![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Wed, 17 January 2018 Skąd: Lublin ![]() |
Cześć.
Jakie rozwiązanie będzie lepsze? W samochodzie nie ma możliwości puszczenia rur do fmic po obu stronach (bez dość dużej rzeźby i kombinowania). Są dwie możliwości: zwykły fmic jednostronny i rury puszczone jak w serii czy trochę mniejszy dwustronny i na wyjściu zakręt 180° nad fmic i dalej jak w serii? Wiem, że np. w Octaviach tak robią. Co będzie lepszym rozwiązaniem czy to na to samo wyjdzie? |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Jednostronny to szit, musiałby mieć pionowe lamelki.
Z cupry bpx nie wejdzie? -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Wed, 17 January 2018 Skąd: Lublin ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 04 July 2025 - 10:13 |