![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 26 December 2012 ![]() |
Czołem, chodzi mi po głowie przesiadka z 2.5 litra na 3 litry. Wiadomo, że słupka m54b30 bez otwierania nie wsadzę, a jak już otwierać to zakuć. Koszta robią się sporę. A gdyby tak olać starawe już m54 i zanabyć drogą kupna b58b30 i przerobić go na pośredni wtrysk? Tak się składa, że w swoim kompocie mam skrzynie 8hp która jeździła z b58 więc problem adapterów itp mi odpada. Martwi mnie tylko stopień spreżania które b58b30 ma aż 11:1, jak to się zachowa na pośrednim wtrysku czy nie będzie trzeba mocno cofać zapłonu ? Czego jeszcze Emu Black może nie ogarnąć?
-------------------- Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
B58 MPI to brak sensu.
Już lepiej odpal to na seryjnym ecu. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Super User Dołączył: Tue, 08 May 2007 Skąd: Mielec ![]() |
Nie musisz kuć M54, nie musisz w ogóle wsadzać M54 które ma takie sobie tłoki, nie wiem jaką chcesz tam moc krzesać, ale m52b28 z wałem b30 i przekładką powinno obskoczyć pod 450 koni bez kucia. Jak 400 koni, to M54 też zrobi, chociaż zgaduje, że celujesz wyżej skoro już masz GT35.
W każdym razie, na tych ruskich tłokach za 2 tysiące z hakiem kucie też się nie wydaje jakieś baardzo drogie w tych silnikach. Kolega wyżej wystroił zdaje się już tyle rożnych kombinacji, że Ci dobierze klocki z dokładnością do 10 koni ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
To otwórz ten silnik co masz. Wał, jakiś fajny tłok i ogień
![]() -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 26 December 2012 ![]() |
B58 MPI to brak sensu. Już lepiej odpal to na seryjnym ecu. Na taką odpowiedź czekałem ![]() Ruskie tłoki out of stock niestety. Wogole widzę podrożały. Jak wszystko z resztą. -------------------- Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 14 July 2012 Skąd: Łódź ![]() |
nie odpalisz tego na seryjnym ecu bez wrzucenia połowy F30ki w tym ABSu, zegarów, CASa i wiele wiele więcej. Żeby to działało musiałbyś to na MOTECu postawić, bo emu to sie nadaje do wydumek driftowych a nie prawdziwego sterowania silnikiem. Tyle że tutaj 25k to samo ECU
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 26 December 2012 ![]() |
Nie miałem zamiaru odpalać tego na seryjnym ecu. Pytanie było o sens odpalania na wielopunkcie, ale jak Miś napisał, że słaby pomysł to zostanę przy m54 i emu black które nie nadaje się do sterowania silników.
-------------------- Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 ![]() |
B58 MPI to brak sensu. Już lepiej odpal to na seryjnym ecu. +1 Za wysoki CR na pośredni wtrysk - przyjmie strasznie kulawy zapłon względem tego ile przyjmuje dla Di. Druga sprawa komora spalania obok wysokiego CR też nie pomoże w opanowaniu tego jak należy na doładowaniu i MPI wtrysku. -------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
-------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Według mnie rewelacja i taniocha, serio!
Brałbym w ciemno jak opinie w necie są, że działa. ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
No kurczę, to byłby rewelacyjny restomod. Ładne, schludne (i cywilne) E36 w M-Pakiecie, lekko zmodzone B58, ZF 8HP...
-------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Silniki są zadziwiająco tanie, a potencjał mają spory.
Ich cena może też łączyć się z dotychczasowo stwierdzoną niską awaryjnością, czas pokaże dalej jak się rozwinie sytuacja. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Jaki byłby orientacyjny koszt włożenia B58b30 z ZF8 do e34 , już za całość z robocizną i częściami? Ma to wogole wg Was sens?
Kolega ma na sprzedaż bardzo schludną i pięknie utrzymaną e34 bez silnika, w kolorystyce i wypasie jaki mi akurat bardzo pasuje.... i tak sie zastanawiam czy tego nie nabyć i nie włożyć silnika. Standardowo najpierw myslałem o M50b25 nv, potem o jakimś V8 M60 a może M62b44, ale jesliby finansowo to było do ogarniecia to czemu nie isc grubiej w B58?? Mógłby to być ciekawy daily car, osobiscie nie przepadam za nowoczesnymi wozami z wnętrzami wypchanymi elektroniką i ideałem jest dla mnie wygląd wewnatrz i zewnatrz e34 oraz w124. Więc jesli dałoby się w sensownym budżecie spiąć bude e34 z jakimś nowoczesnym silnikiem, to czemu nie?? |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Pewnie coś koło 120-150tys pln.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
User Dołączył: Thu, 23 April 2015 ![]() |
E36 na scs-delta:
https://m.youtube.com/watch?v=ttLq-qaiEW8 Minusem sterownika jest brak obsługi zmiennych faz rozrządu. Chłopaki wrzucają teraz ten silnik do e92. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 22:04 |