![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Witam wszystkich.
Sprawa wygląda tak, że dorwałem duże zaciski czterotłoczkowe BREMBO, które fabrycznie montowane były w Dodge'u Viperze SRT10. TAk to wygląda: http://www.dts-team.waw.pl/zaciski/2.jpg W Viperze siedzą one na tarczy 355/32, klocek ma rozmiar 130/67mm. Ja chcę je założyć do Audi S2 i zastanawiam sie jakiej mogę użyć tarczy. Zaciski są jednak dość duże i obawiam się, że standardowa tarcza przy ulepszaniu hamowania w S2 czyli 323/30 z S8 może okazać się za mała. Pod uwagę biorę równiez tarcze z nowej A6 S-line o rozmiarze 347/30. Koszt tarcz jest podobny, ale ta większa może wymusić ode mnie przejście na koła 18" Co doradzacie? Zrobiłem szablon dwóch tarcz i jedna i druga pokrywa w całości klocek. P.S. Jaki rozstaw otworów mocujących mają zaciski BIG BRAKE z RS2? Pozdrawiam -------------------- S2 Coupe, Coupe quattro, Cabriolet V6 USA
|
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
[url=http://img231.imageshack.us/my.php?image=rs2dn0.jpg:zjqwp8oz]
![]() to chyba wyjaśnia jaki rozstaw. Co do hamulcy ... fajne zaciski... jaka tarcza? zbliżona do oryginału z którego pochodzą zaciski. Ja skłaniałbym się ku tarczy z S-line. A któreś A8 nie miało takiej dużej ? muszę spojrzeć... Added after 1 minutes: tak, miało A8 model PR-1ZL , 345x30 - 5x112mm -------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 02 May 2005 ![]() |
i to jest własnie urok dużych hamulcy, gdybyś kupił zestaw brembo od S8 miałbyś tarczę 345/32 i zmieścił byś zacisk w kole 17" a tak musisz mieć 18", mogę ci i podać wysokośc tarczy od S8 wieczorkiem, i pytanko Viper ma 4 równe tłoczki czy dwie średnice? jak możesz podaj te średnice,
Ponadto jeśli chcesz kupić adaptery z Rs2 to musisz sprawdzić ile odsadzają zacisk od osi piasty i od tarczy |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Zacisk z Vipera ma dwie pary tłoczków. Różnica nie jest duża, ale jest. Potem to zmierze dokładnie
Rzecz w tym, że mocowanie z RS2 i zastosowanie tarczy 323 pozostawi możliwość jazdy na 17", z tym, że zacisk jest nadnak przygotowany na większą tarczę. Duże tarcze o których mowa czyli 345(7)/30 z A6 S-line z fabrycznym zaciskiem wchodzą pod koło 17", ale różnica napewno tkwi w samym oryginalnym zacisku, który jest pewnie mniejszy. -------------------- S2 Coupe, Coupe quattro, Cabriolet V6 USA
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Temat się troche rozwija, już wiem, że użyję mocowania z RS2 8A0 615 125A i jak to założe to podmierzę do tego tarczę. Mam wrażenie, że jednak będę musiał założyć 347 ze względu na wielkość zacisku i jego odległość od środka piasty.
Jak to zrobię zdam relację. pozdro -------------------- S2 Coupe, Coupe quattro, Cabriolet V6 USA
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 02 May 2005 ![]() |
http://www.apracing.com/car/caliper/handing.htm
* Caliper Handing. * Calipers are available to suit installation in front or behind axle. * RHT = Right Hand Trailing. * LHT = Left Hand Trailing. * RHL = Right Hand Leading. * LHL = Left Hand Leading. * Bleed screws should always be positioned upper most. * Disc should always pass small piston first on differential bore calipers. * Cross over pipes should always be positioned at the bottom. czy ktoś wie dlaczego tak jest? że mały tłoczek musi być zawsze pierwszy? |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Projekt jest na ukończeniu,
obecnie zestaw jest już skompletowany, przedstawia się następująco: http://www.dts-team.waw.pl/ham/1.jpg http://www.dts-team.waw.pl/ham/2.jpg http://www.dts-team.waw.pl/ham/3.jpg http://www.dts-team.waw.pl/ham/4.jpg Jeślo kogoś to interesuje to opiszę poszczególne skłądowe ![]() pozdr -------------------- S2 Coupe, Coupe quattro, Cabriolet V6 USA
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
* Disc should always pass small piston first on differential bore calipers. czy ktoś wie dlaczego tak jest? że mały tłoczek musi być zawsze pierwszy? Też mam takie info jak teraz kupowałem swoje hamulce, powodem może być sposób/siła docisku poszczególnych tłoczków. DES: jaki rozmiar tarczy ? -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Zestaw już zamontowany, wszystko byłoby ładnie gdyby nie kłopoty z odkręcaniem starych przewodów hamulcowych :/
Tarcza to Zimmermann Sport 323/30 z A8. Klocek do dołączony do zacisków Textar Mocowanie to oryginał VAG z RS2 Śruby mocujące zacisk do jarzma to obrobione śruby zawieszenia wózka z BMW Z3 Śruby mocujące jarzmo do zwrotnicy to oryginał VAG z RS2 Różnia jest kolosalna. Przy spokojnej jeździe wystarczy lekko położyć nogę na pedał hamulca by się zatrzymać, reaguje wysoko. No i ta niesamowita zdolność do opóźniania hamowania, trzeba się przyzwyczaić, ale też uważać, żeby nie zaliczyć wjazdu w dupe ![]() Teraz było zaciemno na fotki, może jutro coś wkleje. ![]() Polecam ![]() -------------------- S2 Coupe, Coupe quattro, Cabriolet V6 USA
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 February 2004 Skąd: Lublin ![]() |
a czy te zaciski to to samo co siedzi w evo??
