Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Vag 2.0tdi EA188 BMR problem z turbo, GT1749vc
Tak_to_ja
post Tue, 07 Oct 2025 - 22:10
Post #1


Rookie
Dołączył: Fri, 20 February 2009





Witam. Szukam kogoś kto powie mi coś mądrego bo moje ścieżki rozumowania gdzieś się skończyły. Pacjent passat b6 2.0 16v kod bloku BMR. Po założeniu nowego nissensa po 70km stanął wirnik. Wszystko zrobione zgodnie ze sztuką - filtry, oleje, sprawdzone ciśnienie przed Turbo, zmierzone przepływy na przewodach, odpływy jak ujście z kibla. To co było dostępne z vw - sprawdzone wg danych z zeszytu VAG edycja 03.2012 odnośnie silników 2.0 16v. Po zatrzymaniu wirnika w obudowie sprawdzone ponownie ciśnienia - wszystko książkowo - żadnych zaników ciśnienia, anomalii.... Czy naprawdę miałem takie szczęście, że tak się trafiło czy szukać czegoś jeszcze?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 07 Oct 2025 - 22:10
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 05 November 2025 - 09:19