![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 12 December 2017 ![]() |
Witam,
Potrzebuje adapter do zamocowania skrzyni do silnika (ktos ma gotowca ?), kogo ewentualnie pytac ? Samemu rzezbic nie bede, zreszta kazdy zajety bo Covid etc. Skrzynia biegow juz zakupiona i chce to przez zime zmontowac. Druga sprawa to sterownik, ktos oprocz TurboLamik i HTG to sprzedaje ? Pytalem sie o sterowniki do obslugi ZF8HP70 w Chinach i cos tam maja, ale jakos mnie ich odpowiedzi na moje pytania nie za bardzo zadowalaja. ![]() Ktos to juz laczyl z M57 w e46 ? Narazie jest obiecujaco gdyz skrzynia sie miesci w tunelu, jeszcze nie wiem jak ogarnac chlodzenie, ale chyba zabiore jakies czesc z BMW serii Fxx. Jak elektronika kliknie to juz bedzie z gorki. Chcialbym, aby pokazywalo biegi na liczniku jak w oryginale, ale .... ![]() Jak ktos ma cos do sprzedania to dajcie znac na priv, do marca chce to zlozyc. ![]() |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Witam, Potrzebuje adapter do zamocowania skrzyni do silnika (ktos ma gotowca ?), kogo ewentualnie pytac ? Samemu rzezbic nie bede, zreszta kazdy zajety bo Covid etc. Skrzynia biegow juz zakupiona i chce to przez zime zmontowac. Druga sprawa to sterownik, ktos oprocz TurboLamik i HTG to sprzedaje ? Pytalem sie o sterowniki do obslugi ZF8HP70 w Chinach i cos tam maja, ale jakos mnie ich odpowiedzi na moje pytania nie za bardzo zadowalaja. ![]() Ktos to juz laczyl z M57 w e46 ? Narazie jest obiecujaco gdyz skrzynia sie miesci w tunelu, jeszcze nie wiem jak ogarnac chlodzenie, ale chyba zabiore jakies czesc z BMW serii Fxx. Jak elektronika kliknie to juz bedzie z gorki. Chcialbym, aby pokazywalo biegi na liczniku jak w oryginale, ale .... ![]() Jak ktos ma cos do sprzedania to dajcie znac na priv, do marca chce to zlozyc. ![]() Odezwij się do mnie na PW, podam Ci namiar na gościa który na pewno Ci pomoże z tematem. -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 12 December 2017 ![]() |
Maly update, udalo sie wszystkie graty kupic do konwersji(turbo lamik), ale mam plan ubic mojego GM-a i ciekawi mnie ile tak dokladnie NM to zniesie. Dodam, ze 500NM na ten moment bez problemu, ale mam plan na 700NM. Na forach brak danych.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 26 December 2012 ![]() |
Maly update, udalo sie wszystkie graty kupic do konwersji(turbo lamik), ale mam plan ubic mojego GM-a i ciekawi mnie ile tak dokladnie NM to zniesie. Dodam, ze 500NM na ten moment bez problemu, ale mam plan na 700NM. Na forach brak danych. Ile lamikowy sterownik? -------------------- Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 12 December 2017 ![]() |
Napisze Ci na PW, dzieki tobie zostawilem ten HTG bo jakos niesmak pozostal.
![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 June 2009 ![]() |
Możesz napisać tu cenę czy krwią podpisywałeś lamikowi ze nikomu nie powiesz ?
