Shoutbox 0 nowych PW 


> Fiat Stilo 1.9jtd 115km
DeviLL
post Thu, 22 May 2008 - 23:56
Post #1


Forum Homee
Dołączył: Sun, 22 May 2005
Skąd: Krakow





Pomiar serii (ali szukal boxa , niestety nie znalazl) tongue.gif


Po modyfikacji by aligator



Dymienie w normie , autko ciagnie ladnie , 0-100km/h poprawilo sie o ~2sek , 1/4 o ponad 1sek , wyprzedzanie na 4-5 biegu nie stanowi problemu biggrin.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
3 Stron V   1 2 3 >  
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 19)
Wspieraj forum
post Thu, 22 May 2008 - 23:56
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
jarema
post Fri, 23 May 2008 - 16:24
Post #2


Rookie
Dołączył: Mon, 06 November 2006
Skąd: Wrocław





No ładnie. Widać że jak się chce to można wiele zdziałać a nie że wszystko co nie VAG to gówno. Pozdro i życzę skillowania paru passków.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdiik
post Sat, 24 May 2008 - 14:43
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Sat, 28 February 2004
Skąd: Bielsko B / Kraków





duzo giftow miales w serii


--------------------
_http://img183.imageshack.us/img183/7263/avataribipk9.jpg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeviLL
post Sat, 24 May 2008 - 18:56
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Sun, 22 May 2005
Skąd: Krakow







taka ciekawostka , mierzenie na zimowych oponach na inercji v-tech Krakow , niby tez gifty (115km i 255nm seria) , ale jednak spora roznica do obciazeniowki wink.gif
Moze kiedys sprawdze jeszcze na inercji ile po modzie jest , jak bedzie jakis dynoday znow wink.gif
Co do giftow , widzialem jeszcze jedno stilo 115km ,ktore mialo cos kolo 133km i 302-305nm w serii wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kangurczak
post Sun, 25 May 2008 - 00:04
Post #5


Frequent User
Dołączył: Sun, 29 June 2003
Skąd: Krakow





niby taki mod a oberwala dzis 2 razy na ćwiartke od seryjnego TDS'a bez koła zapasowego tongue.gif laugh.gif
Musisz nauczyc sie ogarniac "tą stadnine" tongue.gif



--------------------
StreetRacers Krakow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeviLL
post Sun, 25 May 2008 - 00:13
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Sun, 22 May 2005
Skąd: Krakow





Buahaha jaki spamer , w czwartek dostales 2:0 ze spora roznica , szkoda ze nie wspomnisz ,ze na wyscigach u nas lewy pas powoduje strate na starcie 1-2sek do 100km/h w porownaniu z prawym , oraz ,ze raz mi bieg nie wszedl , a za 2gim razem sie zagapilem na ustawienia pomiaru przyspieszenia , ale coz kangur zyj w swoim przekonaniu ze masz szybki woz , no i scigaj sie na 400m a nie na 300m , gdzie nawet startujac slabiej cie dochodze . Wklejac pomiarow nie chce ale roznica miedzy pasami byla 0-20km/h jakies 2.5sek , brak trakcji wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Sun, 25 May 2008 - 00:35
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





zaczekajcie az zrobie program w partnerze:D


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeviLL
post Sun, 25 May 2008 - 00:42
Post #8


Forum Homee
Dołączył: Sun, 22 May 2005
Skąd: Krakow





Hehe tak juz obiecujesz od czwartku i nic wink.gif btw przydaloby sie vht na lewym pasie wylac biggrin.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JarekK
post Mon, 26 May 2008 - 00:12
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Sun, 15 December 2002
Skąd: Tychy/Kraków





Nie chcę wsadzać kija w mrowisko (stary temat hamowni smile.gif ), ale te gifty na obciążeniówce są jakieś nieprawdopodobnie duże. Ja co prawda nie mierzyłem sie nigdy w WSOP ale w Gliwicach w ElproSys (też MAHA), wyszło w moim Volvo V50 2.0D (seria 136KM 320Nm) - 155KM i 389Nm. Auto było mierzone na oryginalnym programie 2x i wyszło podobnie.
Problem w tym, że wcale nie różniło się osiągami od katalogu Volvo.
Nie mierzyłem go chyba na inercji. Mierzyłem go na innej hamowni jaką posiadam (chyba najbardziej pesymistyczna hamownia jaką znam) i wyszło że jednak bliżej mu do seryjnej serii czyli 138KM i 322Nm (kolejne pomiary w granicach kilku koni i Nm różnicy).
Każdy wierzy w taką hamownię, jaką lubi, bo pewnie żadna nie pokaże "prawdziwej prawdy" smile.gif

