![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 March 2003 Skąd: Lublin ![]() |
Zebrałem się i wreszcie postanowiłem opisać moje pudełko do zabawy. Auto robione na miasto w charakterze "sleepera" W momencie zakupu auto miało zrobioną bude, częściowo silnik i hamulce.
Świeżo po zakupie ![]() ![]() ![]() No i zaczeła się zabawa, wprawdzie z autem dostałem pare skrzynek gratów, ale zawsze czegoś było brak, rozwiązałem problem kupując drugiego MK1 GTI w wersi Pirelli, szkoda tylko, że nie na oryginalnych alu Poniżej pare fotek z rozbierania i składania dziadka. Pierwsza rzecz jaką zakupiłem ![]() Szlif, honowanie, nowe tłoki mahle (wzmacniane), nowe korby, nowe panewy ![]() Głowica odświeżona lekko zmodyfikowana, większe zawory ssące i wydechowe. ![]() Środek w trakcie prac, doszedł tylko fotel [img]{SMILIES_PATH}/icon_smile.gif[/img] [img]http://img162.imageshack.us/img162/701/im000928kr6.jpg[/img] Pancerne mocowanie fotela [img]http://img162.imageshack.us/img162/7876/im000967bs6.jpg[/img] Pare kilo rozpórek [img]http://img162.imageshack.us/img162/564/im000969jc5.jpg[/img] [img]http://img162.imageshack.us/img162/7123/im000979pa1.jpg[/img] [img]http://img161.imageshack.us/img161/1106/im000984pn9.jpg[/img] Tuningowe hamulce [img]{SMILIES_PATH}/icon_lol.gif[/img] [img]http://img161.imageshack.us/img161/3651/im000986ps9.jpg[/img] Przeróbka grilla [img]http://img161.imageshack.us/img161/8669/im000988za6.jpg[/img] Lista modyfikacji stage 1 Silnik: Tłoki Mahle wzmacniane Nowe korobowody Nowe panewki Wyważenie całego układu korbowo-tłokowego Większe zawory ssące 40mm wydechowe 34mm Lekko liźnięta głowica Wkładka filtra K&N Mechaniczny wtrysk paliwa Chłodnica oleju Większa chłodnica silnika, 2 wentylatory/2 biegi Układ paliwowy przeniesiony do środka auta plus zewnętrzna pompa Krótka skrzynia biegów nie wiem z czego bo zero oznaczeń, 5 bieg kończy się na 190km/h przy 7000obr Zawieszenie i układ jezdny Gwint Weitec z regulacją twardości Wszystkie gumowe elementy zaweszenia nowe Rozpórki przód góra i dół, tył góra Staliblizator tylnej osi Brak przedniego stabilizatora (ciągle pękał) Tył nowe bębny i szczęki z okładzinami Przód tarcze 239mm wentylowane/nacinane Brembo, Klocki Ferrodo DS2000 Płyta alu 8mm pod silnikiem, można rzec że pancerna [img]{SMILIES_PATH}/icon_smile.gif[/img] Felgi ATS Classic 13/6 175/50 do zabaw Felgi ATS Cup 14/6 185/55 na codzień Ogumienie w zależności co jest u znajomego oponiaża, głównie Dunlop, Michelin Buda i wnętrze: Nowy lakier, jakiś niebieski z fiata [img]{SMILIES_PATH}/icon_lol.gif[/img] Maska na zapinki Srodek 1 fotel kubełkowy BiMarco Kierownica DW Zegary Ciśnienia Oleju, Temperatury Oleju, Voltomierz, Vacuometr Załączanie wentylatora z kabiny Ręczny bezzapadkowy Przednie lampy z krzyżem Zimą planowany jest Stage 2, klatka, poliuretany w zawieszenie, nowe stabilizatory przód i tył, hamulce przód 256mm tył 239mm oczywiście tarcze, wymalowanie środka na biało, odciążenie budy, drobne poprawki lakiernicze i jeszcze pare pierdołek, jak zostanie coś więcej gotówki to webbery, ostry wałek lub swap. Obecnie auto legitymuje się mocą 107km i 160nm, było by więcej ale nikomu niechce się bawić wtryskiem. Co do osiągów to z Ibizą 130+soft robiącą 15.4 ide równo, ET+RT z bemowa 16.4 mieląc całą jedynke i dwójke [img]{SMILIES_PATH}/icon_smile.gif[/img] Na koniec jeszcze amatorskie fotki [img]{SMILIES_PATH}/icon_lol.gif[/img] [img]http://img70.imageshack.us/img70/8476/p1060424fl4.jpg[/img] [img]http://img70.imageshack.us/img70/2346/p1060416um9.jpg[/img] -------------------- Hp is one thing, putting it down to the track is another.