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 12 December 2017 ![]() |
Cena raczej jest różna, zależy co chcesz. Nie jestem w stanie powiedzieć ile będzie usługa X kosztować. Telefon, dzwonić i pytać. Ja mogę tylko powiedzieć, że mnie montaż 8hp w e46 wyniósł około 10k zł (jeszcze nie koniec). Olej + jakieś mocowania + cooler i inne. Oczywiście można taniej, ale największy problem ze sterowaniem. Dodam, że robotę robiłem sam. Ceny skrzyn są różne.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 June 2009 ![]() |
Rozumiem, miałem nadzieje ze koszta raczej są czterocyfrowe. Dzięki
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
Rozumiem, miałem nadzieje ze koszta raczej są czterocyfrowe. Dzięki Sterowniki są drogawe - okolice 5000zł minimum, skrzynia 1000zł, adapter ok. 2000zł, wiązka (zlecona ok. 500EUR w HTG), strojenie przez HTG 500EUR ... ładując 10tysi we włożenie takiej skrzyni warto jeszcze zrobić jej rewizję (minimum wymiana oleju, sprawdzenie zaworów, sprzęgła). Poniżej 10 tysi raczej ciężko się zmieścić. -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 29 February 2004 Skąd: Pjaseczno ![]() |
Niepokojący trend jest taki że dużo ludzi co robiło tą konwersje wraca z powrotem do manuala
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 26 December 2012 ![]() |
Ja chyba też wrócę
![]() ![]() -------------------- Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Super User Dołączył: Thu, 27 February 2014 ![]() |
Nie nadaje się do cywilnej jazdy? Czy ogólnie?
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
No właśnie, też mnie zaciekawiło. Trochę rzuciło się w oczy jak koła zabuksowały w 300 ZX przy wrzuceniu wstecznego po pierwszym odpaleniu, aaaale zakładam, że kalibracja ciśnień na sprzęgłach przy wachlowaniu PRND jest w opcjach GCU...
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 ![]() |
obstawiam, że dział ludzi stroił tą skrzynię przez paręnaście miesięcy pokonując ileś milionów kilometrów. Fajnie byłoby to samo osiągnąć samemu w kilka miesięcy
![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Panowie to jest zabawka dla ideologistow lpg+1.9tdi. Nie ma żadnego podejścia do klowej skrzyni. A przełożenia to nawet nie będę komentował. Może jak kilku typkow zblokuje tylna os na hamowaniu przy takich różnicach przełożeń i zgruzuje grube projekty to nadejdzie powszechne otrzezwienie. I jeszcze jaka masa tej skrzyni? Fajna sprawa w Iveco Daily Hi Matic i może jeszcze w Audi i na tym koniec. Albo dwa sprzęgła albo kły. Go profi tranny or go home.
-------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Super User Dołączył: Sat, 26 November 2016 Skąd: Poznan ![]() |
Już widzę te 2 sprzęgła przy dużym momencie obrotowym. 8HP waży około 90 kg więc bez większej tragedii, skrzynia jest stosunkowo tania (w wersji niespodzianka z allegro).
Buksowanie przy włączeniu wstecznego podejrzewam że kwestia dopracowania, kiedyś przerabiałem podobny problem w s400cdi więc seryjne auta też miewają takie problemy. |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 15 July 2008 Skąd: Katowice ![]() |
Dużym tzn jakim? Mero stosuje 2 sprzęgła w serii przy sporym momencie. SLS ma 650Nm+ amg gt więcej nawet nie pamiętam ile i raczej też 2 sprzęgła. 45kg ważą skrzynie manualne 6b, które niosą po 700Nm+. Czyli połowę tej 8hp, której na torze wykorzystuje się 2 czy 3 biegi
![]() P. S. Amg gt BS ma 800Nm w serii i dwa sprzęgła. W serii!! O takich Nm większość miłośników r4 czy r6 może tylko marzyć, a to tylko skromna seria. -------------------- Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
obstawiam, że dział ludzi stroił tą skrzynię przez paręnaście miesięcy pokonując ileś milionów kilometrów. Fajnie byłoby to samo osiągnąć samemu w kilka miesięcy ![]() Dokładnie tak (oprócz tych milionów), SW i kalibracja ma mnóstwo zmiennych, tyle, że do zabawki na ulicę czy na tor 95% tego jest niepotrzebna, więc można wystroić jakieś podstawy podstaw na standalonie. Ciekaw jestem po prostu na czym ludzie montujący 8HP się zawiedli aż tak, że wracają do MT. -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Super User Dołączył: Sat, 26 November 2016 Skąd: Poznan ![]() |
A czy w AMG GT nie ma czasem czegoś łudząco przypominającego 7 g tronic tylko pozbawionego przekładni hydrokinetycznej?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 08:39 |