![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 23 August 2021 ![]() |
Witam .
Projekt 80 b4 Quattro 350+hp rajdówka, Jaki stabilizator przód tył aby zmniejszyć podsterowność, Czy z a4 b5 podpasuje ? ew jakiej firmy szukać . Pozdrawiam . |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 03 August 2011 Skąd: Szczecin ![]() |
Obejrzyj radzio flatout na początek na jutubie. Cała seria o ustawianiu zawieszeń. Stab nie wiele pomoże ci w tej sytuacji.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
b4 nie nadaje się na dobrą rajdówkę, byle lancer zamiecie Cię.
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
W B4 quattro tyle co możesz zrobić z Tylnym stabem to wzmocnienie jego mocowania poprzez specjalne odkosy oraz możesz dać z a4 b5 z wersji 1BV. Pewnie wszystkie s4 to miały oraz te z obniżonym zawieszeniem. Natomiast ta sama grubosc w b4 była tylko w rs2 bodajże. Wszystko mowa o B4 sedan/avant
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 Skąd: jelenia góra ![]() |
Możesz dać do dorobienia stabilizator poszukaj jaką grubość ma wersja rs2 i zrób, załóż i zobaczysz czy jest poprawa - trzeba testować jakoś innaczej tego nie widzę. Audi 80 potrzebuje dobrego zawieszenie - nawet bardzo dobrego koszt jakieś 25-30tyś, górne mocowania w uniball-u, dół wahaczy z możliwością przestawiania sworznia, przekładnia kierownicza z podparciem jej końca, sama przekładnia z RS2, szpera w tylnym moście z przodu było by idealnie, wózki przód tył na sztywno do karoserii tak na początek, zobacz do homologacji co fabryka zrobiła żeby te wóz jako tak się prowadził, dwa moje sezony doświadczeń z tym klocem i nie jest konkurencyjny a worek pieniędzy pójdzie. Tak wiem - dżwięk silnika ;-)
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 22 October 2008 Skąd: Gorlice ![]() |
W 2.8 v6 B4 przedni Stabilizator jest Grubszy od innych ( o milimetr ale jest )
Fajniejsza jest też przednia kołyska, ma dodatkowe wzmocnienia |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
W 2.8 v6 B4 przedni Stabilizator jest Grubszy od innych ( o milimetr ale jest ) Fajniejsza jest też przednia kołyska, ma dodatkowe wzmocnienia Oraz blachy wzmacniające jej mocowanie do budy ale to przy łąwie na sztywno nie ma znaczenia. Z tym przednim grubszym stabilizatorem to raczej nie potwierdze bo raczej wszystko miało to samo. Nie masz też co robić tylnego staba z rs2 na wzór bo takiej samej grubosci są staby tylne w b5 seryjnie przy sportowym zawieszeniu napewno o wiele bardziej dostępne. Co do prowadzenia - potwierdzam przedmówce - dobrze zglebiona b4 fwd na konkretnych kapciach bardzo podobnie zachowuje sie w zakretach co seryjna a4 b5 1.6 na seryjnym zawiasie i seryjnych balonach 195 - powaga |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 22 October 2008 Skąd: Gorlice ![]() |
Grubszy stabilizator potwierdzam, pchałem kiedyś wszystko co się dało do b4 w cabrio żeby chociaż troszeczkę poprawić sterowanie.
A i fajne są wahacze od 2.8 ( te odlewane) właściwie nie o wahacze idzie, ale o tuleje ( większe) które w nich siedzą |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
Kuźwa miałem dwie B4 2.0 i 2.8 fwd i se nie pomierzyłem. Ale wezcie poprawke ze np avant miał grubszy zawsze niż sedan.
te wahacze poza tulejami to sprawiają wiecej luzu przy obsłudze zawieszenie |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
Sprawdziłem, dokładnie tak jak mowiłem v6 miało grubszy przedni stab, nie 25mm a 26mm......z tym że wszystkie AVANTY miały 26mm wiec jak masz Avanta to żaden to upgrejd.
Moze to tłumaczy bo obie moje to były Avanty wiec sie nie rzucało zeby ten od 2.8 był grubszy |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 21:56 |