Tak czy inaczej dla mnie Gliwickie hamownie MAHA ostatnio są jakoś nierealnie optymistyczne - albo ja stałem się ostatnio pesymistą wink.gif


--------------------
Every weapon needs a master.
JKRacing.pl - Chiptuning VOLVO, Saab, Ford, BMW, Mercedes i innych marek.
Tychy. Poszukujemy nowych przedstawicieli!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeviLL
post Mon, 26 May 2008 - 00:19
Post #10


Forum Homee
Dołączył: Sun, 22 May 2005
Skąd: Krakow





Jarek zgadza sie ,jak na te gifty to auto w serii mocy jezdzilo seryjnie , bo mierzylem osiagi , jednak po modzie jezdzi sporo lepiej , no i teraz osiagi sa lepsze chociazby od :
http://www.godula.cc.pl/index1.php?page=tu...=det&id=390 <-- tego co pan godula zrobil wink.gif mimo ,ze Nm mam mniej ,jednak ~0.5sek do 100 robi chyba roznice wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JarekK
post Mon, 26 May 2008 - 00:26
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Sun, 15 December 2002
Skąd: Tychy/Kraków





Ja wcale nie napisałem, że nie masz lepiej niż miałeś w serii! Dlaczego miałoby tak być?
Ja tylko napisałem, że dla mnie Gliwickie hamownie ostatnio pokazują dużo "giftów" ...ale możliwe, że to ja sią mylę niewierząc i inne hamownie (w tym moja) zaniżają moce - tym lepiej dla mnie i moich klientów!


--------------------
Every weapon needs a master.
JKRacing.pl - Chiptuning VOLVO, Saab, Ford, BMW, Mercedes i innych marek.
Tychy. Poszukujemy nowych przedstawicieli!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeviLL
post Mon, 26 May 2008 - 00:33
Post #12


Forum Homee
Dołączył: Sun, 22 May 2005
Skąd: Krakow





Aligator tez sie dziwil , bo inne auta ktore modyfikowal tez miewaly sporo wiecej km niz sie spodziewal wink.gif mnie dziwi tez taka roznica miedzy inercja vtech a obciazeniowka maha (niby ali dawal rozne obciazenia do 90-95% nawet i moc sie nie zmieniala w serii), chociaz na inercji mysle ,ze samochody turbo moga sie nie obciazyc , skoro koledze supra 3.0t wyszla 221km i 300nm (powinno byc 235km i 330nm) , a toyota jezdzie wg czasow seryjnych wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Owko
post Mon, 26 May 2008 - 01:17
Post #13


don padre
Dołączył: Thu, 18 September 2003
Skąd: officially Boat.





a ja nadal myślę, że to jest niesamowite, że dorośli ludzie na serio w to wierzą, że np. VW tak dalece nie umie ogarnąć swoich dieseli (bo z benzynami kwestii rzekomych giftów nie ma), że ładują 5-10% więcej mocy w te swoje silniki.

a różne Dekry, TUVy i inne instytucje, nikt się nie zorientował, tylko nasze dzielne hamownie.

ile razy trzeba napisać, że hamownie nam znane to urządzenia do szacowania mocy*, a nie precyzyjnego jej określania.


*w czym nie ma nic złego. nie rzecz w tym, by podniecać się, że moja Impreza po zrobionym wydechu ma 234,5kunia, a klubowego kolegi z Tarnobrzegu 232,1kunia tylko by zmierzyć, co dały (jeśli dały) modyfikacje lub naprawy silnika. a to hamownia pokaże (pod warunkiem, że ta sama) wystarczająco dokładnie.


--------------------
Giulia/i3/S40/e36

'Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past'.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Mon, 26 May 2008 - 09:04
Post #14


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT(Owko @ Mon, 26 May 2008 - 00:17) *
a ja nadal myślę, że to jest niesamowite, że dorośli ludzie na serio w to wierzą, że np. VW tak dalece nie umie ogarnąć swoich dieseli (bo z benzynami kwestii rzekomych giftów nie ma), że ładują 5-10% więcej mocy w te swoje silniki.

a różne Dekry, TUVy i inne instytucje, nikt się nie zorientował, tylko nasze dzielne hamownie.