|
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
User Dołączył: Sat, 19 June 2004 Skąd: ziemia obiecana ![]() |
bardzo pozytywny furaczan! gratuluje!!klasyk i do tego z niezlymi osiagami!
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 22 May 2005 Skąd: Krakow ![]() |
Ciekawy projekt . Swap na jaki motor bierzesz pod uwage ? Moze 1.8t ?
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 March 2003 Skąd: Lublin ![]() |
Jak już swap to tylko 1.8T, ale pierwsze klatka i hamulce bo juz jest nieciekawie.
-------------------- Hp is one thing, putting it down to the track is another.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
CYTAT("MACIOR":15etabnv) Jak już swap to tylko 1.8T, ale pierwsze klatka i hamulce bo juz jest nieciekawie.
Eeee lepiej ABFa zapodac i miec pure power -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
gość_Szyd(L)o_* |
![]()
Post
#6
|
![]() |
Uwielbiam takie wózki, klasyczne a zarazem szybkie. Gratuluje
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 08 March 2005 Skąd: Lublin ![]() |
jedyny model Vw jaki mi sie podoba
MKI gti sa mega gratuluje projektu Added after 54 seconds: P.S. jakbys chcial znowu gazniczki to powinienem miec na zime jakies nowe sztuki |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 18 August 2006 ![]() |
ładny mk1, ale wydaje mi sie że powinienes załozyć jakieś inne felgi te sa tak popularne...
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
taaa macior słuchaj chłopaka po co ci klasyczna fela do vw.
A na powaznie to wypas auto cichociemne , klasyczne i w przeciwienstwie do Y nie zrobi wysokiej 20 na cwiartke |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 March 2003 Skąd: Lublin ![]() |
CYTAT("Colin":1hfqxn8t) CYTAT("MACIOR":1hfqxn8t) Jak już swap to tylko 1.8T, ale pierwsze klatka i hamulce bo juz jest nieciekawie. Eeee lepiej ABFa zapodac i miec pure power Zbyt popularne, pozatym za dużo evo na mieście się pokazało. -------------------- Hp is one thing, putting it down to the track is another.
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 04 April 2004 Skąd: Lublin ![]() |
Jaki jest przebieg mocy i momentu, masz wykres?
-------------------- ET 13:72 Bemowo 1.05.05
ET 13:78 BP 12.06.05 ET 13:21 Stalowa '06 http://www.hondatech.pl http://www.LKT.pl |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 19 June 2004 Skąd: Kielce/Poznań ![]() |
świetny sleeperek, a najbardziej kocham te detale w takich autach które zdradzą znającym sie na rzeczy że taki samochód sporo potrafi..
-------------------- **CB Inside**
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 19 February 2003 Skąd: Lublin ![]() |
No no macior fotki ladnie wygladaja, daj jakies normalne macior wsadzaj 1,8T i nie gadaj bedzie przecinak i moze mnie dogoniesz wtedy hehe
-------------------- Prawdopodobnie Najszybsze Daewoo w Polsce
2004--> ET 18,3 2005--> ET 17,4 2006--> ET 14,7 2007-->13.xx??? |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: Sz-n ![]() |
najstarsze vwiki sa najfajniejsze, gratulacje
ja juz bym z checia swoim derbiakiem wyskoczyl...ale musialem odpuswcic prace na pare miesiecy 16,4.... myslalem ze bedzie nizej to tyle co ja swoja delsolka w Pile na MP tez palac jedynke -------------------- Y60 2,8TD+I
Y60 Long 2,8TD jeszcze bez I CRX EH6 VW Derby 2.0 16v in progress |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 March 2003 Skąd: Lublin ![]() |
G-tech wypluł ostatnio 14.9, ale jakoś niechce mi się wieżyć, zobacze może do Starachowic pojade jak starczy mi sił po tygodniu.
