![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 14 June 2007 Skąd: lublin ![]() |
Witam od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem audi a3 z silnikiem 1.8t agu ,jest to mój pierwszy somochodzik turbodoładowany
![]() i mam pytanie do expertów, (może głupie ale spróbuje) Gdzie znajduje sie blow off w tym aucie bo niewiem gdzieś syka ale nie moge do znaleść ![]() i drugie pytanie czu można go zmienić na jakiś inny (głośniejszy) i zadam jeszcze jedno pytanko co pierwsze sie robi w takich autach by zwiększyć moc ( znaczy gdzie on jest najbardziej zdławiony) -dolot -wydech -program dzięki za info |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
jak masz zmienic dolot i wydech to program na koncu zeby nie robic go 2 razy.
pewnie jeszcze jakis IC by sie przydal. cyknij fotke silnika to sie poszuka dv ![]() edit: szukajka szukajka i jeszcze raz szukajka Twoim sprzymierzencem -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 14 June 2007 Skąd: lublin ![]() |
wiem że szukajka dużo może ale nie wszystko znajduje
![]() A czy zmiana samego IC poprawi coś ?? i jakie wymiary można zastosować żeby nie przedobrzyć ![]() jeszce coś ![]() jak zwiekszyć ciśnienie doładowania czy da sie i na ile można ustawić max |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 16 March 2007 Skąd: Wyszków ![]() |
DV znajduje się przy samej scianie grodziowej jak masz dolot z filtra powietrza i osłonę plastikową na silniku to mniej wiecej w tym miejscu gdzie dolot wchodzi pod ta obudowe
![]() ![]() na inny można zmienic, najlepszy chyba będzie forge, poszukaj na forum a3 tam jest sporo o tym silniku i co można z nim zrobic ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 14 June 2007 Skąd: lublin ![]() |
dzięki za info
a powiedz mi czy tu masz coś dłubane w swojej ?? mod- od tego są PW itp |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
kolego skoro jesteś świeżak to użyj szukajki. 1.8T jest na tym forum obcykane na 10000 sposobów. Cierpliwa lektura i wszystkiego się dowiesz....
-------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 14 June 2007 Skąd: lublin ![]() |
koledzy pomocy
nie zakładam kolejnego tematu prosze o pomoc:( kupiłem dzisiaj wskaźnik ciśnienia doładowania i niewiem gdzie go podłączyć ktoś tam pisał że w podciśnienie tam gdzie jest regulator ciśnienia paliwa , założyć trójnik i już ,no wiec tak zrobiłem no i co na wolnych pokazuje - 2,3a jak dam w palnik opkazuje 0 i nic więcej a turbo chodzi bo aż przewody od IC twarde sie robią no i blow of puszcza to niema bata żeby nie chodziło. moje pytanie gdzie to podłczyć ??? |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 16 March 2007 Skąd: Wyszków ![]() |
to jest podłączenie wskaźnika w silniku AGU, foty od kumpla z auta
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/224c3910f98b8018.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/97956b8cf0b9b62a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ef9b96c4de43857f.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8bb6d28f415ad543.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...15405ef9e9.html |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 14 June 2007 Skąd: lublin ![]() |
dzieki kolego za pokazik
właśnie tak samo i ja podłączyłem i lipa na 5-6 tys pokazuje 0 ![]() co to może sie dziać turbine słychać blow off też chodzi może to być że słabo pompuje turbo ?? ile taka turbinka powinna dmuchać |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: WuPeeR ![]() |
0.6 w serii dla 150 koni, trochę więcej (0.8) dla 180...
może te zegary są nie bardzo? Skoro wszystko chodzi, to znaczy, że musi działać. Nie przytkałeś tej rurki gdzieś w trakcie montażu? Próbowałeś puścić przewód jakoś inaczej? I kolejne pytanie - testowałeś zegary na luzie czy w trakcie jazdy? ![]() -------------------- Lanos STI, na arabskich szlakach...