Mysle ze niepotrzebnie sie udzieliles skoro nie jestes uzytkownikiem takiej hamownii.
Silniki benzynowe VW rowniez maja gfty za to samochody marek typu Peugeot,Citroen,przewaznie Fiat i Alfa (nie wtym wypadku) i wszystkie Audi i VW z DPF maja ponizej lub idealna serie.
Owko czytasz tam gdzie niepowinienes skoro piszesz o Dekrze i Tuvie a nie zorientowales sie ze gifty wychodza na hamowniach calego swiata no chyba ze mierzysz Subaru tongue.gif


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Owko
post Mon, 26 May 2008 - 12:19
Post #15


don padre
Dołączył: Thu, 18 September 2003
Skąd: officially Boat.





CYTAT(PatTDI @ Mon, 26 May 2008 - 08:04) *
Mysle ze niepotrzebnie sie udzieliles skoro nie jestes uzytkownikiem takiej hamownii.
Silniki benzynowe VW rowniez maja gfty za to samochody marek typu Peugeot,Citroen,przewaznie Fiat i Alfa (nie wtym wypadku) i wszystkie Audi i VW z DPF maja ponizej lub idealna serie.
Owko czytasz tam gdzie niepowinienes skoro piszesz o Dekrze i Tuvie a nie zorientowales sie ze gifty wychodza na hamowniach calego swiata no chyba ze mierzysz Subaru tongue.gif


chyba piszesz o czymś innym - o psychologicznym oddziaływaniu na klienta, który lepiej się czuje, jak mu się pokaże, że ma 'gifty'. sorry, ale argument, że na hamowni, której jesteś użytkownikiem są gifty, co niby dowodzi, że producenci aut nie umieją zweryfikować mocy (a nie, że Twoja hamownia nie spełnia warunków wymaganych do podawania rzeczywistej mocy silnika) trafiłby do mnie, gdyby okazało się, że te same auta jadąc na inną hamownię pokazują tą samą moc (+/-1%). a skoro wiemy, że tak nie jest... Twoja hamownia dobra, tamte niedobre?

żaden producent na świecie nie odnosi się oficjalnie do rewelacji konsumentów (a czasami nawet dziennikarzy motoryzacyjnych) o zawyżonych, czy zaniżonych mocach ich produktów z tego prostego względu, że do pomiaru mocy służy hamownia silnikowa, a urządzenie, które posiadają tunerzy służy do szacowania mocy oraz określenia z akceptowalną dokładnością zmian wykresu mocy w efekcie przeprowadzonych modyfikacji lub napraw. trudno zatem, by boksowali się z amatorskimi opiniami.

zdaję sobie też sprawę, że nie we wszystko należy klientów wtajemniczać, conajmniej jedna z topowych polskich firm tunerskich tuninguje nie tylko samochody, ale również wykresy. Ty wiesz, ja wiem, Ci, którzy chcą wiedzą, nie ma co ciągnąć...

nie polemizuję z poglądem, że gifty wychodza na hamowniach calego swiata no chyba ze mierzysz Subaru, jako że obaj tego nie wiemy. całemu światu nie przeszkadza, że hamerykanskie pomiary przyspieszeń pokazują np. 10-20% lepsze wyniki niż reszta świata - skoro tak lubią - niech im będzie. powołując się na niemieckie instytucje kontrolne (znasz bardziej renomowaną instytucję w tym zakresie?) miałem na myśli różnicę, że oni potrafią zmierzyć moc pojazdu, a przeciętny posiadacz hamowni 'tunerskiej' potrafi ją oszacować.

ja wiem empirycznie i potrafię dowieść, że hamownie pokazują około, Ty też wiesz, więc nie zjedz mnie proszę dlatego, że masz hamownię na wyciągnięcie ręki.


--------------------
Giulia/i3/S40/e36

'Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past'.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Mon, 26 May 2008 - 18:13
Post #16


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT(Owko @ Mon, 26 May 2008 - 11:19) *
chyba piszesz o czymś innym - o psychologicznym oddziaływaniu na klienta, który lepiej się czuje, jak mu się pokaże, że ma 'gifty'. sorry, ale argument, że na hamowni, której jesteś użytkownikiem są gifty, co niby dowodzi, że producenci aut nie umieją zweryfikować mocy (a nie, że Twoja hamownia nie spełnia warunków wymaganych do podawania rzeczywistej mocy silnika) trafiłby do mnie, gdyby okazało się, że te same auta jadąc na inną hamownię pokazują tą samą moc (+/-1%). a skoro wiemy, że tak nie jest... Twoja hamownia dobra, tamte niedobre?

