![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
![]() Witam co to jest to żółte pod nazwą pintle cap? czy ta część ma jakiś wpływ na działanie wtryskiwacza bo u mnie z tego co pamiętam minimum 3 sztuki były połamane i tak zostały włożone w listwę? |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Też jestem ciekaw bo sam osobiście zamówiłem zestaw naprawczy z alli bo mam nadłamane chyba wszystkie 6
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
CYTAT .Też jestem ciekaw bo sam osobiście zamówiłem zestaw naprawczy z alli Te filterki to ciężko się wymienia,trzeba jakieś specjalistyczne narzędzia? |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Super User Dołączył: Tue, 11 January 2011 ![]() |
Przede wszystkim trzyma o-ring na miejscu żeby nie wpadł do kolektora
-------------------- Z pozdrowieniami,
Szymon |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
Jeszcze nie montowałem więc nie wiem jak to wszystko pasuje
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
Pintle cap ma za zadanie oslaniac iglice.
Trzyma tez o-ring w odpowiednim miejscu i pozycji zeby byl rowno przy wciskaniu wtryskiwacza w kolektor. Bez tego jest mala szansa ze moze sie zsunac albo lrzywo ulozyc i przy dosciskaniu wtryskiwacza moze ten oring sie uszkodzic/sciac. -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 23 December 2011 Skąd: poznań ![]() |
Nie chciałbym zakładać nowego tematu, a mam pytanie o wtryskiwacze, dokładnie ich ulokowanie.
Gdzie jest lepsze ulokowanie wtryskiwaczy, seryjne miejsce montażowe blisko głowicy, czy ok 10cm dalej od głowicy w seryjnych otworach itb z motocykla? Łatwiej byłoby mi je zamontować w seryjne miejsca, ale jeżeli wpłynie to lepiej na mieszanie się paliwa z powietrzem to mogę się pomęczyć z kilkoma rzeczami. Ktoś coś może podpowiedzieć? |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Mogą być problemy trochę ze strojeniem wtedy, w sensie jałowe, reakcja na gaz, spadanie z rpm.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 23 December 2011 Skąd: poznań ![]() |
Przy wtrsykach dalej od głowicy? Czyli lepszą opcją jest pozostanie przy seryjnym miejscu montażowym?
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 23 December 2011 Skąd: poznań ![]() |
Dzięki bardzo za odpowiedź
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 16:35 |