![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 26 March 2007 Skąd: Pruszków ![]() |
Witam
GT1749V siedzi w silniku 2.0 TDCI 136KM w Focusie (z resztą ta sama co w starych 1.8) Moim zdaniem ona puchnie i nie podobają mi się wykresy. Podpowiedzcie czy GT1852V rozwiązała by sprawę powietrza w wyższych partiach obrotów?? Jak z lagiem ? zestawiłem te dmuchawki (IMO część zimna, fi-wirnika takie same) - jeśli czegoś nie pogibałem ![]() Pytałem u JarkaK i u Mastersa ale jakoś ucichlo więc próbuje na ogólnym. -------------------- Kiedyś TDCI teraz US - VTEC
SZYBCIEJ mocą, FAJNIEJ momentem |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
IMO wirnik w GT18 ma prawie 52mm średnicy vs 49mm w GT17 (rozmiar OC) - to dużo (GT1749VA (130PD - AWX) jest własnie o tyle mniejsze od GT1749VB (150PD-ARL) co daje 0,2 Bara wiecej wydajności
AWX ![]() ARL ![]() OE to grubość wałka i to jest takie samo GT18 bedzie wydajniejsza bo ma większy wirnik, większe łopatki i jednocześnie nie powinna mieć znacząco większego laga ps. masz moze jeszcze wymiary gorącej części ? ps.ps. skąd masz takie fajne dane ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 26 March 2007 Skąd: Pruszków ![]() |
!! TUTAJ !! są wszystkie komponenty z rysunkami włącznie
dodatkowo w dziale "Download catalog" są katalogi do pobrania ( katalog turbosprężarek ) gdzie jest full parametrów o których nie zawsze mam pojęcie ![]() ![]() -------------------- Kiedyś TDCI teraz US - VTEC
SZYBCIEJ mocą, FAJNIEJ momentem |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
dziękować, skarbnica wiedzy !!!! -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 19:12 |