami ![]() Rejestrowałeś RHD w Polsce? Czy tylko ci się wydaje że to jest takie łatwe? Akurat obecnie jestem na etapie rejestracji R32, i nie jest tak bez problemowo jak piszesz. -------------------- aka mati
------------------------------ |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 July 2008 ![]() |
Wg nowych przepisów to nawet żadnego papieru załatwiać nie trzeba, bo jeśli auto jest gdzieś w unii zarejestrowane, to u nas też musi. Ale teoria teorią, a w praktyce wiadomo...
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2008 Skąd: Bratislava ![]() |
Rejestrowałeś RHD w Polsce? Czy tylko ci się wydaje że to jest takie łatwe? Akurat obecnie jestem na etapie rejestracji R32, i nie jest tak bez problemowo jak piszesz. informacja od sędziny, policji i osoby pracującej w wydziale komunikacji katowickim - jak to wygląda w praktyce... no cóż to jest polska... -------------------- Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind Insta: @tqmmpl Twitter: @tqmmpl |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 05 March 2008 Skąd: Ireland Letterkenny ![]() |
dla rejestrujących rhd, spróbujcie sie powołać na tą ustawę http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUri...99L0007:PL:HTML
-------------------- www.stormriders.pl
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
nie mylcie pojęć , problemu z rejestracją nie ma żadnego, problem jest z przeglądem. wczoraj przy okazji przeglądu poczytałem wytyczne do odrzucenia pojazdu na przeglądzie i pisze jak wół że pojazd posiadający kierownice z prawej strony i zarazem wiecej niż 3 koła nie przechodzi przeglądu. jeżeli ten zapis sie nie zmieni to żaden diagnosta sie nie podłoży
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
A te wytyczne to z czego? Z rozporządzenia w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia?
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#12
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Zdecydujcie sie. Nie zarejestrujesz, ale jezdzic mozesz, czy zarejestrujesz ale nigdy nie dostaniesz przegladu??
Oczywiscie wylaczamy z rozwazan przypadek jezdzenia po PL autem RHD na obcych blachach... -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#14
|
![]() |
Jeżeli jest samochód zarejestrowany w Anglii to możesz nim legalnie poruszać się po naszych drogach.
Ktoś miał racje pisząc, że taki samochód można zarejestrować... bo można.... o ile będzie miał badanie techniczne od diagnosty. ![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
A po co mieć do rejestracji badanie od diagnosty, skoro ETS już rok temu zlaczkował nakaz przeglądania samochodu sprowadzonego z Unii, a polskie urzędy mają obowiązek honorowania przeglądów zagranicznych? http://www.auto-motor-i-sport.pl/wiadomosc...wosci-2361.html
A nawet jeśli się jakiś baran w urzędzie uprze że przegląd być musi, a diagnosta powie że ni chu-chu, to dokładnie to samo rozporządzenie na które się powołuje z kierownicą po prawej (dział 3, rozdz. 1 par. 9 pkt 2.) mówi, że samochód zarejestrowany w innym kraju aby być dopuszczonym technicznie do ruchu w Polsce musi spełniać wymagania określone w Konwencji Wiedeńskiej (czyli swoje krajowe, a nie polskie)? Więc jeśli mamy auto wciąż na brytyjskich blachach, to musimy otrzymać papier o przejściu przeglądu, bo auto spełnia wymagania rozporządzenia. (dział 1, par 1., pkt 2.) -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Czyli generalnie na ten rok jazdy sie zarejestruje
![]() -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
To potem wycieczka do UK po MOT
![]() -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#18
|
![]() |
Wojtek, to po co wymagany jest tzw. przegląd zerowy ?
Jesienią sprowadziłem z niemieć A4 .... i mimo aktualnych badań na terenie Niemiec musiałem ten przegląd opłacić. |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Właśnie ten przegląd zerowy jest bezprawny, vide link.
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#20
|
![]() |
Z drugiej strony taki przegląd (tylko przeprowadzony uczciwie) powinien jednak w jakiejś formie być.
Co z tego, że samochód ma aktualne badanie, skoro często jest po wypadku (czasem bardzo poważnym) a u nas w kraju "naprawiany" po najniższych kosztach. Takie coś... jak by nie patrzeć stanowi zagrożenie na drodze. ......... to tak offtopowo. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 10 September 2025 - 22:53 |