Shoutbox 0 nowych PW 


> 350Z USA VS EURO - różnice
mikro
post Wed, 06 Aug 2008 - 12:17
Post #1


User
Dołączył: Mon, 14 July 2008





poszukuje informacji na temat różnic występujących pomiędzy wersją 350Z sprzedawaną w USA a w Europie

Z góry dziękuje za informacje

Go to the top of the page
 
+Quote Post
2 Stron V   1 2 >  
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 19)
Wspieraj forum
post Wed, 06 Aug 2008 - 12:17
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
cibor
post Wed, 06 Aug 2008 - 12:21
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Sat, 17 September 2005
Skąd: Warszawa





Tu masz parę informacji i skany na temat różnic w mocy na przestrzeni produkcji:
http://www.nissantech.pl/index.php?showtopic=1138


--------------------
aryjska puszka 2.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
markus90
post Sat, 27 Sep 2008 - 16:44
Post #3


Rookie
Dołączył: Sat, 27 September 2008





Witam. cibor, na tej stronie co podałeś jest tylko opis, co pozmieniali w tym nowszym 350z, a nie różnce w wersjach USA, a EU. Właśnie ja też jestem ciekaw jakie są te różnice i czy są jakiekolwiek, w końcu wszystkie są robione w Japonii z tego co wiem. Pozdr wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Performante
post Sun, 28 Sep 2008 - 12:33
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Fri, 18 February 2005
Skąd: Południe





nie tak wcale dawno (w lipcu) przy okazji drobnych zakupów do Navary kolega ktory ma 350Z (EU) pytal o czesci do siebie. Kierownik salonu (w DE) wlasnie mowil bardzo duzo na temat tego, ze czesto przyjezdzaja do nich klienci po czesci do US Spec i bardzo wiele rzeczy nie pasuje m.in. np. w zawieszeniu. Nie wciagalismy sie w szczegoly ale mowil wlasnie ze to dziwne i podobno jakosc wykonania tez jest inna...

Konkretnych roznic nie znam, wiem tylko tyle ze w US mozna bylo kupowac totalne golasy, u nas chyba wszystkie mialy hamulce Brembo i felgi 18'.


--------------------
911 992 4S
M5 F90 800KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ju-by
post Sun, 28 Sep 2008 - 17:38
Post #5


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 11 June 2003
Skąd: Warszawa





Różnic jest bardzo wiele, od silnika po takie rzeczy jak spawy. Brzmi to absurdalnie ae w ramach pakietu NISMO w USA można zamówić mocniejsze spawy karoserii czyli takie, jak w EU-spec. Różnice takie jak mocowania zderzaków (i same zderzaki), grubość stabilizatorów i hamulce to kolejne rozbierzności w specyfikacjach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
markus90
post Mon, 29 Sep 2008 - 00:13
Post #6


Rookie
Dołączył: Sat, 27 September 2008





Dzięki wielkie za odpowiedzi; hah no ale mimo tych różnic wciąż istnieje jedna ogromna przewaga za wersją USA- cena wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Performante
post Mon, 29 Sep 2008 - 08:14
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Fri, 18 February 2005
Skąd: Południe





bo akurat w tym przypadku cena = jakosc...


--------------------
911 992 4S
M5 F90 800KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
*Sajmon
post Mon, 29 Sep 2008 - 10:23
Post #8


Forum Homee
Dołączył: Tue, 08 June 2004
Skąd: Cov





To może jest coś na co powinno zwrócić się szczególną uwagę w wersji US podczas eksploatacji? Bo właśnie parę dni temu przyjechała Zetka kumplowi do domu zza wielkiej kałuży.. rocznik 2006 przed liftem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ju-by
post Mon, 29 Sep 2008 - 21:47
Post #9


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 11 June 2003
Skąd: Warszawa





Nie usztywniać za bardzo zawieszenia. US-spec. przeważnie po kilku km po PL ma tendencje do rozklekotywania się. Jeśli nie ma szpery lub jest "normalna" to ok, jeśli natomiast nowy patent, czyli "szpera" oparta o tylne hamulce - na stan klocków/tarcz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
*Sajmon
post Tue, 30 Sep 2008 - 00:22
Post #10


Forum Homee
Dołączył: Tue, 08 June 2004
Skąd: Cov





Na tyle co się zorientował to ma wersję bez "ESP", więc pewnie ta "szpera", która blokuje koła hamulcami. W takim układzie, lepiej jest zainwestować w jakąś szperę aftermarket, czy może np. szperę od UE Spec ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ju-by
post Wed, 01 Oct 2008 - 23:55
Post #11


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 11 June 2003
Skąd: Warszawa





Tyle ze ja nie wiem, czy to takie hop siup. Na chlopski rozum moze byc utrudnione ze wzgledu na wspomniana szpere. Moze strasze, mam nadzieje, ze nie jest tak zle jak mi sie wydaje. Jak kupowac to juz jakis lepszy aftermarket.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
markus90
post Fri, 03 Oct 2008 - 15:34
Post #12


Rookie
Dołączył: Sat, 27 September 2008





Hmm a orientujecie się czy w Z ze stanów trzeba zmieniać reflektory, żeby były dopasowane do PL, czy te oryginalne z USA są zgodne z naszymi wymogami?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Fri, 03 Oct 2008 - 16:10
Post #13


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





Zadne swiatla z aut z USA (niewazne przednie czy tylne) nie sa zgodne z polskimi przepisami.
Kwestia jedynie kto to sprawdzi...


