![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 24 December 2006 ![]() |
No witam witam... Od jakiegoś czasu rozważam zmianę seryjnego intercoolera na większy - cel wiadomy - lepsze chłodzenie i podniesienie mocy. Szukałem trochę po necie ale nie znalazłem satysfakcjonujących odpowiedzi
- od jakiego samochodu pasuje bez przeróbek Intercooler do Passata 3BG silnik AWX (słyszałem, że od Iveco, ale tam też jest kilka rodzajów) - jakie powinien mieć wymiary itp itd. - co potrzebne jeszcze do przeróbki (wiem, że trzeba dorobić doloty, czyli kupić rurę); - czy może ktoś przypadkiem zna jakiegoś fachmana w Białymstoku który by się podjął takiego przeróbki i któremu możnaby zaufać? Jeśli ktoś ma jakieś pojęcie na ten temat to chętnie się dowiem. /Autko: VW Passat 1.9TDi Variant AWX + chip/ |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 28 February 2004 Skąd: Bielsko B / Kraków ![]() |
bylo o tym juz wiele razy.nie baw sie w zadne wynalazki typu ic z iweco bo w podobanej kasie zrobisz customa
-------------------- _http://img183.imageshack.us/img183/7263/avataribipk9.jpg
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Fri, 29 September 2006 Skąd: Szczecin ![]() |
Podlanczam sie pod pytanie autora postu poniewaz posiadam taki sam samochod i silnik i takze program ale przydaloby sie wiecej. Jaki koszt customa? i cze,u lepiej nie wchodzic w temat iveco?
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
CYTAT bylo o tym juz wiele razy.nie baw sie w zadne wynalazki typu ic z iweco bo w podobanej kasie zrobisz customa
Nie zgodze sie z tobą kolego. Widzialem juz wiele takich icków od iveco w śmiesznych pieniązkach okolo 200 zł a customa za taka cene to nie zrobi. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
CYTAT("aw69":101ji9bz) CYTAT bylo o tym juz wiele razy.nie baw sie w zadne wynalazki typu ic z iweco bo w podobanej kasie zrobisz customa Nie zgodze sie z tobą kolego. Widzialem juz wiele takich icków od iveco w śmiesznych pieniązkach okolo 200 zł a customa za taka cene to nie zrobi. racja, ale kolega chyba sie odnosil do nowych intercoolerow a nie: nowy custom do uzywaka iveco. bo nowego IC od iveco to chyba nie ma szans za 200 PLN ; ) jezeli robiony u kogos znajacego sie na temacie to lepiej zrobic pod konkretny wymiar IC bo wtedy jest lepiej dopasowany i lepsze jest wykorzystanie miejsca. -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 26 October 2002 Skąd: WWA ![]() |
MOim zdaniem jesli robić IC to tylko i wyłącznie nowy pod wymiar.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
no i oczywiscie spasowanie i poprowadzenie orurowania bedzie latwiejsze, bo koncowki IC beda tam gdzie potrzeba - w optymalnym miejscu, pod odpowiednim katem itd., gdzie w IC od np Iveco trzeba bedzie troche kombinaowac.
im krotsze i prostsze rury od turbiny do IC i z IC do kolektora tym lepiej. -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
CYTAT("aw69":x0hiv907) Nie zgodze sie z tobą kolego. Widzialem juz wiele takich icków od iveco w śmiesznych pieniązkach okolo 200 zł a customa za taka cene to nie zrobi.
200 za uzywke IC w nie wiadomo jakim stanie. Do tego dolicz rury, spawanie itp. roznica bedzie niewielka. -------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Super User Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: Pd ![]() |
O co chodzi z tym "custom" intercooler? Domyślam sie, ze to dorobiony pod wymiar?
Kto zajmuje się czyms takim w PL? |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 11 December 2005 ![]() |
Odświeżam kotleta,IC od Iveco 2.8 TDI z alu boczkami pasuje do paska bez żadnych przeróbek.
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 11 February 2007 ![]() |
koledzy a ile macie kucyków w tych pasatach po programie i ile Nm?
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 28 March 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("69rambo69":33b897wj) koledzy a ile macie kucyków w tych pasatach po programie i ile Nm? z tego co sie orientuje, kolega pawelb6 przed montazem FMIC mial cos kolo 180+ @400
-------------------- http://nivette-cars.otomoto.pl/nissan-200-sx-silvia-kouki-s14a-400hp-C31706428.html
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 11 February 2007 ![]() |
1.9 TDI 180 km i 400 Nm ... strasznie wyzylowany silnik musial byc
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 25 November 2004 ![]() |
eee chyba tyle nie mial. Z tego co kojarze to tam jest AWX + virus
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 11 December 2005 ![]() |
co z tego że jest AWX +virus,ale na tyle było zestrojone
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
User Dołączył: Tue, 24 May 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
No to nieźle, jak na pozostałe seryjne graty.
Czy możesz pokazać wykres z hamowni świadczący o tak wspaniałych wynikach ? |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#17
|
![]() |
CYTAT("69rambo69":38z3b4qg) 1.9 TDI 180 km i 400 Nm ... strasznie wyzylowany silnik musial byc
Niekoniecznie. Turbina ARL + Soft i masz 180KM.. |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 25 November 2004 ![]() |
CYTAT("bezduszny":e1scumby) CYTAT("69rambo69":e1scumby) 1.9 TDI 180 km i 400 Nm ... strasznie wyzylowany silnik musial byc Niekoniecznie. Turbina ARL + Soft i masz 180KM.. tia tylko, ze pawel tam nie ma turbo od ARLa tylko samego virusa. |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#19
|
![]() |
Jak samym wirusem na nie ARL'u tyle zrobił... to.... gratuluje odwagi.
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
czemu odwagi, moze jakis gift byl od fabryki. Who knows...
-------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 01:14 |