![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Grójec, Piaseczno, Warszawa ![]() |
mial ktos moze jakies doswiadczenie z tym autem. jaki potencjal ma silnik i turbina? jakich przyrostow mozna sie spodziewac zmieniajac np. elektronike. smtp5 + strojenie to dobry wybor, czy lepiej kupic gotowy chip. dzwonilem do paru firm i uzyskalem rozne odpowiedzi. moze ktos z forum pomoze mi rozwiac watpliwosci.
|
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 26 May 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Dominik":vv5vnlps) mial ktos moze jakies doswiadczenie z tym autem. jaki potencjal ma silnik i turbina? jakich przyrostow mozna sie spodziewac zmieniajac np. elektronike. smtp5 + strojenie to dobry wybor, czy lepiej kupic gotowy chip. dzwonilem do paru firm i uzyskalem rozne odpowiedzi. moze ktos z forum pomoze mi rozwiac watpliwosci.
co prawda nie mam Punto GT, ale mam kilku kumpli w UK którzy takie auta mają. seryjny silnik ma potencjał na ok. 200-220KM i takie przeróbki wykonuje np. Novitec. Jest tez kilka potworków ktore posiadaja moce po ok. 300-315 ale tu jest juz zaawansowana rzeźba - jak chcesz poczytac to wejdz na http://www.puntopower.com - tam jest kilka takich fajnych zabaweczek:) -------------------- ..:Tractor Beam:..
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Grójec, Piaseczno, Warszawa ![]() |
nikt nic nie wie...?
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 22 December 2003 Skąd: Sopot ![]() |
wiem ze topik jest już prehistorią jednak chyba ktoś miał kiedyś Punto GT i może powiedziec jakie są plusy i minusy tego auta.
- koszt czesci - czy elementy z innych punto są wymienne blachy itp - jak z ukladem hamulcowym potrafi to auto sprawnie zatrzymac ? - jakie usterki trapią ten model punto - jaki rocznik najlepszy - czy silnik to 100 proc prod wloska czy jednak maczali tam palce japończycy ? - na co zwrocic uwage szukając takiego punto ? tak tu byłem http://www.puntopower.com/forum/forum.asp?FORUM_ID=16 -------------------- Inter Cars S.A
Gdańsk Piekarnicza www.hondatech.pl / www.jdm-option.pl |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
witam
jezdze takim przywiezionym z wloch z dosc powaznymi modyfikacjami : - hamulce nie wiem jak seryjne ja mam 4 tarcze tarox (wiercone i nacinane) klocki tarox hamuje naprawde bardzo fajnie - zawieszenie juz seryjne sie dosc fajnie prowadzi u mnie koni sport z regulacja zewnatrzna i sprezyny H&R twardo jest jednak male nierownosci wybiera ogolnie zalezy kto co lubi dla mnie a co do silnika i mocy dosc przyjemna jednostka jednak seryjne turbo male i ma niewielki zapas (ihi vl5 lub garrett gt2 zalezy od roku) ja mam mitsubishi TD04 i caly wydech supersprinta (lacznie z kolektorem ) i powiem ze wsam raz , turbo zaczyna dmuchac kolo 3000 i na dosc mocno opoznionym zaplonie kolo 4000 ma pelne cisnienie seryjne wtryski 245cc czyli ok 200 KM, IC dosc maly takze wskazana zmiana coz wiecej jesli sie komus podoba to chyba jeden z nielicznych fiatow ktory sie do czegos nadaje czesci naprawde tanie!! natomiast np blotniki przednie w punto GT sa inne niz w innych PS swojego chce sprzedac jak cos to PW lista modyfikacji jest troche dluzsza |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 September 2005 ![]() |
poszukaj usera rossa on ma kropka GT trochę już podkręconego, napewno ci powie co i jak
pzdr |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
ma wiekszy intercooler ~ 10km wiecej od seri i strzela 15s na 1/4.
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 16 October 2002 Skąd: wawa ![]() |
Punto GT do ok 160KM a może więcej.....zdrowy silnik i turbina SMT6 dwie mapy nie powinno być problemu....
-------------------- Racing is my Life......