-------------------- Hp is one thing, putting it down to the track is another.
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 30 June 2003 Skąd: Lublin ![]() |
W koncu opisałes to gradobicie
Fajnie wyglada i fajnie jezdzi Powodzenia w dalszych modach I moze w koncu kiedys staneli bysmy na kresce -------------------- http://www.katservis.pl - dużo się tu nauczyłem
http://www.autor-tuning.com/ - gorąco polecam http://www.reampoland.pl - tu pracowalem http://www.lkt.pl - moje lokalne forum |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: www.dogbox.pl ![]() |
w starachowicach kręci sie dobre czasy
-------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 March 2003 Skąd: Lublin ![]() |
Pora na mały update
No i stało się, zryta ekipa german fans posiedziała i przemyślała pare rzeczy i tak oto pojawił się dawca po mocno promocyjnej cenie ![]() ![]() Po paru godzinach nierównej walki pomiędzy człowiekiem, a maszyną... ![]() oczom niestrudzonych druciarzy ze wschodu ukazał się 1.8T AEB z k04-23 w bonusie ![]() ![]() Małe sortowanko gratów ![]() Rozbiórka i wstępne przymiarki. [img]http://img352.imageshack.us/img352/1598/p1070017ql7.jpg[/img] [img]http://img352.imageshack.us/img352/2335/p1070020ac8.jpg[/img] [img]http://img352.imageshack.us/img352/7217/p1070023ij5.jpg[/img] [img]http://img352.imageshack.us/img352/964/p1070030fo9.jpg[/img] Silnik rozebrany, pora na auto [img]{SMILIES_PATH}/icon_smile.gif[/img] [img]http://img352.imageshack.us/img352/3998/p1070031fu8.jpg[/img] Dużo kabelków i tyrtytek [img]{SMILIES_PATH}/icon_smile.gif[/img] [img]http://img352.imageshack.us/img352/991/p1070037oq3.jpg[/img] Kabelki i rureczki poodczepiane [img]http://img352.imageshack.us/img352/9026/p1070052sx0.jpg[/img] Walka trwa... stoper, śrubki do półosiek i jeden taki co za dużo pary w łapkach ma [img]{SMILIES_PATH}/icon_lol.gif[/img] [img]http://img352.imageshack.us/img352/7088/p1070066ze3.jpg[/img] Półosie out, można motor rwać [img]{SMILIES_PATH}/icon_smile.gif[/img] [img]http://img352.imageshack.us/img352/5204/p1070070eq6.jpg[/img] No to wyrywamy motorownie... [img]http://img352.imageshack.us/img352/2893/p1070071kb1.jpg[/img] ManPower, czyli dwóch takich których siła rozpiera [img]{SMILIES_PATH}/icon_smile.gif[/img] [img]http://img352.imageshack.us/img352/2460/p1070073sn1.jpg[/img] Chwila pomyślunku i motor wisi, 2 z 4 łap pasują jak klocki lego, resztę dorabiamy [img]http://img352.imageshack.us/img352/1566/p1070083eq2.jpg[/img] W międzyczasie wpadły w łapki jarzma, zaciski i zwrotnice z mk2 GTI i kolejny klasyczny felunek (15/7 Et12). [img]http://img352.imageshack.us/img352/6443/felgafs4.jpg[/img] [img]http://img352.imageshack.us/img352/1313/hamulcezacwj2.jpg[/img] Na tym kończymy fotostory, obecnie auto wisi na podnośniku jako goła buda z paroma kołami i zawieszonym blokiem ze skrzynią. Wszystkie mocownia silnika w nadwoziu pozostały oryginalne. W przyszłym tygodniu blok idzie do honowania i pomierzenia, głowica do renowacji. No i czekam na parę przesyłek z zabawkami, specyfikacja na dzień dzisiejszy. Silnik 1.8T AEB - gotowe Turbina k04-23 - gotowe Wtryski Bosch 380ccm - gotowe Tłoki i korbowody z AUQ - gotowe Uszczelki, pierścienie