![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Czechowice-Dziedzice ![]() |
w imieniu kolegi Patryka wkleję opis samochodu jaki mi podesłał:
MODEL: VW GOLF MKII GT tzw. „ZGNIŁY MADERFAKER” Modyfikacje Silnik: 2.0 16V ABF Modyfikacje głowicy: - pełna obróbka głowicy - wałki Schrick 276 - regulowanie kółko rozrządu Autotech - w planie doprężenie do 11,5:1 Modyfikacje bloku: - blok silnika 2E - frezowanie pod czujnik położenia wału - reszta seria Układ dolotowy: - nieznacznie powiększony i dopasowany kolektor ssący - dolot 3’ + stożek - powiększona (roztoczona) przepustnica (i tak za mała) ![]() - w planie ITB Układ wydechowy: - kolektor 4-2-1 - wydech ze stali nierdzewnej 2.5‘ na dwóch tłumikach przelotowych Układ wtryskowy: - seria Elektronika: - WastedSpark - Megasquirt - montaż i strojenie by GTO Układ chłodzenia: - seria Układ napędowy: - skrzynia 2Y (przy 7000rpm 218km/h) - sprzęgło ori - koło zamachowe odelżone - reszta seria - w planie short-shifter, zmiana przełożenia głównego na mniejsze, aluminiowe koło zamachowe Układ hamulcowy: - z G60 280mm tarcze nawiercane (własnoręcznie ![]() - klocki przód EBC GreenStuff - tył seria - płyn Motul RFB 600 - w planie przewody w stalowym oplocie, regulowany kolektor siły hamowania, lepsza pompa Zawieszenie: - przód amory FK utwardzone przez zaprzyjaźniony warsztat zajmujący sie regeneracją zawieszeń - tył amory Ta-Technix, sprężyny ??? (twarde) - w planie poliuretan, może jakiś gwint Body Kit: - ori GT - dokładka zderzaka z przodu z GTI - lampy i kierunki w clear - grill bez znaczka - felgi center 15’ - opony Toyo Proxes T1R 195/50 - w planie ciemne szyby, listwy z GTI, xenon, felgi Wnętrze: - seria GT - wywalone wszystkiego co zbędne - w planie kierownca, kubełki, klatka, pasy 3’ PODZIĘKOWANIA: GTO, Pafco, tata i cały STAMET, erni, Pat i Szymic z CompSportu za hamowanie auta -------------------- DIGITUN.PL
605-443-665 |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Czechowice-Dziedzice ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- DIGITUN.PL
605-443-665 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Czechowice-Dziedzice ![]() |
![]() ![]() -------------------- DIGITUN.PL
605-443-665 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Czechowice-Dziedzice ![]() |
![]() -------------------- DIGITUN.PL
605-443-665 |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
już jest fajnie, a po zrealizowaniu planów moze byc bardzo ciekawie. Czy wałki będą jeszcze ostrzejsze, czy pozostajesz przy tych? Masz jakąś fotę kolektora? Jak będziesz doprężał? Jaki jest teraz stopień sprężania?
-------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
czyli regulowane kolko pomoglo??
jakies pomiary osiagow samochodu byly?? -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Czechowice-Dziedzice ![]() |
czyli regulowane kolko pomoglo?? jakies pomiary osiagow samochodu byly?? pomiary robił nowy właściciel, pewnie później napisze, koło pomogło + dokładna regulacja składu mieszanki na obciążeniówce. -------------------- DIGITUN.PL
605-443-665 |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Już bez regulowanego kółeczka to auto jeździło jak wściekłe. Subiektywnie było szybsze od innego auta z digitun - MK II 1.8 T. No i ten dźwięk. Widać nie tylko japońskie wiertarki tak potrafią. Re5pect
PS. to chyba pierwszy w Polsce ABF z mocą powyżej 200 PS. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 August 2007 Skąd: zabrzeg ![]() |
no ładnie jednak momet nie zawysoki średni moment też nie bedzie za wysoki
charakterystyka jak dla silnika wyścigowego ale z krudką skrzynią może toładnie latać -------------------- calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 March 2007 Skąd: Gliwice/Rybnik ![]() |
Jestem pełen podziwu dla osiągniętego wyniku, sam przebieg mocy wygląda na równomiernie wzrastający. Nie spodziewałem się, że ABF przekroczy 200PS bez doprężenia. Poza tym wartości są dostępne niżej niż w seryjnym K20 ;] Jestem ciekaw jak będzie na ITB i na wyzszym st.kompresji.
-------------------- 200KM/290Nm/1088kg
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
PS. to chyba pierwszy w Polsce ABF z mocą powyżej 200 PS. oczywiście mówisz o N/A ![]() ![]() ![]() GTO jak już pisałem na forum golfa, bravo, naprawde ładnie moc leci do góry, do tego skrzynka z 2Y nic tylko go dalej pomodzić ![]() P.S. mierzyliście czasy?? jaka waga auta?? -------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Ten przebieg momentu by pasowalo jakos skorygowac, bo taka malo jezdzaca charakterystyka. Poza tym walki to chyba 256 albo 266 - tak sie wydaje patrzac po wyniku?
PS. Czy tam na fotach to nie przypadkiem moj zaginiony megasquirt? -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Czechowice-Dziedzice ![]() |
nie nie twój i nie wałki 256
twój leży na półce i gnije ![]() -------------------- DIGITUN.PL
605-443-665 |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
To czaruj, bo da sie z tego jeszcze troche wycisnac
![]() A nie smierdzi jak gnije? ![]() -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 26 April 2007 Skąd: Bestwina/Cz-Dz ![]() |
kółko pomogło troszke pomoglo co bylo widac na hamowni. dodam tylko ze maksymalny wyniki jaki pokazala hamownia to 206KM ale GTO uznal ze obecne ustawienia sa bardziej optymalne i jest tak jak teraz.
stopien spręzania seria 10,5:1 walki 276 tomekkk dzwięk sie troche zmienił bo zawital nowy tłumnik i sieje postrach na miescie ![]() po ustaleniach z majstrami ze STAMETU bede probował robic sam ITB i zobaczymy co wyjdzie ![]() -------------------- DIGITUN.PL
WWW.STAMET.COM.PL |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
To czaruj, bo da sie z tego jeszcze troche wycisnac ![]() A nie smierdzi jak gnije? ![]() a moj gdzie gnije ![]() ![]() -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 26 May 2004 Skąd: Rzeszów ![]() |
Małe pytanko : Co daje zastosowanie bloku z 2E ?
Kurde , wszyscy na świecie straszą że wałki 276 stopni to już hardcore , a tu przebieg wykresu całkiem spokojny ... ciekaw jestem jak to będzie jak pojawią się trąbki. Do ilu zamierzacie docelowo kręcić silnik ? No i szacunek za 2 z przodu ... ![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
-------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
To wlasnie ten ![]() no to dobrze, ze sie znalazl, chociaz troche ci zeszlo... a juz mialem ci cos urwac!! ![]() -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 17:57 |