Sat, 03 May 2025 - 21:37
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 December 2004 Skąd: Malbork/Gdańsk |
Cześć,
Dobijam 40 niedługo (taka ciekawostka, więcej niż pół życia jestem użytkownikiem forum Jak 996 to jaki silnik najlepiej? Jakie są bolączki? Tu mi po głowie chodzi Carrera 4S Jak 997 to jaki silnik? Dokładać do 997.2 żeby mieć PDK? A może 718 z 2.0 i w ten sposób wejść do tego świata? Najświeższy będzie. A może dołożyć do 991? Na co zwracać uwagę? Typowe bolączki? Budżet to 200-250k, ale jak będzie sens to jeszcze powiedzmy ze 100 dołożę. Dzięki za pomoc i sugestie -------------------- VW Arteon R-Line 2.0 TSi 2023 - his
VW Golf VIII Life 1.0 TSi 2020 - her Oba Mondstein Grau :) |
|
|
|
![]() |
| Wspieraj forum |
Sat, 03 May 2025 - 21:37
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Sat, 03 May 2025 - 21:59
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa |
swego czasu tez miałem pomysł na prosiaka wpadl covid ceny wywalily w kosmos i odpuscilem.
Jak dla mnie 996 wizualnie i wykonczeniowo nie ma podejscia do 997. Jezeli chodzi o silniki to ten pierwszy z tego co pamietam miał jakąś istotną wadę. Te kilka lat temu skresliłem 996 a na koncu nie kupilem wcale ... -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
|
Sun, 04 May 2025 - 06:51
Post
#3
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
Szedlbym w caymana 718. Tanie swierze dobre
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
|
Sun, 04 May 2025 - 08:43
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice |
Nie znam tak dobrze silników porsche, ale jeśli lubisz silniki spalinowe i ich obroty to sądzę, że warto kupić juz te z ichnim VTECiem, czyli raczej 991 bo one się kręcą i robią prawie każdy po 100KM z litra +.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
|
Sun, 04 May 2025 - 08:50
Post
#5
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto |
Jeśli nie planujesz jazd torowych to 911.
To jest ikona i gwarancja dobrej ceny i wartości niezależnie od wieku. Jeśli budżet pozwala szukaj 991 Turbo. -------------------- A110S
|
|
|
|
Sun, 04 May 2025 - 09:19
Post
#6
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki |
Z 2,0 turbo 718 ponad 350km robia za grosze. Super lekki silnik.
https://www.autochip.eu/pl_pl/chiptuning/pa...at/kyjyHSeJ88Q/ -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
|
Sun, 04 May 2025 - 21:34
Post
#7
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice |
Nie bierz 718 bo po pół roku albo roku będziesz chciał ją sprzedac i kupić 911, jeśli ma być 911 to 911 i tyle, 996 i 997 bez wersji turbo miały problemy z IMS, poczytaj w necie, te silniki są albo po remoncie albo przed. Raczej kupno to loteria czy już remont czy już po remoncie i jak remont został zrobiony i ile pojeździ i dlatego najbezpieczniejsze dziś 911 w tej cenie to albo wersję 996 lub 997 turbo, bardzo dobry silnik mezgera, ten sam w 996 i 997, ceny od 200 tys za 996 do 350 za 997. Skrzynie dość wolne tiptronic ale za to pancerne. Od wersji 997.2 turbo był już inny ale też dpbbry silnik i skrzynie pdk. Ale takie 997.2 turbo to już 400 plus. Inna opcja to 991, poprawione silniki już bez tych wad, skrzynia pdk i nowoczesniejsze wnętrza. To tak ogoolne info. Ja mam 997 turbo od 4 lat zrobione na 620 km. Auto jeździ ale ma już 19 lat i też wymaga cały czas wymian, napraw i wsadzania kasy. Nie jest to auto bezobsługowy i tanie w utrzymaniu. Ceny potrafią uderzyc mocno po kieszeni ale coś za coś.
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 05 November 2025 - 11:15 |