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya S13 Moon Blue EMU LINK VEMS ECUMASTER SMT AEM APEXI POWER FC AUTRONIC HALTECH instalacje i strojenie. Hamownia 4x4 Dyno Project 2JZ Bp 98 Ultimate 701KM 787Nm NAJMOCNIEJSZY W POLSCE JZ ;) |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 10 December 2004 ![]() |
auto dające wiele frajdy z jazdy. niestety ja kupiłem z jakimś dziwnym programem a'la allero i pękła głowica. przy tej okazji nowe pierścienie, nowa głowica+mała korekta kanałów w głowicy i moc 147KM i 234Nm. program seryjny, wydech seria.
wg g-tech'a 7,4do 100km/h do sprawdzenia standartowe rzeczy co w punto czyli tylne zawieszenie(wahacze), przód ewentualnie amortyzatory, ukł hamulcowy. ceny części eksploatacyjnych na normalnym poziomie.... przy zakupie trzeba ieć świadomość że jest to auto-hmm-sportowe więc nikt nim na pewno spokojnie nie jeździł. część części dostępna tylko w ASO. co do roczników to w 96 jest zmiana układu ham przód, i słabsze silniki(ekologia i zużycie paliwa) -końcówka serii 131 kM, pierwsze egzemplarze nawet 139KM co do hamulców ja mam 4 tarcze brembo MAX+klocki ferodo DS2000 przód i całkiem sprawnie auto hamuje. do usera Japoniec-nie ma w tym silniku ni grama japonii ;D |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Uno Racing Dołączył: Fri, 19 September 2003 Skąd: Opole ![]() |
tzn nie do końca japończycy nie dotkneli tego silnika, bo jak mówimy o całości to turbosprężarka IHI jest właśnie japońska
a sam silnik to włoski, w sumie to jeszcze z lat 70tych -------------------- Be smart, drive safe, stay legal.
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 22 December 2003 Skąd: Sopot ![]() |
No wlasnie o to pytalem czy osprzęt nie jest japoński w tym silniku
Hmm w sumie to auto chyba zle nie wypada. -------------------- Inter Cars S.A
Gdańsk Piekarnicza www.hondatech.pl / www.jdm-option.pl |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#12
|
![]() |
odkopuje temat, ale chyba nie ma sensu zakladac nowego.
jak wyglada spalanie w takim punto? jak ogolnie wypada ten samochod w porownianiu z np. astra gsi 16v? pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 27 February 2006 Skąd: Mysiadłowo ![]() |
So do Astry to się nie wypowiem, ale PGT pali mniejwięcej:
Moje PGT -miasto 12-13, ale nie służy do jeżdzenia do pracy tylko na wieczorne wypady na miasto, więc wolno nie jest -trasa 8l ale też bez zamulania Mój ma 145KM z seryjnych 133 lub 136. Oprogramowanie jeszcze nie ruszone Inni użytkownicy schodzą w mieście do 10 i ponizej, a trasa b.spokojnie to nawet i do 6l A wrażenia z jazdy niesamowite -------------------- Wiatm wszytkich
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Sie ma astrą na trasie udało mi się zejść do 6/100 na odcinku 350km 90-100km/h w mieście najmniej 9 (jechałem jak babcia na nieszpory) przy normalnej miasto spala 11 a potrafi i ponad 20 Sprawdzałem kiedyś z punto GT seria i do 100 równo 3 delikatna moja przewaga
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 27 February 2006 Skąd: Mysiadłowo ![]() |
@specu ty optymisto
Jeżeli na 1/4 wychodzi Ci około 15,5 to seria GT włąśnie tak jeździ więc sobie nie schlebiaj że objechałęś GT. Wiesz Z GT bywa tyle problemó, że egzemplarz z któym się ścigałęś mógł być już lekko nie sprawy Pozdro -------------------- Wiatm wszytkich
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Nie jestem bajkopisarzem i nigdy nie byłem punciak wypluł na hamowni 135km i 208nm
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
User Dołączył: Wed, 26 September 2007 Skąd: Ustroń ![]() |
Czym różnią się błotniki przednie z Punto GT od tych ze zwykłego punto ?
-------------------- Audi A4 Quattro 1.8 t BEX
Fiat Punto GT Fiat Grande Punto Sport 1.4 T-jet |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 30 April 2007 Skąd: SC ![]() |
Czym różnią się błotniki przednie z Punto GT od tych ze zwykłego punto ? Kiedyś gdzieś wyczytałem że podobno są troche szerzej wyprofilowane, ale jakoś nigdy niemiałem okazji tego porównać ze zwykłą wersją punto ![]() -------------------- punto gt
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 22 November 2002 Skąd: Stalowa Wola/Warszawa ![]() |
Niczym, w eper wystepuja takie same numery czesci dla gt i wszystkich pozostalych modeli.
-------------------- Fiat ///// Car of the Year 1967/1970/1972/(1980)/1984/1989/1995/1996/(1998)/(2001)/2004/2008
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 07 December 2002 Skąd: w-wa ![]() |
blotniki punto gt maja innny numer czesci
sa tez nieco szersze - sprawdzone organoleptycznie -------------------- Fiat 126p, stan bardzo dobry
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 08 July 2025 - 13:36 |