![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Super User Dołączył: Wed, 16 October 2002 Skąd: warszawa ![]() |
Modyfikacje
Silnik: seryjne K20A2 + Kompresor Jackson Racing Układ dolotowy: INJEN CAI Układ wydechowy: Kolektor 4-2-1 TODA RACING, reszta seryjna Układ wtryskowy: 550CC Elektronika: Hondata K100 +Defi BF Boost i EGT Układ chłodzenia: Seryjny Układ napędowy: seryjna skrzynia + LSD Quaiffe Zawieszenie: Seryjne + felgi OZ 18` + Engine Torque Damper BODY KIT: Seryjny + Xenony ![]() Silnik dosyc stlumiony seryjnym wydechem o srednicy 48mm z dwoma tlumikami. Z kompletnym wydechem planujemy 310-320KM. Doladowanie kompresora seryjne 0.5bara. Moze kiedys zmienimy kolo pasowa na troszke wieksze w celu uzyskania ok. 0.7-0.8bara. CO najwazniejsze dzieki krzywej mocy i momentu samochod naprawde ma trakcje, wiec mysle ze klasa Street FWD czeka... -------------------- S1 R K20A JDM
CTR boost - ET 12.066s <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.ECU-Performance.com.pl">http://www.ECU-Performance.com.pl</a><!-- w --> HONDATA Dealer |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Znajome autko
Plany co do wydechu raczej się nie powiodą,bo właściciel woli ciszę no chyba, że ostatnio zmienił zdanie. Jeśli chodzi o body to nie można zapomnieć o zajefajnych 18" OZ. Pozdro -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Faktycznie fajny ten przebieg momentu - żadnych peaków itp. W FWD to podstawa.
BTW - jak sie jeździ ze szperą ? I co to za szpera ? Quaife ? |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
[quote="Integra"]Modyfikacje
Układ napędowy: seryjna skrzynia + LSD Quaiffe quote] -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
super projekt.
Silnika widze totalna seria. Ile zniesie K20A? Jak to wyglada przy 0.7Bara trza kuć? -------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: www.dogbox.pl ![]() |
Autko jakies znajome
Mam nadzieje ze bedzie jezdziło bezawaryjnie, mimo tego ze to dziewiczy projekt . A co do wydechu, jak Ci sie uda Dominik namówić właściciela na wydech ? On jest zwolennikiem ciszy -------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Super User Dołączył: Wed, 16 October 2002 Skąd: warszawa ![]() |
jakos namowic sie da
silnik zniesie bez kucia do 0.8b, tj. tak do ok. 340HP wlasciciela moze kille zmobilizuja, w tym setupie co jest, CTR od 80km/h do 200km/h jest szybsze od EVO IX 340HP. Do 150km/h Evo jeszcze walczy, ale potem juz nie co ciekawe wyscig byl robiony na mokrej nawierzchni i CTR na 3biegi wmaire normalnie przyspieszal .tzn. nie dokrecal biegu w miejscu -------------------- S1 R K20A JDM
CTR boost - ET 12.066s <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.ECU-Performance.com.pl">http://www.ECU-Performance.com.pl</a><!-- w --> HONDATA Dealer |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 15 March 2006 Skąd: Warsaw ![]() |
super projekt
jak jezdzi sie ze szpera? |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: www.dogbox.pl ![]() |
CYTAT("kozmozz":1l8om4lc) super projekt
jak jezdzi sie ze szprera? przeciez tam jest szpera, czytasz wogle czy tylko po tytule lecisz ?? SZPERA QUIFE -------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Tue, 15 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
CYTAT("kozmozz":2zns397c) super projekt planujesz szpere? przeciez jak byk napisane: CYTAT("Integra":2zns397c) Układ napędowy: seryjna skrzynia + LSD Quaiffe
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 25 February 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
CYTAT("Sluger":2hzaj7gt) Znajome autko
Plany co do wydechu raczej się nie powiodą,bo właściciel woli ciszę no chyba, że ostatnio zmienił zdanie. El-tec- jestem w szoku jak cichy może być układ 2,5 na dwóch przelotach w silniku NA |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 03 March 2004 Skąd: Gliwice ![]() |
, przeciez kozmozz sie pytal jak sie jezdzi, a nie z jaka
a tak wogole to bardzo fajny projekt - kompresor w hondowskim silniku to IMO lepsze wyjscie niz turbo -> daje wiecej momentu, a moze sie myle? -------------------- 'Nigdy nie jest żle, ale zawsze może być lepiej' ;)
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 09 October 2006 ![]() |
podnosilisci eglowice??
jaki jest stopien sprezania?? |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
CYTAT("Integra":ot2l784t) Silnik: seryjne K20A2 + Kompresor Jackson Racing ja pierd.. czy jak jest pare zdjec to juz nikt nie czyta opisow?
ztcw kompresor nie daje wiecej momentu niz turbo, ale pozwala zachowac niezmieniona charakterystyke n/a i tak samo fajna reakcje na gaz.. zajebiscie fajny uliczny projekt! |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 31 August 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
auto zapina nieziemsko - no i do tego to prowadzenie..
911 też dostała łomot -------------------- AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było teraz- STI bug |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Gratki dla Doktora za tak pionierskie projekty w Polsce. Co najważniejsze - bezawaryjne! Ja jestem ciekaw starcia combo vs kompresor, niutki w K24/20 wyszły niesamowite.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: www.dogbox.pl ![]() |
Tylko ze Sobolowy ma wiecej modów... chyba juz wszystkie
-------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Super User Dołączył: Wed, 16 October 2002 Skąd: warszawa ![]() |
daje rade.
UKLAD WYDECHOWY JEST taki cichy, poniewaz tylko kolektor jest zmieniony, reszta jest seryjna, i nie 2.5 cala tylko 47- 48mm -------------------- S1 R K20A JDM
CTR boost - ET 12.066s <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.ECU-Performance.com.pl">http://www.ECU-Performance.com.pl</a><!-- w --> HONDATA Dealer |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
CYTAT("Integra":vbfggu5m) w tym setupie co jest, CTR od 80km/h do 200km/h
jest szybsze od EVO IX 340HP. Mówisz o EVO Bobika? Gdyby nie moje przygody z wymianą pompy na Walbro to jeszcze w tym sezonie zmierzyłbym się z Harrym ale teraz niestety już na to pewnie pogoda nie pozwoli. Ale z tego co słyszałem raczej nie mam szans,żeby killami zmobilizować Harrego do dalszych modów,bo CTR z takimi modami robi ponoć wysokie 12.Przy czym nie wiem,czy z seryjną masą czy po odelżeniu? -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Super User Dołączył: Wed, 16 October 2002 Skąd: warszawa ![]() |
nie Bobika EVO , jakies inne
akurat mielismy mozliwosc z takim sie zlapac podczas wizyty Harrego w Wawie. -------------------- S1 R K20A JDM
CTR boost - ET 12.066s <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.ECU-Performance.com.pl">http://www.ECU-Performance.com.pl</a><!-- w --> HONDATA Dealer |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 15:51 |