![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Mon, 01 May 2006 ![]() |
Witam. Mam BMW e36 z 1995 roku: pojemność skokowa to: 2800 cm3. Po shamowaniu wyszło mi 188 km (seryjnie: 198), lecz samochód jest w opłakanym stanie. Pierw doprowadzę go do normalności, a potem mam zamiar zwiększać jego moc. Włożyć kompresor? Jeśli tak to jaki, a jeśli nie to, co byście radzili? Chciałbym sie zamknąć w 7-8 tys. Z góry dziękuje za rady. Pozdrawiam.
|
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Nie sądzę, żebyś był w stanie znaleźć kompresor, zmodyfikować pod niego silnik i założyć go za 8000 PLN...
Być może (być może!) w 10.000 PLN zmieścisz się z zestawem turbo. -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 27 January 2003 Skąd: warszawa ![]() |
To ja sie podłącze , jesli kto umie to liczyc , jaki kompresor ma byc zeby w 2.5 lub 2.8 dał około 250-300 koni. I do ilu trzeba wtedy odprężyc motorek Turbo jakos sie boje
-------------------- Kopnac to mozesz swoja starą |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Mon, 01 May 2006 ![]() |
CYTAT("hwojtek":3ira56u7) Nie sądzę, żebyś był w stanie znaleźć kompresor, zmodyfikować pod niego silnik i założyć go za 8000 PLN...
Być może (być może!) w 10.000 PLN zmieścisz się z zestawem turbo. A orientujesz się w ilu tysiącach bym się zmieścił? A jeśli turbo to jakie? Do jakiej firmy pisać/dzwonić, aby dowiedzieć sie szczegółów i liczyć w razie czego na pomoc? Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 24 February 2004 Skąd: TARNÓW ![]() |
CYTAT("Jakub_e36":20idonkq) Witam. Mam BMW e36 z 1995 roku: pojemność skokowa to: 2800 cm3. Po shamowaniu wyszło mi 188 km (seryjnie: 198), lecz samochód jest w opłakanym stanie. Pierw doprowadzę go do normalności, a potem mam zamiar zwiększać jego moc. Włożyć kompresor? Jeśli tak to jaki, a jeśli nie to, co byście radzili? Chciałbym sie zamknąć w 7-8 tys. Z góry dziękuje za rady. Pozdrawiam.
nie wiem skąd ci sie wzieło to 198 MK bo 2,8 seryjnie miało 193 KM ... -------------------- --==ONLY BMW==--
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Pogadaj z Keyserem, w końcu to on jest dyżurny do BMW turbo tutaj... Ja tylko sprzątam
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 28 January 2004 Skąd: Wroclaw ![]() |
podpinam sie pod temacik..mam e36 328 cabrio,niedawno zostal wlozony kolektor wydechowy rownoodleglosciowy i uwolniony wydech,teraz na dniach zakladam kolektor dolotowy od 2,5 m50 i chip..mysle ze powinno byc kolo 230 KM,no i juz szukam kolejnych modow..co moglbym teraz zrobic?moze glowica?czy to sie oplaca,czego mozna sie po tym spodziewac?
pozdrawiam -------------------- A4 3.0 tdi 253ps 525nm avant...szukam miejskiego zapierdalacza
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 30 November 2005 ![]() |
po zmiane kolektora od m50b25 powinno wypluc okolo 220 koni.
-------------------- Lybra 2.4 jtd
97 YZF 750R 125 hp (4HD) |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 28 January 2004 Skąd: Wroclaw ![]() |
..no zalezy ile bylo przed zmiana..czekam niecierpliwie na odp na pytanie zadane wyzej..
pzdr -------------------- A4 3.0 tdi 253ps 525nm avant...szukam miejskiego zapierdalacza
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sat, 08 April 2006 ![]() |
CYTAT("kostos":2vvyw4b0) ..no zalezy ile bylo przed zmiana..czekam niecierpliwie na odp na pytanie zadane wyzej..
pzdr Witam też mam e36 328 i moje pytanko: gdzie mogę założyć ten kolektor z 2.5L M50? i jak możesz to napisz jaki założyłeś ten wydech i ile cię kosztował? Z góry dzięki. -------------------- *BMW-E36-328-COUPE*
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
User Dołączył: Sun, 18 September 2005 ![]() |
a czym sie rozni niby ten kolektor z M50 od tego z M52? to ze nie ma katalizatorów czy jak?
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 26 November 2002 Skąd: poznan ![]() |
ssacy
-------------------- czołg sprzedany
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 February 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
co prawda to nie ten dział, ale dla poszukujacych modyfikacji, mam do sprzedania motor pochodzący z Alpiny B3, moc 375 KM, jesli jest ktoś zainteresowany, to prosze o pytania na pw/maila
-------------------- dostałem drugą szansę :-)))...
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Poznań/Zurych ![]() |
CYTAT("brajanek":upc82eul) a czym sie rozni niby ten kolektor z M50 od tego z M52? to ze nie ma katalizatorów czy jak?
Poszukaj w archiwum, bo temat juz był wałkowany. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 17:13 |