![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 16 March 2009 ![]() |
Witam, w sumie to chodzi dokładnie o to co w temacie.
Kumpel ma okazje kupić a4 2,5tdi quattro z fajnym wyposażeniem, i generalnie fajny egzemplarz, no ale autko ma być dosyć żwawe, i od czasu do czasu pewnie będzie "deptane". A po wpisaniu a4 2,5tdi w google wywaliło nam sporo negatywnych opinii na temat tego silnika. Ile by mogło kosztować (nie pytamy czy to możliwe bo wiadomo że wszystko się da) włożenie na miejsce tego 2,5tdi silniczka 1,9tdi ARL (ARL był by po wirusie)?? ile by to mogło kosztować (pomijając cene samego silnika) no i czy jest sens w ogóle robić... ?? -chodzi mi o ewentualną późniejszą awaryjność. a ha, autko ma 6'cio biegowego manuala. Dzieki wielkie i pozdrawiam, czekam na jakieś opinie ludzi którzy mają pojęcie o temacie ![]() |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
To zależy czy to V6 (z padającym rozrządem) czy R5
![]() -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 16 March 2009 ![]() |
no właśnie te V6 z tego co wiemy :/
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 01 April 2004 Skąd: Sz-n ![]() |
W A4 nigdy nie bylo R5, jego koniec to `97 wraz ze zmiana A6 C4 na A6 C5. Generalnie masz racje, V6 lepiej unikac jak ognia
![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 16 March 2009 ![]() |
no właśnie, a brat tego kumpla znalazł mu w Belgi ponoć naprawdę niezłą okazje, no tyle ze właśnie z tym silnikiem, a generalnie autko ma stuknięty tył, ale na tyle delikatnie ze to groszowe sprawy naprawic bo chyba tylko zderzak i lampa.
no w każdym razie, chciał by mieć tam ARL ale ktoś mu tam powiedział że chyba się nie da bo te 2,5 jest wzdłużnie a arl poprzecznie, czy na odwrót, nie wiem... ja się nie znam, dlatego zwracam się z prośbą do fachowców ![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 16 March 2009 ![]() |
vtg i compsport sie nie podejmie takiego zadania, możecie proszę polecic kogoś to mógł by sie tym zainteresować ?
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 15 September 2008 Skąd: Ropniakowo ![]() |
Poszukaj zdrowego avf(130).Były wkładane fabrycznie wzdłużnie i są równie wytrzymałe co arl.skrzynia 6 sprzęgło 240mm i można rzeźbić grubo
![]() |
|
|
gość_Golfista_* |
![]()
Post
#8
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 16 March 2009 ![]() |
czyli jeśli kumpel sie zdecyduje, to może kupić 2,5tdi i wlozyć do niego tego avf(130ps) i to nie była by jakaś "wielka rzeźba" bo te silniki byly tez montowane w owych a4 tak
![]() jakie mogą być koszta przeszczepu ?? (z pominięciem ceny samego motoru,komputera i okablowania) ?? |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 15 September 2008 Skąd: Ropniakowo ![]() |
czyli jeśli kumpel sie zdecyduje, to może kupić 2,5tdi i wlozyć do niego tego avf(130ps) i to nie była by jakaś "wielka rzeźba" bo te silniki byly tez montowane w owych a4 tak Podejdzie bez problemu.Myślę że około 3-5 kpln. ![]() jakie mogą być koszta przeszczepu ?? (z pominięciem ceny samego motoru,komputera i okablowania) ?? ![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
Podejdzie bez problemu.Myślę że około 3-5 kpln. ![]() Chyba z programem ? -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 15 September 2008 Skąd: Ropniakowo ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 16 March 2009 ![]() |
a orientuje się ktoś może jak po takiej operacji z "formalnościami" ??
gdybym w papierach chciał miec ze to 1,9 a nie 2,5 (podejrzewam ze oplaty by byl niższe prz poj <2L) |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 December 2003 Skąd: Gliwice ![]() |
A wiesz o tym że sprowadzając takie 2.5tdi musisz zapłacić 18% akcyzy? Swap przed rejestracja też nic nie da bo akcyza policzona będzie wg oryginalnych dokumentów auta wg których pojemność >2.0
Pozdro -------------------- WWW.CINSOFT.PL
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 16 March 2009 ![]() |
tak tak, o tym wiemy
no i dzisiaj kumpel jedzie tam do tego brata obejrzeć owe A4, no tylko właśnie pytanko, jak to było by już w PL... w sensie, ściągnie sobie te autko, zarejestruje, będzie jeździł powiedzmy do zimy, a zimą zrobi przeszczep... no i czy teraz jest to skomplikowana procedura żeby na papierze było że to a4 z 1,9 a nie 2,5 dzięki wszystkim za odpowiedzi ![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
Z ogarnięciem elektroniki i programem.Uważasz że to zbyt duża kwota? Ja ze zrobieniem wirusa to OK, bo za sam swap to ... drogawo -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 10 December 2008 Skąd: stw ![]() |
to nie lepiej kupić od razu 1.9 TDI AVF (130KM),będzie tańszy w zakupie, wirus i ogień masz 160KM i sporo NM.
i nie będziesz miał zawrotu głowy przy swapie, ubezpieczeniu wychodzi taniej i mniej problemów, pytanie jak wielka jest ta okazja(auto) bo jak przebitka ceny jest duża na korzyść tego A4 - to bierz. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 13:57 |