![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 09 October 2017 ![]() |
MODEL: Audi 80 B4 Quattro 92'
Modyfikacje Silnik: Poczatkowo SWAP 1.8T APU 150KM W trakcie SWAP VR6 24v BDE Modyfikacje głowicy: 1.8T: Seria VR6: odprezenie przekladka 2mm Modyfikacje bloku: Seria Układ dolotowy: 1.8T: dolot 2,5", DV Forge, Intercooler 550X180X65mm. VR6: Intercooler 450X300X76mm, Blow Off ala Tial, dolot 3", przepustnica R32, customowy kolektor ssacy, Układ wydechowy: 1.8T: Turbosprezarka TD05HR 16g, DP oraz wydech na dwoch tlumikach przelotowych 3" VR6: Turbosprezarka Holset HX35 12cm3, DP 3,5", wydech 3" Układ wtryskowy: 1.8T: pompa paliwa Bosch 040, wtryski Siemens 470cc Volvo VR6: pompa paliwa Bosch 044, Swirl Pot 2,5l, wtryski Siemens 850cc, Elektronika: 1.8T: me7.5, sonda szerokopasmowa, wskazniki Boost, EGT, Temp. Ciś. Oleju VR6: Motoronic + Ecu Master Det3, wskazniki Boost, EGT, Temp. Ciś. Oleju Układ chłodzenia: 1.8T: seria Audi 80 VR6: w trakcie Układ napędowy: 1.8T: seria 01a, jednomas 240mm VR6: swap na 6b 01e, custom kolo pod adapter i sprzeglo z 3.0TDi, Zawieszenie: Przód kit Ta Technix + MTS - 40mm Tyl Gwint Ap Tuleje wahaczy drazkow kierowniczych oraz poduszki silnika i skrzyni biegow poliuretanowe Hamulce: Przod 280mm z Audi 80 V6 tarcze Rotinger, tyl wrzucona swieza seria z regeneracja zaciskow, Hydrauliczny reczny, stalowy oplot Hel BODY KIT: Przedni zderzak Audi S2, nakladki progowe wzor RS2, dokladka DTM, lusterka Corrado, lotka Competition, tylni zderzak robiony na wzor Competition (dorwalem ostatbio oryginal ![]() ![]() MOC: 1.8T 272KM 344Nm VR6 w trakcie ![]() Waga: 1.8T 5b 1280kg Witam Wszystkich! Po dlugich przemyśleniach postanowiłem założyć tutaj temat mimo sporego szacunku dla projektow ktore sie tutaj znajduja. Zaczynajac od początku poprzednim moim 6 letnim projektem byla Honda Civic 1.4 ktora przeszla szereg modyfikacji. Na końcu uturbiłem silnik B16 ktory po dwoch tygodniach oddal polki na tlokach ![]() ![]() Rok 2017 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Rok 2018 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Rok 2019 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
Wrzucaj mniejsze zdjęcia bo od dobrej minuty mi się temat ładuje i końca nie widać
![]() -------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 09 October 2017 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 11 June 2011 Skąd: lublin ![]() |
Też mam problem ze zdjęciami
Po opisie ciekawie , do tego srebrne limo w pakiecie S2, petarda ogarnij foty Pozdr. -------------------- GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
żeby wytworzyć tyle miniaturek, to potrzeba chyba ze 4 GB RAMu, u mnie mieli kilka minut i zawiesza system
auto fajne, ciekawy swap |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Jest i 206 Turbo artura
![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 09 October 2017 ![]() |
Właśnie coś ogarnąłem ze zdjęciami i chyba sie udało nie wiem jak u Was? @MisioLBN tak zgadza się
![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 11 June 2011 Skąd: lublin ![]() |
Tak ,teraz ok,zderzaka tył z esy też wlatuje ?
-------------------- GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
User Dołączył: Mon, 27 June 2011 Skąd: Kraków ![]() |
Mega fajny projekt.
