![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Super User Dołączył: Thu, 21 February 2008 ![]() |
Przymierzam do zbudowania sobie mocnego RWD na 1/4. Dyfer to ciagle sprawa otwarta, wyboru nic nie ogranicza oprocz wytrzymalosci, otwartego nie biore pod uwage, auto musi samo dojechac na zawody i z nich wrocic. Opcje:
- zwykly dyfer otwarty ale zaspawany - tu do wyboru do koloru - szpera plytkowa np. jak w BMW - szpera helikalna - dyfer z blokada tak jak z tylu w starszych audi Pytanie jest ktore z tych rozwiazan pozwoli mi na najlepsze starty i zeby dalo sie tym jechac po ulicy, ja mysle o dyfrze z blokada mostu na stale ktora by byla rozlaczana np. po wrzuceniu drugiego/trzeciego biegu. Co o tym myslicie, a moze jakies inne opcje? |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
Z elektroszperą da się jeździć po drogach.
-------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Super User Dołączył: Thu, 21 February 2008 ![]() |
Pewnie sie da, duzo ludzi tak jezdzi i sobie chwali. A jak to sie ma do startow na 1/4?
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
A jak starty na 1/4-ą mają się do tematyki działu ,,Time Attack'', zwanego wcześniej ,,Jazda po zakrętach''?
r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Thu, 21 February 2008 ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 22:39 |