![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 22 May 2005 Skąd: Krakow ![]() |
Pomiar serii (ali szukal boxa , niestety nie znalazl)
![]() ![]() Po modyfikacji by aligator ![]() Dymienie w normie , autko ciagnie ladnie , 0-100km/h poprawilo sie o ~2sek , 1/4 o ponad 1sek , wyprzedzanie na 4-5 biegu nie stanowi problemu ![]() -------------------- |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 06 November 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
No ładnie. Widać że jak się chce to można wiele zdziałać a nie że wszystko co nie VAG to gówno. Pozdro i życzę skillowania paru passków.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 28 February 2004 Skąd: Bielsko B / Kraków ![]() |
duzo giftow miales w serii
-------------------- _http://img183.imageshack.us/img183/7263/avataribipk9.jpg
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 22 May 2005 Skąd: Krakow ![]() |
![]() taka ciekawostka , mierzenie na zimowych oponach na inercji v-tech Krakow , niby tez gifty (115km i 255nm seria) , ale jednak spora roznica do obciazeniowki ![]() Moze kiedys sprawdze jeszcze na inercji ile po modzie jest , jak bedzie jakis dynoday znow ![]() Co do giftow , widzialem jeszcze jedno stilo 115km ,ktore mialo cos kolo 133km i 302-305nm w serii ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 29 June 2003 Skąd: Krakow ![]() |
niby taki mod a oberwala dzis 2 razy na ćwiartke od seryjnego TDS'a bez koła zapasowego
![]() ![]() Musisz nauczyc sie ogarniac "tą stadnine" ![]() -------------------- StreetRacers Krakow
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 22 May 2005 Skąd: Krakow ![]() |
Buahaha jaki spamer , w czwartek dostales 2:0 ze spora roznica , szkoda ze nie wspomnisz ,ze na wyscigach u nas lewy pas powoduje strate na starcie 1-2sek do 100km/h w porownaniu z prawym , oraz ,ze raz mi bieg nie wszedl , a za 2gim razem sie zagapilem na ustawienia pomiaru przyspieszenia , ale coz kangur zyj w swoim przekonaniu ze masz szybki woz , no i scigaj sie na 400m a nie na 300m , gdzie nawet startujac slabiej cie dochodze . Wklejac pomiarow nie chce ale roznica miedzy pasami byla 0-20km/h jakies 2.5sek , brak trakcji
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
zaczekajcie az zrobie program w partnerze:D
-------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 22 May 2005 Skąd: Krakow ![]() |
Hehe tak juz obiecujesz od czwartku i nic
![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 15 December 2002 Skąd: Tychy/Kraków ![]() |
Nie chcę wsadzać kija w mrowisko (stary temat hamowni
![]() Problem w tym, że wcale nie różniło się osiągami od katalogu Volvo. Nie mierzyłem go chyba na inercji. Mierzyłem go na innej hamowni jaką posiadam (chyba najbardziej pesymistyczna hamownia jaką znam) i wyszło że jednak bliżej mu do seryjnej serii czyli 138KM i 322Nm (kolejne pomiary w granicach kilku koni i Nm różnicy). Każdy wierzy w taką hamownię, jaką lubi, bo pewnie żadna nie pokaże "prawdziwej prawdy" ![]() Tak czy inaczej dla mnie Gliwickie hamownie MAHA ostatnio są jakoś nierealnie optymistyczne - albo ja stałem się ostatnio pesymistą ![]() -------------------- Every weapon needs a master.
JKRacing.pl - Chiptuning VOLVO, Saab, Ford, BMW, Mercedes i innych marek. Tychy. Poszukujemy nowych przedstawicieli! |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 22 May 2005 Skąd: Krakow ![]() |
Jarek zgadza sie ,jak na te gifty to auto w serii mocy jezdzilo seryjnie , bo mierzylem osiagi , jednak po modzie jezdzi sporo lepiej , no i teraz osiagi sa lepsze chociazby od :
http://www.godula.cc.pl/index1.php?page=tu...=det&id=390 <-- tego co pan godula zrobil ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 15 December 2002 Skąd: Tychy/Kraków ![]() |
Ja wcale nie napisałem, że nie masz lepiej niż miałeś w serii! Dlaczego miałoby tak być?
Ja tylko napisałem, że dla mnie Gliwickie hamownie ostatnio pokazują dużo "giftów" ...ale możliwe, że to ja sią mylę niewierząc i inne hamownie (w tym moja) zaniżają moce - tym lepiej dla mnie i moich klientów! -------------------- Every weapon needs a master.
