![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 22 January 2016 ![]() |
Cześć.
Czy w ME7.1.1 z Wolnossaka da się przeskalować MAP żeby działał na ciśnienie? Czy lepiej wykorzystać ECU np z BES 2.7 Biturbo ? Kolejna sprawa czy ktoś wie czy dwa map sensory w 3.0 TFSi w kompresorze są od doładowania i po co tam są dwa ? Ostatnie pytanie. Jaki powinien być kąt wtryskiwacza zamontowanego w kolektorze ssącym ? Możliwie jak najbardziej równolegle do kanału ssącego czyli jak najmniejszy kąt ? Czy skrócenie odległości wtryskiwacza od komory spalania nie pogorszy parametrów mieszanki ? Czyli że paliwo z powietrzem nie zdąży się poprawnie wymieszać ?? Gdzieś tu czytałem w innym projekcie że ktoś miał na strojeniu problem i okazało się że umieścili wtrysk za blisko silnika. |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
1) Tak, da się, bazowo pasuje mieć ecu z vr6/2.7bit, koszty raczej Cię przerosną, a taka usługa w zestawie ze strojeniem jest dostępna u Digitun/R-Performance/EEtuner PRJ.
2) Bo ten silnik oparty jest o sterownik Simos, który potrzebuje znać ciśnienie bezwzględne przed i za przepustnicą, na tej podstawie wylicza napełnianie/przepływ. 3) Wzoruj się fabryką. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Punkt 1 olej digi i cala ta ferajne. Napisz do Prochip powinien ogarnac.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 22 January 2016 ![]() |
1. - Ale koszt czego strojenia ? Bo Ecu podłącze i ogarnę sobie sam to nie jest problem. Bardziej zastanawia mnie forma samego pomiaru MAP i z którego miejsca go mierzyć.
Wtryski w oryginale są idealnie równolegle z kanałaem ssącym. Tutaj wyjdzie mi delikatny skos. Zastanawiam się czy nie wykorzystać oryginalnej listwy wtryskowej z TFSI tylko byłaby mocowana do adaptera . Niestety wtrysk wyjdzie bliżej zaworów niż seria. Obawiam się probemów z tego tytułu. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Mierzyć z kolektora ssącego.
Powodzenia w "ogarnięciu" ecu samemu. ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 22 January 2016 ![]() |
Miś chodziło mi o podłączenie. Jakbyś nie mieszkał tak daleko byłoby prościej
![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Super User Dołączył: Sun, 22 June 2008 Skąd: Rzeszów ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Blisko ma chyba autor do Digituna, a Krzysiek ma w jednym palcu ME7.1.1 na map sensorze doładowanie czyli przekształcenie na speed density.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
User Dołączył: Fri, 25 June 2010 ![]() |
Chce zobaczyć vr6 turbo dobrze pracujące z paliwem po MAP. Walczyłem ostro temat ale mega dużo krwi trzebaby aby przekopiować bloki synchronizacji, filtracji i przetwarzania sygnalu pod MAP. Brak normalnego szybkiego logowania i inne problemy. Wydaje mi się Miś że mylisz alpha/n + simple boost control pid na evap. Samo wystrojenie poprawne to już wyczyn aby dalo się tym jezdzić na codzień. Krzysiek ogarnie, a o prj nie wspominaj to nie ta liga
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Chodzi mi o prawdziwe speed density oparte na map sensorze w kolektorze ssącym.
Chociaż to nadal nie będzie prawilnie czyli 2x map sensor (przed i za przepustnicą) jak większość nowszych vag med17. Jak dla mnie to idealnie te silniki nigdy nie będą chodzić niestety po uturbieniu, dlatego mam 2.5tfsi, a nie vr6t. ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
User Dołączył: Fri, 25 June 2010 ![]() |
Fakt im więcej zgrzebane tym kultura bardziej odbiega od serii
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 13:54 |