![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Wed, 11 December 2019 ![]() |
Witam,
temat dotyczy montażu kompresora odśrodkowego do M54B25 - a docelowo (jak się już wysra ![]() Prośba o sugestię osób które miały z tym do czynienia lub wiedzą jak może/powinno to wyglądać, żeby miało sens. Obecny motor to M54B25 ale z dolotem i wałkami z B30 (217Hp/239Nm). Planowany kompresor odśrodkowy rotrex lub vortech. Stage 1 zakłada brak ingerencji w obecny motor. Pytania: Ile można to bezpiecznie dmuchnąć? Set G-power na kompresorze ASA podobno miał ledwie 0,3 bara... ![]() Jaka powinna być wydajność dmuchawki, żeby ewentualnie miała też sens w przyszłości, po odprężeniu? Czy polecacie jakiś konkretny kompresor? Oczekiwania: Chętnie 3xx ale czy nie jest to aby zbyt ryzykowne bez odprężania? Uprzedzając: Nie, nie chcę turbo. Charakterystyka mi nie pasuje do zastosowań drezyny. Nie, żaden eaton. Nawet zajebisty M112. Z góry dzięki za wszelkie konstruktywne wypowiedzi. |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Wed, 11 December 2019 ![]() |
Wątek projektu Maurycego przeczytałem kilka razy ale po pierwsze choć pierwotnie był na kompresorze to był to Eaton i do tego po odprężeniu z wejścia... Obecnie jest turbo. Ja chcę włożyć inny typ kompresora ale bez odprężania na początek. Dlatego ciekaw jestem ile przyjmie i jakiej sprężarki szukać. Nie mniej jednak dzięki. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 11 June 2011 Skąd: lublin ![]() |
Z bmw nie miałem do czynienia więc wiele nie pomogę ale
Ostatnio zakupiłem seata Leona cupra4 2.8 vr6, z kompressorem vortecha Wyszło ich tylko 200sztuk i co ciekawe seat sprzedawał je jako swój produkt tylko w Szwajcarii Oddawał seryjnego Leona 2.8 do abt i tam zakładali cały set i wracał spowrotem na salon do sprzedaży Montowali kompressor vortecha i Motor totalna seria nic nie odprężany, z fabrycznych 204 robili niby 280ps, bez intercoolera, bez dokładnia mapsensora, tylko wystrojone po sądzie i przepływce... Mój ma na liczniku 250tys.km, po zakupie zrobiłem serwis, pouszczelnialem, i dmucha 0.5b czyli tyle ile seria, motor nigdy nie rozbierany, otwierany.. Ja od 3miesiecy zrobiłem nim z 3tys km i jak narazie zero dolewek oleju itd... Wiem że silnik silnikowi nie równy i vra potrafi duuuzooo przyjąć ale myślę że taki m54 spokojnie sobie poradzi z kompressorem i doładowaniem na poziomie 0.5b albo i kapkę więcej... -------------------- GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 19:57 |