i reszta pierdołek eksploatacyjnych do silnika - gotowe Przerobiony rozrząd na zwykłą rolkę zamiast napinacza hydraulicznego Wywalony dwumas i seryjne sprzęgło, zastąpiony kombinacją z G60 i TDI Wydech downpipe 3 lub 4 cale, reszta 2.5cala, z jednym tłumikiem końcowym - w trakcie FMIC bądź WIC - w trakcie Dolot do turbiny 3 cale + filtr Pipercros - gotowe Nowy układ paliwowy z zewnętrzną pompą paliwa - praktycznie gotowe Przeniesielnie napędu i skrzynia biegów Seria z Golfa GTI mk4 - EBN Szpera Peloquin - w planach Opony Toyo R888 - w trakcie Przeróbka półosi - w trakcie Homemade poduszki silnika - w trakcie Zawiesznie i hamulce Hamulce przód 2 wersje jedna na 256 z zaciskiem girling 54, druga opcja 280mm z zaciskiem girling 54 - gotowe Tarcze Brembo - w trakcie Tył hamulce seryjne bembny z wersji GTI Pompa hamulcowa z G60 plus przeróbka serwa - gotowe Gwint Weitec - gotowe Poliuretany komplet w zawieszenie - w trakcie Osłona silnika - gotowe, ale do poprawki Felgi Rial 15/7 renowacja i polerka rantów - w trakcie Felgi ATS Cup 14/7 - gotowe Felgi jakieś klasyczne 14/7 na fornt i 14/8 czy 9 na tył - w trakcie Przeróbka wachaczy przednich i stabilizatora - w trakcie Rozpórka góra przód, tył góra - gotowe Kratownica pod mocowania wachaczy - do zrobienia Rozpórka do podłużnic plus przeróbka mocowania przedniej poduszki skrzyni biegów - w trakcie Wnętrze 2 kubełki Bimarco - gotowe Szelki 4pkt - gotowe Całe wnętrze z GTI Pirelli w stanie praktycznie igła - gotowe Kierownica - Coś z dużym odsadzeniem, bądz nowa dłuższa naba do posiadanej Momo Corse Klatka - do przemyslenia jeszcze Zegary digital - są ale nie wiem czy włożę Dodatkowe zegary cisnienie paliwa, oleju, temperatura wody, oleju Autometer, doładowanie 60mm HKS - gotowe EGT najlepiej coś z alarmem i 52mm - w trakcie Buda i styling Z zewnątrz praktycznie seria, poza paroma dodatkami, wąski hokej na przód, tylny spoiler na klape Zender, zapinki na maskę, przednie lampy prawdopodobnie czarne wkłady plus soczewka, ogólnie ma być lekko agresywny sleeper [img]{SMILIES_PATH}/icon_smile.gif[/img] Gleba na ile pozwolą felgi i opony. Obspawanie kielichów i mocowań silnika, skrzyni. Plany... 200KM na kołach (na początek), masa nie większa jak 800kg i brak trakcji przez pierwsze pare biegów [img]{SMILIES_PATH}/icon_smile.gif[/img] No i fajnie by było jakby to skręcało troszke. Podziękowania dla ekipy Kat-Sercice i AutoR za udostępnienie skrawka warsztatu na niemieckiego szrota [img]{SMILIES_PATH}/icon_wink.gif[/img] -------------------- Hp is one thing, putting it down to the track is another.
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Generation NEXT Dołączył: Wed, 09 July 2003 Skąd: Dark side of the mOOn ![]() |
Ładnie, jedyne co wygląda obleśnie to DP. Nie da się go zrobić inaczej ?
-------------------- Real cars don't power the front wheels, they lift them..
Tor Poznań 1:54 na automacie z ogranicznikiem prędkości do 180 km/h :D |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 22 May 2005 Skąd: Krakow ![]() |
Fajny opis , tylko ze tarcza 280mm moze nie wejsc do 14" felgi wtedy ta opcja odpada
-------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 01:01 |