![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Przyszedł taki czas, że muszę zrobić małą reorganizację w swojej kolekcji i 5 świnek z 8-miu muszę zamienić na jedno auto bo nie mam gdzie tego trzymać już
![]() ![]() Trafiło mi się Coupe (bez targi) ze zdrowiutką budą, fajnym środkiem ale lakierem i paroma drobiazgami do poprawy, aż żal było nie kupić ![]() ![]() ![]() Rozebrałem cały zawias, napęd, układ hamulcowy, silnik i robię wszystko odnowa i trochę poprawiam serię. Wstępnie wszystko podliczyłem to tak na luzie 911 jajecznicę za to bym już kupił, a jeszcze nie skończyłem auta ![]() Na pierwszy strzał poszło zawieszenie i układ hamulcowy. Wszystko co było na rynku aktualnie dostępne w hurtowniach kupiłem nowe. Wszystkie przewody hamulcowe metalowe nowe, nowe przewody hamulcowe w oplocie stalowym na przód i tył. Zaciski hamulcowe po pełnej regeneracji. Belki zawieszenia, wahacze, stabilizator, osłony układu wydechowego, osłony tarcz i bębnów, zwrotnice - sodowanie >ocynk > proszek. Nowe amortyzatory, nowe łożyska kół, nowe szczęki, nowe klocki, nowe tarcze itd. Nowe poduszki belki tył BearsGarage.pl, Poduszki silnika i skrzyni wysłałem do regeneracji (Deuter Poliuretany Olkusz). Przy okazji renowacja i konserwacja zbiornika paliwa, transwału itd, plus nowy pływak do zbiornika paliwa z ASO. Nowe linki hamulca postojowego, nowa linka prędkościomierza. Wszystkie przewody paliwowe nowe... to tak w skrócie już jakiś tam śrubek, spineczek itp. nowych nie będe wymieniał. Na tym etapie samo zawieszenie nie licząc "Demontażu/ Montażu", konserwacji podwozia - Pękło już... 18k, a to tylko zawieszenie i hamulce w 44 letnim Porsche ![]() Zaczynam kolejny etap – Silnik, napęd, układ wydechowy tu pęknie więcej. Robię cały motor z przeróbką na gaźniki, sportowym wałkiem rozrządu z odelżonym kołem. Poszły nowe panewki korbowodowe, nowe panewki główne, nowe pierścienie tłokowe, nowe śruby głowicy, obróbka głowicy, komplet nowych uszczelek, nowy rozrząd, nowa pompa wody, nowy termostat i czujniki nowe. Poszedł cały nowy układ wydechowy (jedynie kolektor wydechowy zostawiłem oryginał, wypiaskowałem i pomalowałem żaroodporną farbą proszkową) nowe przewody zapłonowe, nowe świece, filtry, olej, ale to oczywista oczywistość. Customowy kolektor ssący pod cztery gaźniki. Wszystkie drobiazgi poszły w ocynk i malowanie proszkowe. Dorobiłem nowe linki ssania i gazu pod gaźniki. Musiałem zamontować zbiorniczek wyrównawczy płynu od Porsche 944. Chłodnica płynu układu chłodzenia nowa, rozrusznik i alternator po kompleksowej regeneracji. .... ufff. To chyba tyle ...tak w skrócie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Poduszki z Poliuretany Olkusz Deuter ![]() -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Work in progress...
Żeby podnieść wartość auta wtryski zaślepiliśmy złotówkami ![]() ![]() ![]() -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Silnik poskładany
![]() ![]() ![]() -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 12:00 |