![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 08 July 2007 Skąd: kg ![]() |
Witam
Zdecydowałem się kupić BMW E24 635 I teraz pytanie chce tam większy nowszy motor np z m3 albo m5 może coś innego Co by tam realnie wsadzić aby był wilk syty i owca cała - chce zrobić z tego naprawdę szybkiego klasyka . Dzieki za każdą zdrowa odpowiedź . Pozdrawiam . -------------------- Sobota/Niedziela : Honda Prelude VtiS BB5 98'
Poniedziałek/Piątek : Audi S4 B7 Mody wstrzymane spłacamy mieszkanie . |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
Myślę, że taki m60 lub m62 pasowałby całkiem nieźle
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 14 June 2009 Skąd: Warszawa. ![]() |
Najpierw powiedz z jakich emek chcesz swapować silniki bo nie wiadomo o co chodzi...
motor s62 z m5 e39 , koszt całego swapu to ok ~30k. Nie wiele osób chce się tego podejmować zresztą. Chyba że mowa o 3.6 lub 3.8 z e34 to zupełnie inna sprawa. Druga sprawa - chcesz kupować budę pod swap , to po co 635 ? 628 , 630 są dużo tańsze , a w tych autach chodzi głównie o blacharkę , wiec szukaj zadbanego , nie przepruchniałego. W PL na dzień dzisiejszy nie ma ciekawej bazy w rozsądnych pieniądzach pod swap, wiem bo sam szukam jakiejś e24 pod s62 , więc trzeba będzie się wybrać do volksdojczów , za 3k euro można znaleźć na prawdę ciekawa budę z full elektryka etc. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 16 June 2008 Skąd: TheDark ![]() |
na polskie warunki najbardziej optymalne to v8 4.0 lub 4.4
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 08 July 2007 Skąd: kg ![]() |
Witam .
Dzięki za zainteresowanie i pro podejście do tematu . Dlaczego 635 – a dlatego aby zostawić wszystkie niepotrzebne części i sprzedać lub odrestaurować drugie E24 . Poruszając kwestie silnika nie mam pojęcia przyznam , pewne jest że 6,9 z 635CSI nie powala mnie i oscylował bym w granicach przynajmniej niskich 5 sekund , może mniej „powiedzmy że kwota 30 tys za kompletny swap jest do zaakceptowania ” więc jak najbardziej wchodzi w grę . Auto robię dla siebie do późnej starości ![]() Jakie osiągi mogłaby mieć taka buda z konkretnymi motorami np. e39 m5 ? ![]() -------------------- Sobota/Niedziela : Honda Prelude VtiS BB5 98'
Poniedziałek/Piątek : Audi S4 B7 Mody wstrzymane spłacamy mieszkanie . |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 February 2006 Skąd: Torun ![]() |
Mialem e24 z 3,8. Super woz, warto. V8 poprawi rozklad mas, ale napewno zabije klimat auta jesli ma byc to woz streetowy. Na moje do e24 nie ma lepszego motoru jak s38. Co do osiagow to nasza miala ok 5,5 regularne, ale na zdychajacej przeplywce i gownianych oponach. Zawias byl B6+H&R, aku w bagazniku i auto sie naprawde fajnie prowadzilo. Aha moze warto sie doksztalcic i zakupic model fo lifcie z o niebo lepsza zawiecha od e28. Czyli modele po 2giej polowie 82r - tak wiec jedynie 628 i 635 wtedy juz tylko byly. Kup 635 zapakuj s38b38, zrob zawias, zapakuj doglega, dobry most i przelotowy wydech. Nie ma nic lepszego niz piekny klasyk, dobrze jezdzacy z rajdowo chodzacym motorem. Sam chetnie bym zrobil jeszcze raz taki projekt.
To na zdjeciu to e30. Co do budy to mozna ladna kupic za 3,5tys zl a mozna kupic gowno za 10 lub 15tys wiec trzeba uwazac. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Uturbić aktualny motor.
635CSI jest co raz rzadszym okazem i szkoda pchać pod maskę jakieś aluminiowo-plastikowe V8. Może i będzie to najszybsza i najtańsza droga do tych ~300KM i +400Nm ale czy nadal będzie miała w sobie to coś z lat 70-80'? M30 znosi bardzo dobrze dmuchanie więc myślę że za koszt silnika ,swapu i innych dupereli do tego można pobawić się w jakieś soft turbo i mieć nadal pełnowartościowego klasyka z osiągami lepszymi niż V8 ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 08 July 2007 Skąd: kg ![]() |
Raczej swap uturbianie strojenie zostawię w spokoju
![]() http://www.youtube.com/watch?v=eB-19vQutRM...feature=related A na początku chciałem robić opla mantę A . Dzięki pozdrawiam Edit: Camil prawda z zegarami ujowa sprawa ![]() Pokusi się ktoś o polemikę w temacie przyspieszenia przy silniku od e39m5 ? -------------------- Sobota/Niedziela : Honda Prelude VtiS BB5 98'
Poniedziałek/Piątek : Audi S4 B7 Mody wstrzymane spłacamy mieszkanie . |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 February 2006 Skąd: Torun ![]() |
Pamietaj, ze zeby swap mozna bylo w miare szybko i bezproblemowo wykonac nalezy miec CALE auto dawce. Wtedy jest najmniej kosztownych i czasochlonnych niespodzianek. Noi tak troche ujowo miec zegary z e39 w e24 no nie? BMW w porownaniu do innych marek robi auta ktore sie dobrze trzymaja drogi i warto inwestowac w jakis mocniejszy motor, zawieche bo to auto jezdzi a nie poszukuje trakcji na kazdym biegu.
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 14 June 2009 Skąd: Warszawa. ![]() |
CYTAT Pamietaj, ze zeby swap mozna bylo w miare szybko i bezproblemowo wykonac nalezy miec CALE auto dawce. To prawda , i wręcz wymagane jeśli chodzi o s62. Przed przełożeniem można sobie wszystko rozpisać co i jak i nie będzie problemów , gdy nie podłączymy któregoś z czujników motor będzie chodził w trybie awaryjnym ~200ps , czyli jeszcze gorzej niż w przypadku m30. Dawce w UK , można znaleźć za jakieś 4-6k funtów , tylko rzadko się trafia konkretny egzemplarz... |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 24 May 2009 Skąd: Poznań ![]() |
Witam
kupiłem model 628 CSi z roku 1984 w oryginale z UK i mam plan na zrobienie auta pod drift-czy ktoś taki temat już ćwiczył...jeżeli tak-proszę o rady,czego unikać a w co warto inwestować...? myślałem o wstawieniu silnika 3.5 i oczywiście skrzyni manual.... Dochodzi również zmiana na europ.stronę kiery.... Pozdrawiam |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 06 July 2025 - 00:25 |