![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Witam,
Silnik w Lanku 1.5 8v, zrobiony dolot i wydech, przelot 70k km. Od pewnego czasu (około tygodnia) mam taki problem. Juz trzy razy w tym krótkim okresie wyrzuciło mi bagnet od mierzenia poziomu oleju. Cały silnik zachlapany oliwą, musiałem zrobić dolewkę. Nigdy wczesniej takie rzeczy mi się nie zdarzały. Ma ktos jakis pomysł co to może być? Może miec to coś związane z uszczelką pod głowicą albo odmą? pozdrawiam Fawor -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: gda ![]() |
Zatkana odma?
-------------------- 318is
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Moze dokłądniej opisze zmiany w dolocie. W lanosie odma wychodząca z głowicy rozgałęzia sie i jeden węzyk dochodzi przed przepustnice, a drugi od tyłu w kolektor dolotowy. W tej chwili cała rura dolotowa jest aluminiowa, nie ma odmy przed przepustnicą tylko wszystko idzie w kolektor doloowy od tyłu. Czy może byc to przyczyną, tzn za mała przepustowosć tego jednego wężyka?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: zakopane ![]() |
masz za duze cisnienie w komorze silnikowej , albo zatkana odma , albo pierscienie ci puszczaja cisnienie w miske
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 February 2004 Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW ![]() |
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale nie masz całkowicie odpiętej odmy z ukladu ? jeśli tak to odepnij ją calkowicie i ''puśc na wolne powietrze''
I może w tym tkwi problem ze jest nadal podpieta i to w jedno miejsce tak jak napisaleś -------------------- Fuel Games Part I am 21.05.2011 Rothenburg 1/4 ET 13,6 SCIERWOLOT
https://picasaweb.google.com/112471818709940932677/SIERRACOSWORTHKOSIARZ http://www.youtube.com/user/Kosiarzzz http://tnij.org/cosworth Mój projekt |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
No wiec jednak tak jak myslałem, rozwiązanie z tą odmą nie było zbyt trafne Na dniach kupuje filterek i powinno sie wszystko wyjaśnic. Tylko dlaczego to zaczeło sie dopiero teraz? Jezdze tak juz z pól roku
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 01 February 2004 Skąd: z za Winkla ![]() |
Bo teraz zaczely pierscionki bardziej przepuszczac??
-------------------- АВТОПИЛОТ ВКЛЮЧЕН team
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Albo zamarzła i się zatkała. Kiedyś w któryś VW tak się zdarzało...
-------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
U mojego szefa w 405-ce zamarzła wczoraj odma i obrzygało cały silnik
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
CYTAT("Bullitt":2rbqzk67) Albo zamarzła i się zatkała. Kiedyś w któryś VW tak się zdarzało...
bodajże w polo, ale tam nie odma, tylko kanały olejowe w bloku :/ -> silnik kaput. -------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 23 September 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
nie, nie w którymś z VW nagminnie zamarzała odma - to był jak pamietam jakiś TDi
-------------------- we ride together, we die together...
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Zamarzała i wywalało bagnet. Jeśli Fawor cos rzeźbił z odmą to nie wykluczone, że coś tam jest nie halo...
-------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Diagnoza juz jest na 100%. Odma jest drożna, ale ma za małą przpustowość, dlatego wywalało bagnet. Są dwa rozwiązania: kupić filterek, albo puścic ją pod samochód. Jednak do tego drugiego jestem troche sceptyczny. Moze mi ktoś wiecej o nim powiedziec? Cos pamietam, ze Filip w Suprze ma tak zrobione "Dobre to jest?"
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: J.Z. ![]() |
Ja też mam wężyk z odmy puszczony pod auto i nic się nie dzieje. Kiedy miałem za małą przepustowość wężyka wywalało mi korek wlewu oleju Ale teraz jest ok
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Tom, a masz całą odme pod auto czy zostawiłes węzyk do kolektora dolotowego? Bo jest taki problem, ze jak puszcze całą odme pod auto (czyli zdejme również węzyk z kolektora dolotowego) to zaczną mi szalec wolne obroty A jesli zrobiłbym w ten sposób, że po rozgałezieniu jeden idzie w kolektor, a drugi pod auto to co wtedy moze sie dziac? Przeciez nie bedzie ta ilosc równomiernie rozdzielona, ze połowa idzie w kolektor, a druga w powietrze... Powiedzcie mi coś mądrego bo już zgłupiałem Myslałem, ze filterek rozwiąże sprawe, a moj mechanik mi powiedzial, ze nie dość, ze szybko sie upapla to jeszcze komputer moze sobie z wolnymi nie poradzic
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 01 February 2004 Skąd: z za Winkla ![]() |
To nalezy zatkac ta dziure w dolocie gdzie wchodzi odwa a reszte wywalic w glebe albo do jakiegos oil catch'a i w spowrotem w dolot.
-------------------- АВТОПИЛОТ ВКЛЮЧЕН team
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 23 September 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
zrób tak - odmę wywal "w ziemię", odłącz ją także od kolektora. Dziurę w kolektorze najłatwiej "załatać" (i najmniej inwazyjnie - zawsze można wrócić do serii) zostwaiając na króćcu kawałek wężyka gumowego i wciskając w niego śrubkę.
ja mam tak od jakiś dwóch lat i działa... po uturbieniu zaczęło trochę więcej par oleju lecieć z odmy i brudziło mi prawą podłużnicę więc dorobiliśmy z LostBoy'em catchtank - z litrowej butelki po oleju -------------------- we ride together, we die together...
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Jutro problem zostanie rozwiązany. Posłucham mądrzejszych ode mnie i odma idzie pod auto. Fajnie, że mozna na Was liczyc, thanks guys
pozdr -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: gda ![]() |
Nie badz barbarzynca i nie rob pod auto!!! Wpusc to przynajmniej do jakiejs butelki i wylewaj raz na jakis czas.
-------------------- 318is
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Proponuje 0.5 plastikowe Coca-Coli. Sprawdza się idealnie
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 06:10 |