![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 03 March 2013 Skąd: warszawa ![]() |
Mialnktos kiedys problem z wiązka silnika a mianowicie z wiązka dochodząca do czujników faz?
Nagminnie wymieniam fazatory W rok chyba z 10kpl -------------------- 270+/510+
|
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Fazatory czy elektrozawory fazatorów?
Bo to jest różnica. Może masz syf w oleju i zapycha elektrozawory albo przytkane kanały olejowe albo problem z ciśnieniem oleju. ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 03 March 2013 Skąd: warszawa ![]() |
Wszystko sprawdzone
Elektrozaworu z boku na wtyczkę oraz te na lewy gwint wykręcane również nowe Coś sprawdzone olej nowy płukane 2 x -------------------- 270+/510+
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Seryjny soft wgrywany na kilka dni/tygodni na próbę?
![]() Płukane może wszystko być, ale jak opiłkuje motorownia to nadal w filtrze i kanałach będzie syf, a to możliwe w Twoim przypadku, bo temat nie jest popularny. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 03 March 2013 Skąd: warszawa ![]() |
Naprawione
Po nastu wymianach elektromagnesu po nastu wymianach tego zaworu na lewy gwint Kupiłem obd11 żeby monitorować i szybko kasować błąd Wymieniłem ostatni raz na nowe jedna stronę ,tylko wydechowa Cyk błąd Wiec mówię ni chuja musi być coś z wiązka Wziąłem pierw na warsztat kostkę wsadziłem w oba piny drucik jakiś cienki po ruszałem góra dół kilka razy i zauważyłem Że z 1 mm podczas wyjmowani się wysunął Przeskrobałem płytki tej kostkii Spryskałem bólem do czujników i sprężonym powietrzem i drugi dzien faza sztywno działa Mimo mokrego asflaltu dragy pokazuje dużą poprawę 80-120 z uslizgiem 2.6-7 było jest 2.28 rekord w minusowych temp 1.98 -2.05 Powtarzalne 2.1-2 było tak że tu czuć że gniecie Tak samo 100-160 było 4.6-5.0 bez fazy a teraz pierwszy strzał 4.15-25 tak że jedzie ale ibtak kupiłem całą wiązkę od CS wraz z MPI tak że w tygodniu zakładamy i odpalimy MPI 980cc Może trochę mocy dojdzie -------------------- 270+/510+
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Spoko, 100-160km/h 4,2s daje 8,3-8,5s 100-200km/h z mojego doświadczenia w tych wozach, także powinieneś mieć z 450hp+ realne.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 03 March 2013 Skąd: warszawa ![]() |
Rekord 100-160 3.98 i wtedy 8.2 100-200
Ale jak nie duoa to strączka obecnie głowicę naprawiam bo dwa wydechowe na drugim nie szczelne bo wywalało wypadanie i check co kilka dni Oczywiście jechał normalnie itd Wstawiłem i test po zdjęciu pokazał że przepuszcza więc pełen remont jej wleciał Gniazda prowadnice itd przy okazji mpi wsadzę i teraz pytanie Jaką dać pompę lepsza w bak żeby było wydajniej bo ta już była na limicie a wysokiego cis mam już bis stage 2 Teraz coś w bak trzeba moc iejszwgo -------------------- 270+/510+
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 11:43 |