![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
hej.
bylem ostatnio na hamowni z moim bmw 535i. ma on fabrycznie moc 211 lub 218hp (bez kata). A u mnie wyszlo 180hp ale jest cos dziwnego w wykresie, zreszta sami zobaczcie: http://img92.imageshack.us/my.php?image=49112888kg9.jpg najwieksza moc 180hp przy 4800 obr. powyzej tej granicy juz spada. To dziwne, bo auto ma maxymalna moc dopiero przy 5800obr. Silnik po kapitalnym remoncie, dotarty. Wymienione wszystkie dzwigienki zaworowe na ori uzywki BMW w idealnym stanie, walek rozrzadu po regeneracji, nowe tuleje cylindrow,nowe panewki,nowe pierscienie,nowe korbowody,nowy lancuch rozrzadu, nowe wszystkie uszczelki, docierane gniazda zaworowe,nowe sprzeglo BMW, skrzynia sprawdzona jest ok. Sadze,ze z mechanicznego punktu widzenia z silnikiem jest wszystko ok. Bo skoro przy 4800 ma juz te 180hp i przy 4110 moment 272NM (katalogowo winien byc 305NM) to w ciagu nastepnego 1000obr spokojnie powinien dobic jeszcze te 30kucy jak nie lepiej. czy ktos z Was mial taki przypadek? na moje oko to chyba brakuje mu paliwa na górze, macie jeszcze jakies pomysly? Dodam, ze w aucie byl robiony swap, tj dol silnika wraz z miską jest od 3.5, sterownik od 3.5 natomiast glowica i kolektory od 3.0. I tutaj mam pewne watpliwosci, bo 1 zrodla mowia,ze glowica i kolektory od 3.0 i 3.5 to jest to samo a inni mowia,ze zawory dolotowe sa o 1mm szersze w 3.5 a co za tym idzie szersze kanaly w glowicy i kolektorze. moze ma ktos tutaj doswiadczenia w tym temacie? ale nawet jesli tak jest rzeczywiscie t wydaje mi sie,ze roznica nie powinna byc 30kucy tylko co najwyzej nie wiem 10? A juz na pewno moc nie powinna tak spadac gwaltownie powyzej 4800obr. robilem juz reset map paliwa i zaplonu w kompie niestety nie pomoglo, nie ma rowniez zadnych bledow. podmienialem tez sterowniki i to samo. filtry nowe wszystkie. sadze,ze wina lezy w elektronice, tylko gdzie? zeby nie wymieniac po kolei wszystkiego niepotrzebnie. wina hamowni tez to nie jest bo na drodze czuc rowniez,ze powyzej 5000 juz slabo ciagnie.. a mialem zakladac soft turbo .. uhh pozdrawiam i czekam na jakies sugestie ![]() |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 01 August 2005 Skąd: Elbląg ![]() |
masz rację, że wygląda na brak paliwa i zanim zaczniej coś rozbierać to poszukaj kogoś z sondą AFR i już będzie wiadomo znacznie więcej
-------------------- Szymany - ET 15,65 Vmax 168km/h - zero odchudzania + duże CarAudio + klima + seria sprzęgło
259HP + 347Nm@0,85bara - będzie więcej.... 350HP + 450Nm coming soon |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
dzieki tak tez myslalem, nie wiem czy mam kogos z sondą afr a nie wystarczyloby podlaczyc manometr do listwy wstryskowej i sprawdzic cisnienie paliwa?? pozdrawiam
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 01 August 2005 Skąd: Elbląg ![]() |
dzieki tak tez myslalem, nie wiem czy mam kogos z sondą afr a nie wystarczyloby podlaczyc manometr do listwy wstryskowej i sprawdzic cisnienie paliwa?? pozdrawiam zdecydowanie pewniej sprawdzić sondą szerokopasmową - może się okaże że jest np. zbyt zalany. w każdym razie na pewno w połączeniu z wykresem z hamownii będzie wiadomo znacznie więcej -------------------- Szymany - ET 15,65 Vmax 168km/h - zero odchudzania + duże CarAudio + klima + seria sprzęgło
259HP + 347Nm@0,85bara - będzie więcej.... 350HP + 450Nm coming soon |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
oki dzieki, bede walczyl - jak cos zdzialam dam znac co sie wyjasnilo
![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Sat, 09 August 2008 ![]() |
Nie jestem pewien,ale zawsze myślałem,że to co różni 3.0 od 3.5 to oprócz kompa jest to głowica.-ale moge się mylić kieruje się logiką
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 01:51 |