Shoutbox 0 nowych PW 


> jak dotrzec tarcze i klocki??
Michał Szulkin
post Wed, 02 Apr 2003 - 14:03
Post #1


Super User
Dołączył: Mon, 11 November 2002
Skąd: Częstochowa





Mam kompletnie nowe hamulce ( tarcze brembo (gładkie- standardowe)) i klocki ferodo.
Narazie wszytko jest w pudełkach. Słyszałem ze dobrze jest wszytko odtłuscić( jak) i dotrzec puzniej ( niechamować ostro przez 200-300kn).
Jakie sa wasze doznania i metody docierania i montarzu tarcz.

Jesli to cos zmienia to sprzody sa to tarcze wentylowane, a z tyłu tarcze niewentylowane.


--------------------
MisiekSR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 13)
Wspieraj forum
post Wed, 02 Apr 2003 - 14:03
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
AS...
post Wed, 02 Apr 2003 - 14:25
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Thu, 31 October 2002
Skąd: ze wśi! jestem wieśniakiem!





Na początku bardzo delikatnie!
tak aby ich od razu nie zniszczyć zanim się "ułożą"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Leo
post Wed, 02 Apr 2003 - 14:56
Post #3


Audi. Turbo. quattro.
Dołączył: Sat, 12 October 2002
Skąd: Opalenica





jak docierać tarcze i klocki? POWOLI!


--------------------
Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on...
--Audi way of life--
Suzuki V-Strom DL1000
www.AudiKlub.org
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Michał Szulkin
post Wed, 02 Apr 2003 - 15:23
Post #4


Super User
Dołączył: Mon, 11 November 2002
Skąd: Częstochowa





A jak odtłuścić?? Czy wogule odtłuszczać??


--------------------
MisiekSR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mori
post Wed, 02 Apr 2003 - 15:49
Post #5


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Wrocław





http://www.apracing.com

Tak jest gdzieś instrukcja. I to dużo dłuższa niż "powoli".


--------------------
Mori
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotrus
post Wed, 02 Apr 2003 - 15:53
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Otwock





Dokładnie to :[url:2vmaxzlb]http://www.apracing.com/roadcar/brakekit/bedding.htm[/url:2vmaxzlb]
Tego linka jako pierwszy wrzucił chyba na forum Lancisti


--------------------
Piotruś
Octavia TDI (90PS + bonusy)
Suzuki GSX600F
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AS...
post Wed, 02 Apr 2003 - 16:18
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Thu, 31 October 2002
Skąd: ze wśi! jestem wieśniakiem!





do odtłuszcania "dla ludu" polecam "break klinner-a" ( czy jakoś tak! zółta butelka i czarne napisy !)..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lancisti
post Wed, 02 Apr 2003 - 16:41
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Tue, 17 December 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("Piotrus":34ux482e)
Dokładnie to :[url:34ux482e]http://www.apracing.com/roadcar/brakekit/bedding.htm[/url:34ux482e]
Tego linka jako pierwszy wrzucił chyba na forum Lancisti


Bo nieraz przetestowal ta procedure . A przedtem nieraz mial problemy ze zlym ulozeniem hamulcow


--------------------
Pozdrawia Lancisti

Lancia Delta HF Integrale Evoluzione Sedici (Evo 2)
Lancia Delta HF Integrale Kat (do sprzedania)
BMW 320td M
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Koleś
post Wed, 02 Apr 2003 - 17:58
Post #9


Frequent User
Dołączył: Wed, 08 January 2003
Skąd: Piaseczno





CYTAT("Piotrus":282awr1d)
Dokładnie to :[url:282awr1d]http://www.apracing.com/roadcar/brakekit/bedding.htm[/url:282awr1d]


Nio oki wszycho ale czemu po angielsku ktos pokrutce moze to rozwinac po polsku bo ja niezabardzo po angielsku
Dzieki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Michał Szulkin
post Wed, 02 Apr 2003 - 18:39
Post #10


Super User
Dołączył: Mon, 11 November 2002
Skąd: Częstochowa





Tez prosze o przetłumaczenie tego na polski.
Albo choc samego zamysłu, co po kolei i jak robic
dzieki


--------------------
MisiekSR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotrus
post Wed, 02 Apr 2003 - 18:41
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Otwock





Przez pierwsze 16 km delikatne hamowanie ze 100 km/h do 50 km/h (po 5 hamowań).Jak tylko tarcza się zagrzeje konieczna jest przerwa na ostudzenie tarczy.Nie wolno hamować z dużej prędkości do zera!!!
Następne 160 km: zwiększasz siłę hamowania, nadal unikając hamowania "do zera" z prędkości powyżej 110 km/h (tarcze powinny mieć jasno niebieski odcień (tzw. barwa nalotowa))
Następne 160km:dalsze zwiększanie siły hamowania, po tym okresie można hamować do zera.Tarcza powinna mieć od jasno do ciemno niebieski odcień.


P.S. Nie wolno zostawiać wciśniętego hamulca po zatrzymaniu np. na światłach)- powoduje to odkształcenia tarczy.

Jak ktoś zna lepiej j ang. to proszę o korektę


--------------------
Piotruś
Octavia TDI (90PS + bonusy)
Suzuki GSX600F
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Michał Szulkin
post Wed, 02 Apr 2003 - 18:47
Post #12


Super User
Dołączył: Mon, 11 November 2002
Skąd: Częstochowa





o i tu moze być problem. a jak są swiatła pod górke, to bez hamulca sie zsune w dół!!JAk zaciagne reczny to i tak styłu bedzie zacisniety na tarczy!


--------------------
MisiekSR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Koleś
post Wed, 02 Apr 2003 - 19:24
Post #13


Frequent User
Dołączył: Wed, 08 January 2003
Skąd: Piaseczno





Dzieki za wyjasnienie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lancisti
post Wed, 02 Apr 2003 - 22:59
Post #14


Forum Killer
Dołączył: Tue, 17 December 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("Michał Szulkin":slpbibw4)
JAk zaciagne reczny to i tak styłu bedzie zacisniety na tarczy!


Tyl sie zawsze mniej grzeje, tak wiec nie ma problemu. To przednie tarcze po przegrzaniu bez ulozenia sie gna.


--------------------
Pozdrawia Lancisti

Lancia Delta HF Integrale Evoluzione Sedici (Evo 2)
Lancia Delta HF Integrale Kat (do sprzedania)
BMW 320td M
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 21:42