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ju-by
post Fri, 03 Oct 2008 - 16:14
Post #14


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 11 June 2003
Skąd: Warszawa





Nie są. Co więcej ich wymiana nie jest taka łatwa, jakby się mogło wydawać (nie są plug&play), choć ma to małe znaczenie, i tak większość osób importujących auta z US&A lapmpy przerabia albo wręcz zostawia US-spec. z przodu (bo nie widać, bo liczą na to, że policjant się "nie kapnie" a przegląd "się załatwi") przerabiając lub wyminiając tylne, które różnią się na pierwszy rzut oka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
markus90
post Sat, 04 Oct 2008 - 13:43
Post #15


Rookie
Dołączył: Sat, 27 September 2008





O, to coś nowego dla mnie, co nie pasuje w tylnych lampach do wymogów? Bo wiedziałem że z przednimi coś jest nie tak, tam chyba o kąt świecenia chodzi, nie wiem dokładnie, ale aż do teraz zawsze myślałem że tylne sa okej...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Warpi
post Sat, 04 Oct 2008 - 14:00
Post #16


Super User
Dołączył: Mon, 17 May 2004
Skąd: LBI





w tylnych chociażby nie ma pomarańczowych kierunkowskazów nie wiem jak w Z US-Spec ale wiekszość amerykańców ma czerwone. A w US są odblaski w lampach ? czy amerykanie uważają je za zbędne ?


--------------------
CCWA i ARX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
markus90
post Sat, 04 Oct 2008 - 14:03
Post #17


Rookie
Dołączył: Sat, 27 September 2008





Chyba że chodzi o kierunkowskazy, w stanach w praktycznie wszystkich autach są czerwone, a w EU pomarańczowe, ale ten problem odpada w Z'kach bo kierunki są wbudowane w zderzak i w US z tego co widziałem też są pomarańczowe...
Wzoruję się na tym filmiku: http://pl.youtube.com/watch?v=LEcwkFbxvtg&...feature=related
Go to the top of the page
 
+Quote Post
*Sajmon
post Wed, 12 Nov 2008 - 14:52
Post #18


Forum Homee
Dołączył: Tue, 08 June 2004
Skąd: Cov





Żeby nie zaczynać kolejnego tematu - odkopię ten. (No chyba że mod uzna, że warto wydzielić ale czy ja wiem...)
Szukałem na tym forum we wszystkich tematach o 350Z temat szpery przewijał się wielokrotnie ale nigdzie nikt nie wspominał, jaka szpera aftermarket nadawałby się najlepiej do tego auta.

Konkretnie do modelu US Spec, gdzie za szperę robi ten "elektroniczny diwajs", który katuje heble.
Auto używane codziennie więc 2way odpada, raczej 1.5 way. Ktoś może polecić jakiś produkt? Kaaz, Quaife, Cusco?
I gdzie w Wawie byłoby najlepiej założyć tą szperę? Problemów z elektroniką chyba nie powinno być - wersja bez kontroli trakcji.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SZAFA
post Sun, 28 Dec 2008 - 13:26
Post #19


Frequent User
Dołączył: Mon, 01 May 2006





co do różnic miedzy usdm ,a np. eudm jest faktem ,że wiele modeli na usdm jest produkowana na oddzielnej linii. Nie wiem jak sie ma to do 350 z ale zawias ma na pewno inny i ogólną jakość wykonania. Amerykany nie przywiązują tak wagi do szczegułów jak europejczycy więc robią dla nich tańsze ale gorsze auta. Tak samo ma sie z beemką i mietkiem na tamte rynki. Przecież gdzieś muszą być te koszty w czymś poodcinane. Gorszej jakosci skóra ,opony ,hamulce itd....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HMP_inc
post Sun, 28 Dec 2008 - 15:50
Post #20


Forum Killer
Dołączył: Sun, 11 June 2006
Skąd: LU





Że niby X5 czy ML na rynek amerykański jest gorzej wykonane od europejskiego? Albo siódemka? Stare mity, które się już przeterminowały. Z grubsza chodzi o to, iż wnętrza aut na rynek USA muszą być wykonane z materiałów bardziej ekologicznych i które mozna przetworzyć. Zawieszenia też moga mieć bardziej miękka charakterystykę, taka specyfika tamtego rynku.

A auta są tańsze ze względu na podatki, a nie wyraźnie gorszą jakośc wykonania. Tyle w temacie ot.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 11:44