Shoutbox 0 nowych PW 


> x20xev - co to warte?
bobr4
post Fri, 24 Oct 2008 - 20:15
Post #1


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





Witam

mam szybkie pytanko - jak w temacie, silnik X20XEF (wychodzi ze chodzilo o pewnie o XEV) - co jest on wart?
brat ma propozycje wsadzenia takiego do swojego dupowozu ale ciekawi jestesmy jak jest z tymi silnikami - czy sa awaryjne, na co zwracac uwage, jak moze zareagowac na male dmuchniecie?
ostatni punkt bedzie, ale na razie trzeba wiediec jak seria daje rade.

swap ma byc raczej nietypowy.

z gory dziekuje za odpowiedzi


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 13)
Wspieraj forum
post Fri, 24 Oct 2008 - 20:15
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
DeviLL
post Fri, 24 Oct 2008 - 20:24
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Sun, 22 May 2005
Skąd: Krakow





A nie x20xev czyli 2.0 16v 136km ecotec ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Fri, 24 Oct 2008 - 20:56
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





pewnie tak
bratu mechanior dyktowal przez tel i moze brat zle zrozumial.


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Fri, 24 Oct 2008 - 21:24
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Zasadniczo maja dwie wady, padajacy czujnik polozenia walka, i dosyc czesto w tych motorach korby lubialy wyjsc bokiem (problem ze srubami korbowodowymi) . Taki ulomny brat c20xe smile.gif
Lepszy jest z Nubiry / Leganzy 2.0 x20sed. Moc ta sama, natomiast nie ma powyzszych wad.



Pozdr
Jadzwin


--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek111
post Fri, 24 Oct 2008 - 22:00
Post #5


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 August 2007
Skąd: zabrzeg





silnik wmiare ale nie nadający sie kompletnie to tuningu lepiej swapować na xe lub let


--------------------
calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Fri, 24 Oct 2008 - 23:00
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





dziekuje koledzy za podpowiedz

czyli lepiej pojsc z c20xe

a jak ma sie sprawa z chlodzeniem? silnik ma byc docelowo w Fiescie

od razu uprzedze sceptykow - ciezko znalezc w PL 1.6 Turbo zeby wsadzic.
a Fordowski 2.0 nie jest w tej chwili u majstra do przeszczepu dostepny.

a LET jest nieosisgalny cenowo.

Jadzwin - ale mowisz ze korby wychodza jak sie go dmuchnie tak?
czyli zakladajac ze byloby 0.5 b doladowania trzeba by zaaplikowac lepsze korby albo sruby ARP?


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Fri, 24 Oct 2008 - 23:15
Post #7


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





No i seryjna elektronika nie jest jakas chetna do wspolpracy. Ale zdaje sie chyba latwo mozna do tego elektronike z XE/let zamontowac.


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Sat, 25 Oct 2008 - 00:22
Post #8


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





Mozna by jeszcze probowac elektronike z nubiry zapodac. MAP sensor i tylko czujnik walu.

Z tego co kojarze to GEKO mialo takiego xeva na 200 cos koni. Jakkolwiek sruby w korbach bym wymienil na ARP dla swietego spokoju.


CYTAT(Colin @ Sat, 25 Oct 2008 - 00:15) *
No i seryjna elektronika nie jest jakas chetna do wspolpracy. Ale zdaje sie chyba latwo mozna do tego elektronike z XE/let zamontowac.



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zgred
post Sat, 25 Oct 2008 - 11:11
Post #9


Super User
Dołączył: Tue, 21 November 2006
Skąd: Warszawa/Raszyn





z x20sed 200km zrobisz spokojnie.Klonek ładował męsko w serie ja tyż i motory dawały rade...Fakt ze mi tlok pękł ale to w okolycy bara na Td04-16...Xev na większy stopień i elekryke inną
Pzdr


--------------------
WARNING! Small children may get sucked into turbo!


X20SED+td05-16=300....
B235+???=??? się zaczyna robić
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Sat, 25 Oct 2008 - 22:19
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





Wlasnie tez o klonku chcialem napisac. On tez mial awarie, ale zdaje sie, ze okolice 300km.


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zgred
post Sat, 25 Oct 2008 - 22:35
Post #11


Super User
Dołączył: Tue, 21 November 2006
Skąd: Warszawa/Raszyn





Klonek utopił tłoki poprostu...


--------------------
WARNING! Small children may get sucked into turbo!


X20SED+td05-16=300....
B235+???=??? się zaczyna robić
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klonek78
post Thu, 18 Dec 2008 - 22:32
Post #12


Forum Homee
Dołączył: Mon, 01 August 2005
Skąd: Elbląg





CYTAT(Zgred @ Sat, 25 Oct 2008 - 22:35) *
Klonek utopił tłoki poprostu...


Klonek pod koniec życia silnika ładował ile popadnie i zakończyłem na 1,4bara - innych efektów niż pęknięte tłoki się nie spodziewałem - no może że szybciej korby się poddadzą laugh.gif


--------------------
Szymany - ET 15,65 Vmax 168km/h - zero odchudzania + duże CarAudio + klima + seria sprzęgło
259HP + 347Nm@0,85bara - będzie więcej....
350HP + 450Nm coming soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zgred
post Fri, 19 Dec 2008 - 14:06
Post #13


Super User
Dołączył: Tue, 21 November 2006
Skąd: Warszawa/Raszyn





CYTAT(klonek78 @ Thu, 18 Dec 2008 - 22:32) *
Klonek pod koniec życia silnika ładował ile popadnie i zakończyłem na 1,4bara - innych efektów niż pęknięte tłoki się nie spodziewałem - no może że szybciej korby się poddadzą laugh.gif


A niewypadaly Ci zapłony? U mnie przy 1.4bar juz zaczeło przerywać


--------------------
WARNING! Small children may get sucked into turbo!


X20SED+td05-16=300....
B235+???=??? się zaczyna robić
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klonek78
post Sun, 21 Dec 2008 - 14:30
Post #14


Forum Homee
Dołączył: Mon, 01 August 2005
Skąd: Elbląg





CYTAT(Zgred @ Fri, 19 Dec 2008 - 14:06) *
A niewypadaly Ci zapłony? U mnie przy 1.4bar juz zaczeło przerywać


nie miałem problemu z wypadaniem zapłonu DIS wystarczał i odpowiednie świece. co innego ze spalaniem stukowym - nie wystarczyło czasu żeby wystroić ew. znaleźć przyczynę cool.gif


--------------------
Szymany - ET 15,65 Vmax 168km/h - zero odchudzania + duże CarAudio + klima + seria sprzęgło
259HP + 347Nm@0,85bara - będzie więcej....
350HP + 450Nm coming soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 23:37