żaden producent na świecie nie odnosi się oficjalnie do rewelacji konsumentów (a czasami nawet dziennikarzy motoryzacyjnych) o zawyżonych, czy zaniżonych mocach ich produktów z tego prostego względu, że do pomiaru mocy służy hamownia silnikowa, a urządzenie, które posiadają tunerzy służy do szacowania mocy oraz określenia z akceptowalną dokładnością zmian wykresu mocy w efekcie przeprowadzonych modyfikacji lub napraw. trudno zatem, by boksowali się z amatorskimi opiniami.

zdaję sobie też sprawę, że nie we wszystko należy klientów wtajemniczać, conajmniej jedna z topowych polskich firm tunerskich tuninguje nie tylko samochody, ale również wykresy. Ty wiesz, ja wiem, Ci, którzy chcą wiedzą, nie ma co ciągnąć...

nie polemizuję z poglądem, że gifty wychodza na hamowniach calego swiata no chyba ze mierzysz Subaru, jako że obaj tego nie wiemy. całemu światu nie przeszkadza, że hamerykanskie pomiary przyspieszeń pokazują np. 10-20% lepsze wyniki niż reszta świata - skoro tak lubią - niech im będzie. powołując się na niemieckie instytucje kontrolne (znasz bardziej renomowaną instytucję w tym zakresie?) miałem na myśli różnicę, że oni potrafią zmierzyć moc pojazdu, a przeciętny posiadacz hamowni 'tunerskiej' potrafi ją oszacować.

ja wiem empirycznie i potrafię dowieść, że hamownie pokazują około, Ty też wiesz, więc nie zjedz mnie proszę dlatego, że masz hamownię na wyciągnięcie ręki.


"za to samochody marek typu Peugeot,Citroen,przewaznie Fiat i Alfa (nie wtym wypadku) i wszystkie Audi i VW z DPF maja ponizej lub idealna serie."

Przeczytaj co napisalem dokladnie plis.
Jak zrozumiesz co napisalem to dojdziesz do tego ze dyskutujemy o niczym.


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Owko
post Mon, 26 May 2008 - 22:05
Post #17


don padre
Dołączył: Thu, 18 September 2003
Skąd: officially Boat.





niom, napisałeś, że silniki PSA i VAG z DPF nie mają giftów (bywa, że mają za mało), a reszta świata ma. kropka.

ok, niech będzie - uderza we mnie czasem taki kombatancki odruch, by uświadomić nastolatkom, że nie płacą za tajemnicze spojrzenie i kojące piano barytonu tunera*, tylko za to, żeby auto jeździło naprawdę inaczej niż przed przyjazdem.

do czytelników, żeby nie było wątpliwości - różnica zdań z Patem nie ma żadnego związku z moją opinią na temat CS, niczego nie insynuuję.


*ładny wykres, naklejki, placebo, co tam chcesz...


--------------------
Giulia/i3/S40/e36

'Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past'.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeviLL
post Mon, 26 May 2008 - 22:42
Post #18


Forum Homee
Dołączył: Sun, 22 May 2005
Skąd: Krakow





Panowie wykresy wykresami ,ale robilem wiele pomiarow auta w serii i po modzie i roznica jest taka ,ze 0-100km/h poprawilo sie o ~2sek , 0-130km/h ~5sek , im wieksza predkosc tym wieksza roznica , o dynamice przy wyprzedzaniu nie ma co wspominac bo jest odczuwalna smile.gif Mam tez logi z doladowania na serii i po modzie wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Mon, 26 May 2008 - 23:58
Post #19


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





CYTAT(DeviLL @ Mon, 26 May 2008 - 21:42) *
Panowie wykresy wykresami ,ale robilem wiele pomiarow auta w serii i po modzie i roznica jest taka ,ze 0-100km/h poprawilo sie o ~2sek , 0-130km/h ~5sek , im wieksza predkosc tym wieksza roznica , o dynamice przy wyprzedzaniu nie ma co wspominac bo jest odczuwalna smile.gif Mam tez logi z doladowania na serii i po modzie wink.gif



ale nikt nie podwaza przyrostow u ciebie... tylko kwestia wartosci....

kazdy sie zgodzi, ze roznica w wynikach sa najprawdziwsze i w tej sytuacji hamownia jest uzyteczna, wiarygodna i poprawna...


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Owko
post Tue, 27 May 2008 - 08:13
Post #20


don padre
Dołączył: Thu, 18 September 2003
Skąd: officially Boat.





DeviLL - no właśnie - hamownia 'tunerska' jest urządzeniem do mierzenia zmian. do tego służy, to robi jak powinna (przy umiejętnościach i rzetelności obsługującego). nie służy do badania, czy seryjne auto ma parametry zgodne z katalogiem - do tego służy hamownia silnikowa.


--------------------
Giulia/i3/S40/e36

'Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past'.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 09:24