![]() ![]() |
Sun, 05 Oct 2025 - 16:26
Post
#1
|
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 27 October 2008 |
Witam
Auto: A4 B5 Silnik: 2.7BiTurbo Sprzęgło: RS4 B5 Skrzynia: DQT z 2.5TDi Problem: pedał sprzęgła wciska się wyraźniej z oporem. Ludzie mówią, że to przez mocniejszy docisk. Planuje okolice 400KM, wszelkie strzały ze sprzęgła i inne niebezpieczne zabawy dla niego nie będą stosowane. Chcę zostać przy tym sprzęgle, bo wiem można założyć dwutarcz z A5 3.0TDi i jednomasowe koło, ale nie jest to podobno takie do końca fajne. Zastanawiam się nad sterowaniem sprzęgłem. Siłownika w skrzyni nie zmienie na taki o wiekszej średnici tłoczyska bo nie widzę nic co by tam przypasowało. Są tam spore siły wiec niepewne mocowanie może nie działać. Średnica tłoczyska jest tutaj 22,2mm. Średnica tłoczyska pompki sprzęgła 19,05mm Szukam jakiejś pompki, która miałaby mniejszą średnice tłoczyska przez co siła z jaką trzeba nacisnąc na pedał sprzęgła byłaby mniejsza. Przegladając w googlach trafiłem np. na pompkę z Nissan 200SX (S13) ma średnice 15,9mm oraz z bliżoną budowę do seryjnej z Audi. Czy ktoś z Was myślał nad podobnym rozwiązaniem ? |
|
|
|
| Wspieraj forum |
Sun, 05 Oct 2025 - 16:26
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 05 November 2025 - 09:21 |