JKRacing.pl - Chiptuning VOLVO, Saab, Ford, BMW, Mercedes i innych marek. Tychy. Poszukujemy nowych przedstawicieli! |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 22 May 2005 Skąd: Krakow ![]() |
Aligator tez sie dziwil , bo inne auta ktore modyfikowal tez miewaly sporo wiecej km niz sie spodziewal
![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
don padre Dołączył: Thu, 18 September 2003 Skąd: officially Boat. ![]() |
a ja nadal myślę, że to jest niesamowite, że dorośli ludzie na serio w to wierzą, że np. VW tak dalece nie umie ogarnąć swoich dieseli (bo z benzynami kwestii rzekomych giftów nie ma), że ładują 5-10% więcej mocy w te swoje silniki.
a różne Dekry, TUVy i inne instytucje, nikt się nie zorientował, tylko nasze dzielne hamownie. ile razy trzeba napisać, że hamownie nam znane to urządzenia do szacowania mocy*, a nie precyzyjnego jej określania. *w czym nie ma nic złego. nie rzecz w tym, by podniecać się, że moja Impreza po zrobionym wydechu ma 234,5kunia, a klubowego kolegi z Tarnobrzegu 232,1kunia tylko by zmierzyć, co dały (jeśli dały) modyfikacje lub naprawy silnika. a to hamownia pokaże (pod warunkiem, że ta sama) wystarczająco dokładnie. -------------------- Giulia/i3/S40/e36
'Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past'. |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
a ja nadal myślę, że to jest niesamowite, że dorośli ludzie na serio w to wierzą, że np. VW tak dalece nie umie ogarnąć swoich dieseli (bo z benzynami kwestii rzekomych giftów nie ma), że ładują 5-10% więcej mocy w te swoje silniki. a różne Dekry, TUVy i inne instytucje, nikt się nie zorientował, tylko nasze dzielne hamownie. Mysle ze niepotrzebnie sie udzieliles skoro nie jestes uzytkownikiem takiej hamownii. Silniki benzynowe VW rowniez maja gfty za to samochody marek typu Peugeot,Citroen,przewaznie Fiat i Alfa (nie wtym wypadku) i wszystkie Audi i VW z DPF maja ponizej lub idealna serie. Owko czytasz tam gdzie niepowinienes skoro piszesz o Dekrze i Tuvie a nie zorientowales sie ze gifty wychodza na hamowniach calego swiata no chyba ze mierzysz Subaru ![]() -------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
don padre Dołączył: Thu, 18 September 2003 Skąd: officially Boat. ![]() |
Mysle ze niepotrzebnie sie udzieliles skoro nie jestes uzytkownikiem takiej hamownii. Silniki benzynowe VW rowniez maja gfty za to samochody marek typu Peugeot,Citroen,przewaznie Fiat i Alfa (nie wtym wypadku) i wszystkie Audi i VW z DPF maja ponizej lub idealna serie. Owko czytasz tam gdzie niepowinienes skoro piszesz o Dekrze i Tuvie a nie zorientowales sie ze gifty wychodza na hamowniach calego swiata no chyba ze mierzysz Subaru ![]() chyba piszesz o czymś innym - o psychologicznym oddziaływaniu na klienta, który lepiej się czuje, jak mu się pokaże, że ma 'gifty'. sorry, ale argument, że na hamowni, której jesteś użytkownikiem są gifty, co niby dowodzi, że producenci aut nie umieją zweryfikować mocy (a nie, że Twoja hamownia nie spełnia warunków wymaganych do podawania rzeczywistej mocy silnika) trafiłby do mnie, gdyby okazało się, że te same auta jadąc na inną hamownię pokazują tą samą moc (+/-1%). a skoro wiemy, że tak nie jest... Twoja hamownia dobra, tamte niedobre? żaden producent na świecie nie odnosi się oficjalnie do rewelacji konsumentów (a czasami nawet dziennikarzy motoryzacyjnych) o zawyżonych, czy zaniżonych mocach ich produktów z tego prostego względu, że do pomiaru mocy służy hamownia silnikowa, a urządzenie, które posiadają tunerzy służy do szacowania mocy oraz określenia z akceptowalną dokładnością zmian wykresu mocy w efekcie przeprowadzonych modyfikacji lub napraw. trudno zatem, by boksowali się z amatorskimi opiniami. zdaję sobie też sprawę, że nie we wszystko należy klientów wtajemniczać, conajmniej jedna z topowych polskich firm tunerskich tuninguje nie tylko samochody, ale również wykresy. Ty wiesz, ja wiem, Ci, którzy chcą wiedzą, nie ma co ciągnąć... nie polemizuję z poglądem, że gifty wychodza na hamowniach calego swiata no chyba ze mierzysz Subaru, jako że obaj tego nie wiemy. całemu światu nie przeszkadza, że hamerykanskie pomiary przyspieszeń pokazują np. 10-20% lepsze wyniki niż reszta świata - skoro tak lubią - niech im będzie. powołując się na niemieckie instytucje kontrolne (znasz bardziej renomowaną instytucję w tym zakresie?) miałem na myśli różnicę, że oni potrafią zmierzyć moc pojazdu, a przeciętny posiadacz hamowni 'tunerskiej' potrafi ją oszacować. ja wiem empirycznie i potrafię dowieść, że hamownie pokazują około, Ty też wiesz, więc nie zjedz mnie proszę dlatego, że masz hamownię na wyciągnięcie ręki. -------------------- Giulia/i3/S40/e36
'Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past'. |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
chyba piszesz o czymś innym - o psychologicznym oddziaływaniu na klienta, który lepiej się czuje, jak mu się pokaże, że ma 'gifty'. sorry, ale argument, że na hamowni, której jesteś użytkownikiem są gifty, co niby dowodzi, że producenci aut nie umieją zweryfikować mocy (a nie, że Twoja hamownia nie spełnia warunków wymaganych do podawania rzeczywistej mocy silnika) trafiłby do mnie, gdyby okazało się, że te same auta jadąc na inną hamownię pokazują tą samą moc (+/-1%). a skoro wiemy, że tak nie jest... Twoja hamownia dobra, tamte niedobre? żaden producent na świecie nie odnosi się oficjalnie do rewelacji konsumentów (a czasami nawet dziennikarzy motoryzacyjnych) o zawyżonych, czy zaniżonych mocach ich produktów z tego prostego względu, że do pomiaru mocy służy hamownia silnikowa, a urządzenie, które posiadają tunerzy służy do szacowania mocy oraz określenia z akceptowalną dokładnością zmian wykresu mocy w efekcie przeprowadzonych modyfikacji lub napraw. trudno zatem, by boksowali się z amatorskimi opiniami. zdaję sobie też sprawę, że nie we wszystko należy klientów wtajemniczać, conajmniej jedna z topowych polskich firm tunerskich tuninguje nie tylko samochody, ale również wykresy. Ty wiesz, ja wiem, Ci, którzy chcą wiedzą, nie ma co ciągnąć... nie polemizuję z poglądem, że gifty wychodza na hamowniach calego swiata no chyba ze mierzysz Subaru, jako że obaj tego nie wiemy. całemu światu nie przeszkadza, że hamerykanskie pomiary przyspieszeń pokazują np. 10-20% lepsze wyniki niż reszta świata - skoro tak lubią - niech im będzie. powołując się na niemieckie instytucje kontrolne (znasz bardziej renomowaną instytucję w tym zakresie?) miałem na myśli różnicę, że oni potrafią zmierzyć moc pojazdu, a przeciętny posiadacz hamowni 'tunerskiej' potrafi ją oszacować. ja wiem empirycznie i potrafię dowieść, że hamownie pokazują około, Ty też wiesz, więc nie zjedz mnie proszę dlatego, że masz hamownię na wyciągnięcie ręki. "za to samochody marek typu Peugeot,Citroen,przewaznie Fiat i Alfa (nie wtym wypadku) i wszystkie Audi i VW z DPF maja ponizej lub idealna serie." Przeczytaj co napisalem dokladnie plis. Jak zrozumiesz co napisalem to dojdziesz do tego ze dyskutujemy o niczym. -------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
don padre Dołączył: Thu, 18 September 2003 Skąd: officially Boat. ![]() |
niom, napisałeś, że silniki PSA i VAG z DPF nie mają giftów (bywa, że mają za mało), a reszta świata ma. kropka.
ok, niech będzie - uderza we mnie czasem taki kombatancki odruch, by uświadomić nastolatkom, że nie płacą za tajemnicze spojrzenie i kojące piano barytonu tunera*, tylko za to, żeby auto jeździło naprawdę inaczej niż przed przyjazdem. do czytelników, żeby nie było wątpliwości - różnica zdań z Patem nie ma żadnego związku z moją opinią na temat CS, niczego nie insynuuję. *ładny wykres, naklejki, placebo, co tam chcesz... -------------------- Giulia/i3/S40/e36
'Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past'. |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 22 May 2005 Skąd: Krakow ![]() |
Panowie wykresy wykresami ,ale robilem wiele pomiarow auta w serii i po modzie i roznica jest taka ,ze 0-100km/h poprawilo sie o ~2sek , 0-130km/h ~5sek , im wieksza predkosc tym wieksza roznica , o dynamice przy wyprzedzaniu nie ma co wspominac bo jest odczuwalna
![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
Panowie wykresy wykresami ,ale robilem wiele pomiarow auta w serii i po modzie i roznica jest taka ,ze 0-100km/h poprawilo sie o ~2sek , 0-130km/h ~5sek , im wieksza predkosc tym wieksza roznica , o dynamice przy wyprzedzaniu nie ma co wspominac bo jest odczuwalna ![]() ![]() ale nikt nie podwaza przyrostow u ciebie... tylko kwestia wartosci.... kazdy sie zgodzi, ze roznica w wynikach sa najprawdziwsze i w tej sytuacji hamownia jest uzyteczna, wiarygodna i poprawna... -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
don padre Dołączył: Thu, 18 September 2003 Skąd: officially Boat. ![]() |
DeviLL - no właśnie - hamownia 'tunerska' jest urządzeniem do mierzenia zmian. do tego służy, to robi jak powinna (przy umiejętnościach i rzetelności obsługującego). nie służy do badania, czy seryjne auto ma parametry zgodne z katalogiem - do tego służy hamownia silnikowa.
-------------------- Giulia/i3/S40/e36
'Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past'. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 09:24 |