-------------------- taniekola.pl
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
http://www.apracing.com/car/caliper/handing.htmhttp://www.apracing.com/car/caliper/handing.htm * Caliper Handing. * Calipers are available to suit installation in front or behind axle. * RHT = Right Hand Trailing. * LHT = Left Hand Trailing. * RHL = Right Hand Leading. * LHL = Left Hand Leading. * Bleed screws should always be positioned upper most. * Disc should always pass small piston first on differential bore calipers. * Cross over pipes should always be positioned at the bottom. czy ktoś wie dlaczego tak jest? że mały tłoczek musi być zawsze pierwszy? link nie działa. A co dokładnie mówi ten pogrubiony tekst? Że tarcza ma się kręcić tak aby najpierw trafiała na mały tłoczek w zacisku ? -------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
tak, kierunek od malego tloczka w strone wiekszego
-------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
a czy te zaciski to to samo co siedzi w evo?? Ja nie wiem co jest w EVO, moje są z Dodge'a Vipera SRT10 nie mam tylko pewności czy z przodu czy z tyłu. Wydaje mi się, że były z tyłu ponieważ musiałem obrócić je do góry nogami właśnie żeby tarcza najpierw mijała mały tłoczek - ma to swoje uzasadnienie moim zdaniem w tym, żeby przy delikakatnym hamowaniu nie musieć korzystać z pełnego poweru, ale mogę się mylić - zrobiłem jak kazano ![]() pozdr -------------------- S2 Coupe, Coupe quattro, Cabriolet V6 USA
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 May 2004 Skąd: Random (WR) ![]() |
moje są z Dodge'a Vipera SRT10 nie mam tylko pewności czy z przodu czy z tyłu. Nie ma znaczenia chyba. Z przodu i z tyłu ma takie same hamulce 356mm/14.0" 4 tłoczkowe ![]() -------------------- www.audiklub.org
Pozdrawiam Mirek |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie ma znaczenia chyba. Z przodu i z tyłu ma takie same hamulce 356mm/14.0" 4 tłoczkowe ![]() No tak Misiaczku, ale z tyłu może mieć z przodu piasty a nie z tyłu i trzeba obracać, a co za tym idzie pozamieniać stronami odpowietrzenia i przewód łączący oba kawałki zacisku ![]() -------------------- S2 Coupe, Coupe quattro, Cabriolet V6 USA
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- S2 Coupe, Coupe quattro, Cabriolet V6 USA
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
nice !
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie ![]() |
Czysta pornografia te zdjęcia
![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 February 2007 ![]() |
sry za kotleta ale tez planuje podobny setup
a dopowiem tyko tyle ze zaciski przod tyl w viperze sie roznia, przod ma 2x44 i 2x40 tloczek, a tyl 2x42 i 2x38, wiec sa mniejsze dla porownania, porsche przod mialy zwykle 40/36 chyba, wiec byly sporo mniejsze niz te viperowskie, nawet mniejsze od tylnych podobne zaciski jak w viperze byly tez w niektorych S8 D2 na tarczy 345mm gdzie tloczki tez byly 44/40 |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Odpisałem Ci na PW. Z tymi zaciskami i tłoczkami masz chyba rację, ale ja teraz nie pamiętam czy mam przednie czy tylne. Tak czy onaczej są bardzo duże.
![]() -------------------- S2 Coupe, Coupe quattro, Cabriolet V6 USA
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 00:04 |