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
wepnij sie w sterowanie DVa, i po problemie.
-------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 14 June 2007 Skąd: lublin ![]() |
testowałem na luzie
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: WuPeeR ![]() |
paoloz325, to sam sobie odpowiedziałeś... na luzie K03 w 1.8T może conajwyżej zrównać ciśnienia, ale nie uzyskasz doładowania... Właśnie tak się zachowuje ciśnienie przy gazowaniu bez obciążenia w serii: od podciśnienia do "zera" w maxie.
rozpędź to auto gdzieś, to tajemnica się rozwieje i wszystko zacznie działać... ![]() -------------------- Lanos STI, na arabskich szlakach...
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 14 June 2007 Skąd: lublin ![]() |
dzięki kolego
widzisz ja właśnie zaczyna m zabawe z turbo więc nie dziwcie sie niewiedzy ![]() ale postaram sie zwiększać ją ![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 14 June 2007 Skąd: lublin ![]() |
a jeszcze jedno jak chce zwiekszyć ciśnienie doładowania to ciędiełko wydłużam czy skracam??
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: WuPeeR ![]() |
...to jadę na program do kogoś, kto ma sondę szerokopasmową i wie co robi. Sterownik w 1.8T nie pozwoli Ci mechanicznie zwiększyć ciśnienia doładowania ze względu na program... a program nie ma mapy dla ciśnień większych niż seryjne, więc zrobi się ubogo w paliwo. Jak chcesz się bawić w bieda-tuning to zacznij od kupna nowego silnika, bo Twoje 1.8T spłynie w przyszłym tygodniu do miski olejowej przy tym podejściu...
i łącz posty, zamiast zaczynać nowe. Poza tym to jest temat o BOVie. -------------------- Lanos STI, na arabskich szlakach...
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz ![]() |
testowałem na luzie paoloz325- nikt sie nie dziwi, ze jestes początkującym uzytkownikiem turbo i test doładowania robisz na luzie, ale zadaj sobie odrobine trudu i przeczytaj chocby część tematów z S/RS dotyczących: BOV, ciśnienia doładowania i AGU. Dopiero potem pytaj jeżeli masz z czymś problem -------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 16 March 2007 Skąd: Wyszków ![]() |
a jeszcze jedno jak chce zwiekszyć ciśnienie doładowania to ciędiełko wydłużam czy skracam?? tego akurat nie wiem, ale wiem, ze kiedyś na forum a3 było o tym, i udało sie zwiększyć doładowanie z 0,6 na 0,8 bez żadnych komplikacji, więcej natomiast nie ma sensu bo jak pisał marecek, będzie za ubogo... |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 14 December 2004 Skąd: wroclaw ![]() |
Po pierwsze nie ruszaj żadnej mechanicznej regulacji bo to jakaś masakralna metoda bez ingerencji w program. Robi się gdy musisz usztywnić zawór bo jest jakaś istotna zmiana w programie. Nie z innych zachcianek bo mocy nie produkuje się z samego doładowania. Po drugie silniki 1,8t w większości nie lubią Bov-ów. Mozesz mieć mini laga po zmianie biegu bo przepływka będzie głupieć ale sądząc po chęci regulowania czegos tam o czym nie masz pojęcia nie będzie ci to przeszkadzać bo ma robić PSST....
-------------------- SRTW.pl
Nowe i uzywane czesci do VAG'ow, Porsche i Lancera EVO... Wydechy pod wymiar, IC, orurowania kwasowka i chromonikiel mammoth1@o2.pl 669 517 675 / 669 517 676 |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 14 June 2007 Skąd: lublin ![]() |
słuchaj nie musisz sie odrazu rzucać
![]() to wyczytałem na postach na tym forum i tylko sie pytam innych poprostu sie ucze :)na własnych i waszych błędach |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 06 September 2025 - 06:23 |