Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> 2.7BiTurbo - sterowanie sprzęgłem, Sprzęgło RS4, ciężko wciskający się pedał sprzęgła
elmer2
post Sun, 05 Oct 2025 - 16:26
Post #1


Frequent User
Dołączył: Mon, 27 October 2008





Witam

Auto: A4 B5
Silnik: 2.7BiTurbo
Sprzęgło: RS4 B5
Skrzynia: DQT z 2.5TDi

Problem: pedał sprzęgła wciska się wyraźniej z oporem. Ludzie mówią, że to przez mocniejszy docisk.
Planuje okolice 400KM, wszelkie strzały ze sprzęgła i inne niebezpieczne zabawy dla niego nie będą stosowane.
Chcę zostać przy tym sprzęgle, bo wiem można założyć dwutarcz z A5 3.0TDi i jednomasowe koło, ale nie jest to podobno takie do końca fajne.

Zastanawiam się nad sterowaniem sprzęgłem.
Siłownika w skrzyni nie zmienie na taki o wiekszej średnici tłoczyska bo nie widzę nic co by tam przypasowało. Są tam spore siły wiec niepewne mocowanie może nie działać.
Średnica tłoczyska jest tutaj 22,2mm.
Średnica tłoczyska pompki sprzęgła 19,05mm

Szukam jakiejś pompki, która miałaby mniejszą średnice tłoczyska przez co siła z jaką trzeba nacisnąc na pedał sprzęgła byłaby mniejsza.
Przegladając w googlach trafiłem np. na pompkę z Nissan 200SX (S13) ma średnice 15,9mm oraz z bliżoną budowę do seryjnej z Audi.

Czy ktoś z Was myślał nad podobnym rozwiązaniem ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 05 Oct 2025 - 16:26
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 05 November 2025 - 09:21