Nie miałeś problemu z zasysaniem oleju przez turbo przez kąt pod jakim jest zamontowane? Ile miejsca zostaje między silnikiem a chłodnica na wiatraki w przypadku montażu vr6? |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 09 October 2017 ![]() |
Tak ,teraz ok,zderzaka tył z esy też wlatuje ? Tak tak. Tylni juz jest oryginal upolowany dosc z fartem ![]() Co do wiatrakow i chlodnicy zobaczymy jak bedzie to wygladalo jak posadze juz silnik w budzie razem ze skrzynia ale domyslam sie ze szalu tu z miejscem nie bedzie ![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 01 February 2010 Skąd: Toruń ![]() |
Patrząc na bebechy VR'a to raczej ktoś słabo dbał o wymianę oleju - wyciągnij sobie koła-nastawniki od zmiennych faz i od razu daj do regeneracji
![]() -------------------- Civic EJ2_K20
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 November 2009 ![]() |
jak plan na miskę? wiesz, że wypadnie mega nisko? Co do wiatraków cienkie wchodzą.
osobiście wkładał bym V8:) -------------------- Elise s2 2zzge 880kg
Miata NC 2.5 1100kg Galant 2.5V6 AWD SingleT |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica ![]() |
Ta buda jest piękna. Pomyśl nad heblem, bo chyba słabo to hamuje przy szybkiej jeździe na dobrej drodze...???
-------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 22 January 2016 ![]() |
80 w pakiecie s2 i twoim oklejeniu zawsze robiła mi miękkie kolana i ścisk w gardle ... Czasem tez coś twardniało.
Kozak fura |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 08 March 2020 ![]() |
Smucio dasz info tu lub na pw co dokaldnie dzialales w sprawie skrzyni 01e do b4 bo wiem ze lapy custom trzeba i wal podbno skracac. O wybieraku slyszalem ze idzie zamontowac ten z b5 od 6b quattro.
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 09 October 2017 ![]() |
anwi plan na miske jest taki ze wlatuje stalowa z vr6 12v i z tego co poki co przymierzałem blok do budy jak to wszystko siadzie to wcale nie wypada jakoś nisko no ale zobaczymy jak to wszystko wyjdzie finalnie
![]() adams hebel oczywiście nawet przy setupie poprzedniego 1.8t zwalniał a nie hamował ![]() Kamil200714 tak jak piszesz custom łapy, wał też trzeba skrócić ,ja obecnie robie jednoczęściowy, trzeba przerobić wybierak ja to ogarnąłem na podstawie tego z A4 B5 6b no i do tego półośki które będą pasowały pod flansze a to juz w zależności od skrzyni jaka wrzucisz i chyba tyle ogolnie prace coś tam ruszyły do przodu i z powodu obecnego dziadostwa lekko wyhamowały.. w sumie z rewizji silnika zrobił się delikatny remoncik, głowica ma frezowane gniazda zaworowe oczyszczone szlifowane zawory, wymienione uszczelniacze zaworowe. Blok został splanowany i honowany pod nowe pierścienie, wszystko rozebrane i czyszczone także mam nadzieje ze cos z tego bedzie na jakis czas ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 01 October 2015 ![]() |
DETa chcesz użyć jako boost controllera czy do strojenia? Jeśli do strojenia to od razu ci mówię, że ME7 i DET się gryzą, co chwilę wywala tryb awaryjny i tnie zaplon, bo gubi synchronizacje wałka z wałem.
-------------------- EG4 D16T AWD 380+ >>
MK4 VRT 4motion >> 80 B4 V8TT |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 09 October 2017 ![]() |
Dzieki wielkie za rade przyda sie bo wlasnie sie zastanawialem jak to najlepiej ogarnac a moje doswiadczenie z detem jest zadne
![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 01 October 2015 ![]() |
U siebie na początku chciałem golfa stroić na DET3, ale to nie działało i musiałem pare tygodni spędzić na rozkminianiu ME7
![]() -------------------- EG4 D16T AWD 380+ >>
MK4 VRT 4motion >> 80 B4 V8TT |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 09 October 2017 ![]() |
Patrzac na to teraz gdybym mial znow wybierac poszedl bym pewnie w emu ale zakupiłem juz wiazke i seryjny sterownik z cala reszta a wiazke juz praktycznie ogarnalem pod b4
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 18:52 |