![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Sat, 20 January 2018 ![]() |
Witam
Rozglądam się za s5 sporback z rocznika ok 2018. \na co zwracac uwage przy kupnie? rozrzad jest na łancuszku, ale ile wytrzymuje? czy ogolnie to dobre autko? |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 06 December 2004 Skąd: Czechowice-Dziedzice ![]() |
"Mialem Audi S8.
I powiem Wam, że dziś tylko Tesla." Przepraszam, musiałem. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Super User Dołączył: Fri, 21 January 2011 Skąd: a-chów/ b-b ![]() |
w tych z pierwszych lat produkcji (do 09.2018?), rozsypują się koniki/dżwigienki zaworowe
a żeby wymienić trzeba rozrząd rozpinać więc trochę będzie kosztować -------------------- S4 i X11, było 330d+ 303@705
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 16 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 27 January 2010 Skąd: Częstochowa ![]() |
To ja napiszę inaczej, miałem a8 d5 55 tfsi więc ten sam silnik, bardzo duży lag przy starcie, zrobiłem program, wszystko wylizane niby 400 km i niewiele to dało, przejdź się zanim kupisz, a że do tesli nie ma to podejścia to nie muszę pisać
![]() -------------------- RRS SDV6, Tesla M3LR, Tesla S 100D, Lexus GX460 offroad
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 16 March 2007 ![]() |
Mam od roku S5 Sportback (2018) - zrobione 30 tys km. Poza hamulcami, serwisami olejowymi do wymiany były tuleje w górnych wahaczach z przodu (typowe w a4/a5).
Co do sypiących się dźwigienek - podobno póki nie słychać to nie ma o czym myśleć. U mnie narazie 105 tys przebiegu i cisza, ale kto wie kiedy bomba wybuchnie ![]() Co do rozrządu to jest na łańcuchu i mogę powiedzieć tylko tyle, że w mojej poprzedniej A6 C7 3.0tfsi nie było go słychać, ale okazał się już mocno wyciągnięty przy 180 tys. Przy ruszaniu nie ma laga jak w nowszych. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Bardzo fajny silnik, miałem 3. tfsi zrobiony na 420Km...silnik oszczędny, fajnie się wkręcał, ja przez 20 tys km nie miałem żadnych problemów, rozrząd koło 5-7 tysi z tego co pamiętam bo kolega który go kupił ode mnie zdecydował się na tą robotę chociaż nie było takiej potrzeby l. Ogólnie wszystko na plus w tym aucie.
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 27 January 2010 Skąd: Częstochowa ![]() |
Pamiętajcie tylko że 3.0 tfsi z kompresorem we wcześniejszym modelu to trochę inny silnik, w 2018 roku to już będzie turbo
-------------------- RRS SDV6, Tesla M3LR, Tesla S 100D, Lexus GX460 offroad
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
no tak racja, ale to tylko lepiej bo większe opcje na tuning, pewnie gregor10 500KM spokojnie z tego zrobi.
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 17 June 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
a od 2019 tam pod maską zaczęły klekot bociany (przynajmniej na Europę, bo np. w USA do tego nie doszło)
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 02 April 2020 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 01 April 2011 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Tutaj wiecej o 3.0TFSI kompresor i dlaczego warto kupować po 2019r w górę.
https://www.youtube.com/watch?v=bKSaViaqW6I -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 21:35 |